6 sfaturi esentiale de consultanta pentru firme mici

0
240
consultanta pentru firme mici

1. „Fiecare calatorie incepe cu un pas – asigurati-va ca aveti pantofii potriviti pentru a merge mai departe.”

Lansarea unei afaceri mici implica multe decizii importante, atat cele mari, cat si cele mici. Alegerile pe care le faceti astazi va pot afecta afacerea pentru anii urmatori, deci este esential sa ajungeti la un inceput puternic si sa va puneti afacerea pe calea spre succes.

Tips:

Incepeti cu piciorul drept si investiti in software / instrumentele potrivite pentru a avea succes.

Incepeti simplu si construiti ceea ce e complicat in timp. Este mai dificil sa simplificati mai tarziu.

Viata nu inseamna gasirea chemarii. Ci este vorba de ridicarea telefonului si de apelare.

2. „Nu fierbeti oceanul – ganditi-va putin si rapid”.

Nu va lasati coplesiti de complexitate sau nu paralizati in timp ce cautati perfectiunea – pastrati lucrurile simple cand si unde puteti.

Tips:

Faceti-o acum. Nu asteptati pana este perfect!

Nu analizati excesiv sarcinile simple.

3. „Aveti incredere in instinctul dvs. – s-ar putea sa simtiti tendinta industriei!”

Sunteti capitanul navei, asa ca aveti incredere in dvs. sa conduceti potrivit.

Tips: Ganditi pozitiv!

4. „Viseaza mare, dar nu uita sa structurezi cat de cat viitorul. Planificarea este cel mai bun instrument pentru a va asigura succesul! „

Este minunat sa aveti o viziune despre locul in care doriti sa ajungeti cu compania dvs. Dar este si mai important sa planificati inainte, astfel incat deciziile pe care le luati astazi sa aiba sens si maine.

Tips:

Gestionarea schimbarilor este totul!

Schimbarea este singura constanta!

Cercetati inainte sa schimbati ceva!

5. „Fiti deschisi spre drum, fara sa fiti prea rigizi in ceea ce priveste rezultatul”.

Flexibilitatea este unul dintre cele mai bune instrumente ale intreprinzatorului pentru a depasi adversitatile neasteptate.

Tips:

Uita-te la lucruri in moduri noi si cautati modalitati de imbunatatire.

6. „Un angajat bun este mai benfic decat 10 angajati mai putin buni”.

Angajatii sunt cel mai mare activ. Angajarea (si apoi ascultarea si increderea) a persoanelor potrivite reprezinta unul dintre pasii cei mai importanti pentru succes.

Tips:

Inconjurati-va cu o echipa minunata si construiti-o incet.

Sunteti la fel de bun ca echipa dvs.

Inestiti in oameni buni.

Ascultati si aveti incredere in angajatii dvs. Ei sunt cea mai mare resursa!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here