3 modalități de repunere a conținutului Instagram pentru email-ul dvs. de marketing

0
96
3 modalități de repunere a conținutului Instagram pentru email-ul dvs. de marketing

Vrei să creați o prezență online bine rotunjită? Există multe canale diferite de marketing digital din care să alegeții și toate contribuie la o strategie holistică online. Cu toate acestea, pentru a reuși, trebuie să știți cum să împerecheați tipul potrivit de conținut cu cea mai potrivită platformă. Pentru marketeri, există o presiune constantă în a crea conținut nou, menținând în același timp un nivel ridicat de calitate. Pentru a atenua această povară, consultăți conținutul de social media.

Conținutul rețelelor de socializare, în special tipul de conținut pe care îl veți găsi pe un canal vizualizat precum Instagram, este perfect pentru a se reface. Luați în considerare faptul că nu toate categoriile de public favorizează social media ca mijloc de comunicare la alegere.

Deși sunt eficiente în felul său, studiile au arătat că marketingul prin e-mail este de 40 de ori mai eficient în atragerea clienților țintă decât unele canale de social media.

Având în vedere acest lucru și pentru a acoperi mai multe baze de audiență simultan, iată cum puteți aduce conținutul Instagram în campaniile dvs. de marketing prin e-mail și puteți economisi timp în acest proces.

  1. Încorporați conținut generat de utilizator în email-ul dvs. de marketing

Pentru a prezenta mai autentic produsele, utilizați fotografii cu persoane reale care le folosesc, provenite din conturile personale ale acestora.

Apăsând pe conținut generat de utilizatorul pe Instagram pentru e-mailuri, puteți avea o selecție pre-curată de fotografii ale produsului, gata de utilizare, alături de încrederea care vine cu word- of- mouth digital.

Conform raportului social pentru conținut generat de utilizatori pe Social Media, 48% dintre profesioniștii de marketing chestionatați au spus că conținutul generat de utilizator ajută la umanizarea marketingului lor, conducând la o implicare îmbunătățită în social media – un KPI important pentru măsurarea eficienței postărilor.

Pentru a obține UGC-ul de care aveți nevoie, veți avea nevoie de o modalitate de a urmări conversațiile publicului dvs. despre marca dvs., de a efectua apeluri la acțiune pentru a-l încuraja să partajeze fotografii cu orice folosește și să le reposteze pe cele pe care le preferați.

  • Track – Orice marcă de pe social media are nevoie de propriul set de hashtag-uri personalizate – unul pentru numele de marcă în sine și unul corespunzător fiecărei campanii majore de marketing social. Faceți-vă vizibil hashtag-ul pe profilul dvs. de Instagram și pe fiecare postare, pentru a-l păstra activ în mintea urmăritorilor.
  • Apel la acțiune. Afișați suport pentru cei care doresc să vorbească despre marca dvs. Pentru unii, chiar recunoașterea pe contul oficial de Instagram al unei mărci este o recompensă suficientă – la urma urmei, acționează ca o promovare și pentru contul lor – așa că folosiți descrieri pentru a cere publicului dvs. să dea share. Puteți face acest lucru în postările dvs. Instagram programate regulat sau puteți crea o simplă imagine sau grafică speciale pentru acest apel. Nu uitați să includeți hashtag-ul dvs. oficial de marcă, precum și faptul că intenționați să …
  • Repost. Când încorporați imagini din conturile Instagram în e-mailul dvs., acestea vor părea pentru cititori mult mai credibile. Repostarea fotografiilor menține contul de Instagram al brandului acolo pentru ca cititorii curioși să dea clic. Acest lucru vă păstrează, de asemenea, controlul asupra formatării descrierilor. Cu toate acestea, atunci când reîncărcați, este integral să creditați sursa fotografiei originale atât în imagine cât și în descriere.

După ce aveți o ofertă bună de conținut generat de utilizator, este timpul să-l încorporați în e-mailurile dvs. Dar pe care să îl alegeți? Totul se reduce la faptul că aveți în minte o campanie de marketing specifică. Construirea e-mailului dvs. în jurul unei teme spune cititorului o poveste, iar postările Instagram nu ar trebui să distragă atenția.

  1. Profitați la maximum de conținutul original în e-mailuri

Păstrați toate fotografiile – brute și editate – pe care le utilizați pentru administrarea Instagram într-o locație ușor de accesat în stocarea fișierului ales. După ce am petrecut timp conceptualizând și reunind combinații excelente de fotografii, filtre și modificări și (eventual) text, ar fi păcat să le postăm o singură dată și ulterior să uităm de ele.

Refaceți fotografiile de pe Instagram folosindu-le ca și componente vizuale principale ale e-mailurilor dvs. de marketing. Există câteva abordări diferite pentru repunerea în funcție a acestui tip de conținut și nu este necesar să respectați o metodă. Evaluați care dintre următoarele se potrivește nevoilor dvs. pe campanie și implementați în mod corespunzător fiecare metodă:

  • Folosind aceleași fotografii brute – Împușcați doi iepuri dintr-o lovitură cu această metodă de repunere a conținutului vizual. Ce veți face este să faceți pur și simplu seturile de fotografii brute pe care le-ați făcut pentru contul Instagram al mărcii dvs. și să le utilizați din nou în e-mailuri. Un exemplu în acest sens ar fi utilizarea aceluiași produs înregistrat pe canale digitale. Avantajul acestui lucru este că, în timp ce utilizați aceeași fotografie, puteți post-procesa, edita și aranja imaginile diferit în funcție de necesități, optimizând culoarea și dimensiunea pentru fiecare platformă. Dacă mai aveți timp și date istorice, s-a demonstrat că ceea ce funcționează pentru rețelele de socializare ale mărcii dvs. este destul de diferit de e-mailurile dvs., aceasta este metoda pe care ar trebui să o utilizați.
  • Utilizarea acelorași fotografii complet editate – După editarea fotografiilor brute pentru postarea de Instagram într-o aplicație precum Instasize, salvați-le pe dispozitiv. Puteți apoi să introduceți aceste fotografii în planurile de e-mail planificate și să modelați toate celelalte elemente vizuale din jurul lor. Acest lucru este perfect pentru marketeri care trebuie să gestioneze atât rețelele de socializare, cât și activitățile de marketing prin e-mail și au nevoie de imagini vizibile pentru amândouă  într-un timp cât mai scurt.
  • Încorporarea postărilor direct de Instagram – Dacă campania dvs. de marketing prin e-mail face referire la un eveniment sau o promoție care are loc în mod special pe contul dvs. de Instagram, distribuiți postările direct. La fel ca în cazul conținutului generat de utilizator, încorporarea acestor postări acționează, de asemenea, ca un apel suplimentar pentru ca cititorii să viziteze contul după ce au terminat de citit e-mailul.

Aveți nevoie de idei despre unde să plasați aceste imagini în formatul de e-mail? Încercați să:

  • Nu vă complicați. Utilizați o imagine ca punct central al e-mailului dvs., cu un text suplimentar minim mai sus, mai jos sau în jurul acesteia.
  • Utilizați o grilă. Fotografiile Instagram sunt adesea în dimensiuni pătrate. Puneți altele complementare într-un colaj asemănător grilajului pentru un efect atrăgător.
  • Jucați-vă cu nuanțele. Priviți culorile dominante din fotografiile alese – brute sau editate – și poziționați-le pentru a reda reciproc în aspect.
  • Echilibrați. Dacă contextul fiecărei fotografii este la fel de important ca vizualul în sine, încercați să faceți cantitatea de text egală cu dimensiunea fotografiei, astfel încât ambele să obțină o atenție egală.

Cel mai important pas pregătitor pentru toate aceste metode: asigurarea unei dimensiuni și a unei fotografii adecvate. Deși Instagram este accesat printr-o aplicație și telefonul mobil a preluat aproape în ultimii ani utilizarea e-mailului, nu doriți să vă strecurați și să lăsați un fișier cu rezultate reduse într-un e-mail pe care cineva îl poate citi pe desktop.

Realizați fotografii cu o calitate primă ridicată la dimensiuni mai mari – este mai ușor să micșorați fotografiile decât să le măriți.

Cum scrieți un conținut eficient de marketing prin e-mail?

Scrierea conținutului eficient de marketing prin e-mail înseamnă înțelegerea publicului țintă și calculul corect al tonului, limbajului, brevetului și clarității, pentru a comunica cel mai eficient mesajul.

Trebuie să fiți sigur că vă conectați cu publicul dvs., iar eficiența conținutul de Instagram este direct proporțională cu gradul de înțelegere al acestuia.

  1. Salvați și partajați poveștile Instagram prin intermediul newsletter de e-mail

Partajarea newsletter-urilor este o parte standard a unei strategii de marketing prin e-mail. Sunt o modalitate bună de a atinge baza cu abonații și pot ajuta la crearea de conexiuni mai strânse cu clienții.

Cu toate acestea, trebuie să fie utilizate cu atenție – există persoane care nu suportă newsletter-urile deoarece sugerează conținut irelevant care doar le umplu inbox- ul.

Marketingul prin e-mail rămâne eficient atunci când oferim conținut de calitate care comunică valoare abonaților. Astfel, se reduc șansele de a se dezabona.

Dacă sunteți în căutarea conținutului relevant în newsletter- uri, atunci faceți ca experiența să merite timpul de citire, repostând conținut din Instagram Stories.

De ce Stories pentru conținut de marketing prin e-mail?

Poveștile oferă mărcilor un potențial mult mai mare de a juca cu diferite tipuri de implicare a publicului decât de a răspunde la mesaje directe și comentarii la încărcări foto. În plus, funcționează. În ianuarie 2019, 500 de milioane de utilizatori pe zi vizualizează postări Stories, raportează Jurnalul motorului de căutare, cu peste 2 milioane de conturi de afaceri care investesc și în anunțuri Stories.

Însă conținutul Storiului durează doar 24 de ore până când sunt retrogradate într-o arhivă – prea rău pentru cei care nu te verifică pe rețelele de socializare. De ce să nu le oferiți un pic de tweaking prin e-mail?

Deși nu puteți încorpora Stories în e-mailuri precum postări, asta nu înseamnă că nu au nimic de oferit. Iată câteva idei care încep cu Stories, repoziționate pentru utilizarea e-mail marketingului.

Folosiți capturi de ecran (și videoclipuri!) Pentru recapitulări de evenimente.

Colectați vlogurile și fotografiile live pe care le faceți la evenimente speciale și organizați-le într-o colecție.

În loc de o listă de text simplă sau o recapitulare cu blog-uri de formă lungă a evenimentului dvs., încercați în schimb o galerie multimedia. Stickerele, doodle-urile și etichetele de pe Stories pot adăuga o notă mai personală rechemării, oferindu-i un unghi mai interesant. Puteți pune mai multe capturi de ecran cu povești dintr-un eveniment sau puteți utiliza un singur cadru ca obiectiv principal al newsletter-ului. De exemplu, un newsletter tematizat în jurul unei colecții de produse specifice poate include aspectele din culise pe care le-ați postat în Stories ca antet.

Reformatați întrebările Q&A în interviuri complete.

Utilizatorii Instagram pot folosi autocolantul Întrebări pentru a solicita adepților să pună orice întrebare. Cine se ocupă de contul mărcii dvs. poate vedea ce întrebări provin și de la cine și opțiunea de a crea o nouă poveste pentru a răspunde fiecăreia dintre ele. Țineți o sesiune de întrebări și răspunsuri – de la brandul dvs., cu un influencer, cu angajații – și reformatați-o ca un plus amuzant la e-mailurile dvs.

Creași mini infografice din sondajele utilizatorilor.

Alături de autocolantul Întrebare se află autocolantul Poll. Implementat în 2017, utilizatorii pot crea sondaje simple cu două alegeri cu text personalizabil. Rugați utilizatorii să aleagă între două articole diferite (să zicem, mâncare pentru micul dejun: clătite față de napolitane) sau puteți rămâne cu da sau nu. Apăsând ulterior pe poll vă permite să vedeți procentele de vot. Selectarea elementelor din aceste imagini Povești pentru a acționa ca mici infografice. Puteți crea o infografică mică despre cât de mulți oameni au avut o reacție pozitivă, de exemplu, la inventarul de cădere într-unul dintre eșantioanele de mai sus și să includeți într-un buletin de e-mail despre acea colecție de căderi.

Folosiți Instagram Stories pentru a crea un mini catalog de produse.

Puteți adăuga autocolante, doodle și adăugați text direct în postările Povești, pe care le puteți utiliza pentru evidențierea anumitor produse dintr-o fotografie. Clienții au, de asemenea, mai multe șanse de a cumpăra produse despre care primesc informații printr-un e-mail de tip opt-in, și de două ori, dacă se potrivesc corect cu interesele lor. Poveștile sunt, de asemenea, mult mai probabil orientate pe verticală, ceea ce vă oferă mai multă libertate de a vă juca cu opțiunile de layout în campania dvs. de marketing prin e-mail. Puteți alege să atașați fiecare imagine individual, alinând-o la lateral sau să creați un colaj care să funcționeze ca antet – după cum arată cel mai bine.

Începeți să vă recompuneți Instagram-ul pentru conținut de marketing prin e-mail

În timp ce această postare vă poate oferi câteva idei, niciuna dintre ele nu va funcționa dacă este aplicată necorespunzător. Înainte de a vă grăbi să revizuiți strategia de e-mail, Întrebați-vă:

  • Utilizatorii cărora le trimit prin e-mail urmăresc deja marca noastră pe rețelele de socializare?
  • Ar vrea altcineva în afară de mine să citească asta în timpul liber?
  • Este publicul meu tipul care să se bucure de conținut mai casual?

Dacă aveți nevoie de una dintre cele mai bune practici cheie pentru realizarea campaniilor de e-mail eficiente aceasta este: segmentarea corectă este cheia.

Oferirea de conținut de calitate care comunică valoare despre interesele abonaților îmbunătățește valorile de marketing prin e-mail în general. Cu toate acestea, nu vorbim despre tot – Un studiu recent realizat de Ascend2 a constatat că 62% dintre profesioniștii de marketing au considerat că mesageria personalizată este cel mai eficient tip de e-mail de marketing, în timp ce 57% sunt de acord cu e-mailuri dedicate, cu un singur subiect, funcționează cel mai bine.

Întrucât ideea principală din spatele reîncadrării conținutului Instagram este să mențineți egalitatea calității materialelor dvs. de marketing în timp ce vă reduceți timpul necesar pentru a le realiza, apelați la date pentru a evalua dacă merită să încercați câteva dintre sfaturile specifice din această listă.

Rețineți cât timp a durat pentru a crea totul de la zero și comparați dacă lucrările pregătitoare care intră în repunere scad asta sau adaugă un alt strat de stres la rutina dumneavoastră. După ce campania dvs. este difuzată, măsurați dacă conținutul funcționează la captarea atenției abonaților.

Cea mai bună metodă de a face acest lucru este să dezvolți un proces sau un set de procese consecvente, pe care să le urmați atunci când refaceți conținutul.

A avea un proces de urmat standardizează abordarea dvs. și o face mai ușor de repetat. În acest fel, știți cât timp ar trebui să dureze, ce valori măsurați și cum să spuneți dacă campania dvs. a fost un succes.

Construind un proces de urmat pentru a vă maximiza randamentul asupra conținutului, puteți căuta cu ușurință delega acestei sarcini în viitor pentru a vă concentra pe următoarea îmbunătățire inovatoare a operațiunilor dvs. de marketing.

Puteți utiliza Process Street pentru a face acest flux cât mai ușor posibil. Process Street reprezintă checklists cu superputeri: pur și simplu creați un șablon și rulați-l ca listă de verificare de fiecare dată când trebuie să faceți sarcina.

Puteți utiliza funcții precum câmpurile de formulare pentru a aduna informații, a opri sarcinile pentru a executa anumite sarcini sau logica condiționată pentru a permite listei de verificare să se adapteze informațiilor introduse în ea. Alocați cu ușurință oamenii pe lista de verificare și urmăriți progresul acestora.

De asemenea, puteți conecta Process Street la mii de alte aplicații și aplicații web prin Zapier sau funcțiile de automatizare internă, cum ar fi webhooks. În acest fel, puteți declanșa acțiuni în celelalte servicii pe care le utilizați deja direct din lista de verificare a procesului Street Street sau puteți actualiza informațiile din lista de verificare în funcție de ceea ce faceți în alte aplicații. Opțiunile sunt interminabile.

Consultați acest webinar recent pentru a afla mai multe despre ce puteți face cu webhooks.

În cele din urmă, vizați să găsiți un echilibru între productivitatea muncii personale și implicarea îmbunătățită cu clienții. Urmați aceste sfaturi, testați diferite metode, identificați ce funcționează și veți ajunge la o strategie unică potrivită propriei mărci.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here