3 Reguli de respectat pentru un business in retail

0
538
3 Reguli de respectat pentru un business in retail

Cumparatorii din ziua de azi doresc din ce in ce mai multe marfuri noi de la comercianti. Potrivit unui studiu realizat de Publicis.Sapient si Salesforce bazat pe date de la jumatate de miliard de cumparatori din intreaga lume, 69% dintre cumparatori asteapta sa vada noi produse de fiecare data cand intra intr-un magazin.

Trei reguli cheie care trebuie urmate pentru succes

Regula 1: Reinnoirea continua

Cumparatorii recompenseaza prospetimea cu portofelele lor. Pastrarea amestecului de produse proaspete este esentiala pentru generarea loialitatii clientilor si pentru pastrarea clientilor care vin inapoi pentru mai mult. Comerciantii care nu reusesc sa atinga aceste obiective vor continua sa piarda teren pe piete ca Amazon.

Pentru a pastra un flux continuu de marfuri noi in magazinul dvs. sau pe site-ul dvs., iata cateva idei:

  • Vizitati targurile comerciale pentru a cauta produse noi pe care sa le adaugati la ofertele dvs.
  • Cautati producatori de pornire sau distribuitori care ar putea fi interesati sa va vanda.
  • Adresati-va clientilor ce produse sau marci pe care doriti sa le vedeti.

Furnizarea unui nou sentiment, aspect sau experienta de fiecare data cand vizitatorii viziteaza pot ajuta la crearea acelei reinnoiri pe care o cauta. De exemplu:

  • Rotiti afisajele pentru a aduce diferite marfuri pe fata magazinului dvs. sau pe pagina de pornire a site-ului dvs. in fiecare saptamana.
  • Evidentiati o anumita marca sau tip de produs in fiecare saptamana.
  • Modificati afiseaza ferestrele si pagina de pornire a magazinului in fiecare saptamana.
  • Invitati un brand pe care il vindeti pentru a face un magazin pop-up in magazinul dvs.

Regula 2: Actionati cu urgenta

Clientii care au achizitionat recent de la dvs. sunt foarte probabil sa cumpere din nou. Daca doriti sa evitati sa-i pierdeti pe clienti fata de concurenti, trebuie sa actionati repede pentru a re-angaja cumparatorul pentru prima data prin:

Oferte de loialite

  • Upselling (incercati sa trimiteti un e-mail care sugereaza un produs asociat);
  • Anunturi directionate;
  • Personalizarea poate ajuta, de asemenea, pentru a obtine cumparatorii pentru prima data înapoi. Un site de comerț electronic poate furniza recomandari personalizate, „ar putea să vă placă”, etc.

Regula 3: Creati produse unice

Nici un comerciant nu poate spera sa concureze cu vastul catalog al produselor Amazon. Dar comercianții cu amănuntul mici pot concura atunci cand vine vorba de a oferi produse unice pe care nimeni nu le are. Luati în considerare aceste constatari ale studiului:

  • 59% dintre clienți au o probabilitate mai mare de a cumpăra de la un comerciant cu amanuntul care ofera personalizare;
  • 49% dintre acestia au mai multe șanse să cumpere de la un comerciant cu amanuntul care ofera editii limitate;
  • 36% au mai multe sanse de a cumpara de la un comerciant cu amanuntul care ofera colaborari;
  • 31 din cei 70 de comercianti cu amanuntul din studiu au oferit produse personalizate sau colaborari pentru produse, iar patru din cinci magazine de top performante au oferit un anumit tip de personalizare.

Urmati aceste reguli si veti vedea ca nu este atat de greu sa oferiti cumparatorilor noile produse constante pe care le doresc.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here