6 tendințe care vor avea un impact colosal asupra IMM-urilor în 2020

0
36
6 tendințe care vor avea un impact colosal asupra IMM-urilor în 2020

Conducerea unei afaceri mici impune antreprenorilor să fie versatili deoarece trebuie să se ocupe de o mulțime de lucruri diferite care teoretic ar reveni oamenilor de pe mai multe departamente. Acestea includ, de exemplu, managementul financiar, marketingul, vânzările, managementul personalului și dezvoltarea produselor.

Dar, de asemenea, trebuie să fii atent la tendințe. Acestea pot schimba modul de funcționare al companiei. Drept urmare, tendințele puternice ale pieței pot pune în pericol întreaga organizație.

Din fericire, tehnologia a venit pentru a ușura povara pe care o aduc aceste provocări. Vedeți aceste șase tendințe care vor avea un impact asupra întreprinderilor mici în 2020. Vedeți aceste șase instrumente care vă vor ajuta să faceți față provocării pe care o prezintă fiecare tendință.

2020 – Provocări de afaceri

  1. Cyberattacks continuă să crească în mod alarmant

Cyberattacks-urile continuă să cresc. Numai în ianuarie 2019, atacurile au dus la peste 1,7 miliarde de înregistrări în diferite incidente de încălcare a datelor.

Hackerii vizează acum și întreprinderile mici. Drept urmare, majoritatea măsurilor de securitate a întreprinderilor mici nu mai sunt suficiente. Deci un atac se poate dovedi devastator pentru IMM-uri. De exemplu, 60 % dintre întreprinderile mici care sunt victime ale încălcărilor de securitate ies din activitate în termen de șase luni.

Cum pot reacționa IMM-urile: Reason Cybersecurity a prezentat recent Reason pentru afaceri. Compania a adaptat această soluție de securitate cibernetică pentru întreprinderile mici. Reason protejează stațiile de lucru și punctele finale, oferind funcții standard anti-malware și antivirus. De exemplu, acesta oferă protecție în timp real și elimină amenințările. În această săptămână, compania a emis raportul său recent de analiză a amenințărilor.

Noul instrument al companiei oferă protecție ransomware. Aceasta blochează încercările de criptare de la executarea cu succes. Soluția oferă, de asemenea, protecție pentru cameră și microfon pentru a proteja confidențialitatea utilizatorului. Aceste capacități esențiale combate cyberthreats-uri moderne cu care se confruntă de multe ori întreprinderile mici.

  1. Consumatorii caută implicarea conținutului pe rețelele de socializare

Clienții caută în permanență conținut interesant pe social media. Poveștile de pe Facebook și Instagram sunt printre cele mai mari tendințe în marketingul social media de astăzi.

Persoanele și organizațiile folosesc acum și povești în publicarea campaniilor și promoțiilor lor și le crește traficul. În doar doi ani, acum sunt aproximativ 500 de milioane de oameni care folosesc Facebook Stories.

Cum pot reacționa IMM-urile: StoryBoost este o aplicație care poate ajuta întreprinderile mici să creeze povești excelente pentru diferite platforme de social media precum Facebook și Instagram. Conține peste 1.000 de șabloane care pot fi personalizate cu text animat, stickere și filtre.

Folosind aceste elemente, întreprinderile mici pot crea cu ușurință narațiuni vizuale atractive care își promovează mărcile, produsele și serviciile, toate de pe smartphone-urile lor mobile. Aplicația face parte din suita BoostApps, care ajută întreprinderile mici și antreprenorii să creeze conținut convingător de social media.

  1. Stakeholderii doresc să fie educate

Oamenii prosperă acum la informații, astfel încât întreprinderile mici trebuie să poată educa eficient stakeholderii pentru a le menține angajamentul. Clienții potențiali vor face o mulțime de cercetări pe web înainte de a utiliza produse sau servicii.

Ca atare, companiile trebuie să poată educa clienții în moduri de angajare. Pe plan intern, întreprinderile mici ar trebui să poată transmite în mod eficient informații între conducere și personal prin rapoarte ușor de înțeles.

Cum pot reacționa IMM-urile: Piktochart permite întreprinderilor mici să creeze conținut vizual, cum ar fi rapoarte, infografii și prezentări folosind șabloane și o simplă interfață drag and drop.

Utilizatorii pot crea hărți interactive care compară date între regiuni și diagrame și grafice de angajare care pot fi utilizate pentru a comunica idei mai bine decât numere simple și statistici.

  1. Echipele distribuite necesită gestionarea colaborativă a sarcinilor

Întreprinderile mici pot acum să se integreze într-o forță de muncă globală, datorită creșterii independenței la nivel mondial. În SUA, 35% dintre lucrători au ocupat locuri de muncă independente în 2018. Costurile mai mici ale vieții în unele regiuni permit freelancerilor să își pună la dispoziție serviciile la tarife mai accesibile.

Drept urmare, întreprinderile mici pot influența disponibilitatea acestor profesioniști. Cu toate acestea, echipele distribuite pot fi destul de dificil de gestionat.

Cum pot reacționa IMM-urile: Todoist este o platformă bazată pe cloud care poate ajuta IMM-urile să reglementeze fluxul de lucru al echipei lor, să gestioneze proiecte și să urmărească livrările.

Folosind Todoist, managerii pot crea cu ușurință proiecte, atribui membri și seta date scadente pentru a se asigura că toată lumea din echipă se află pe aceeași pagină. Toți membrii echipei pot partaja cu ușurință fișiere și discuta detaliile unui proiect în cadrul platformei. Membrii sunt, de asemenea, notificați despre proiectele viitoare, sarcinile întârziate și modificările aduse proiectului.

  1. Oamenii vor să facă afaceri cu lideri ai gândirii

Menținerea unei prezențe digitale puternice ar trebui să fie o prioritate pentru întreprinderile mici. Acesta este cazul când vine vorba de brandul companiei, precum și de mărcile personale ale liderilor executivi ai acesteia. Clienții de astăzi doresc să tranzacționeze cu companii care nu numai că au canale online atractive și funcționale, dar sunt, de asemenea, conduse și gestionate de lideri de renume și cunoscători.

Consumatorii pun o primă pe industrie și au gândit liderii. Aceștia încearcă să stabilească dacă compania cu care lucrează are un câștig adevărat la cârmă. Toate acestea se întâmplă înainte de a se angaja la o achiziție. Vedeți acest lucru în special în domeniul serviciilor B2B. Drept urmare, relațiile se bazează pe încrederea în expertiza de nișă.

Ca atare, antreprenorii trebuie să își utilizeze expertiza și know-how-ul în verticalele lor specifice pentru a ajuta la stabilirea unei legături cu cumpărătorii. Aveți nevoie de un site web care să vă poată promova marca profesională puternică și care să permită cunoștințele dvs. relevante cu experiențe media convingătoare.

Cum pot reacționa IMM-urile: Kajabi îi ajută pe liderii de afaceri să creeze instantaneu site-uri web cu elemente marcante puternice. Platforma sa are o interfață simplă de drag and drop care permite utilizatorilor să realizeze site-uri web profesionale fără cunoștințe prealabile de codare.

Platforma suportă crearea de bloguri și asigură optimizarea SEO. Drept urmare, permite liderilor executivi să creeze și să publice conținut util în formate de cursuri online, care sunt perfecte pentru prezentarea expertizei. Instrumentele integrate pentru paginile de destinație, alimentarea automată a canalelor încrucișate și gestionarea contactelor facilitează liderii să-și transforme brandurile personale în clienți auto-calificați pentru companie.

  1. Clienții solicită răspunsuri rapide la întrebări și preocupări

Întreprinderile mici trebuie să poată maximiza oportunitățile de a converti oportunitățile de vânzare în vânzări.

Companiile au de obicei doar cinci minute pentru a răspunde la întrebări sau altfel, șansele de a intra în contact cu o perspectivă scad drastic. Canalele de asistență activă permit companiilor să răspundă instantaneu la întrebări și să angajeze clienți. De exemplu, chat-ul live oferă o opțiune excelentă aici.

Cum pot reacționa IMM-urile: Happyfox oferă un serviciu de asistență și o integrare live chat. Acestea ajută companiile în diferite funcții de afaceri. De exemplu, asistență pentru clienți, generare de plumb și vânzări.

Prin intermediul serviciului, echipele de asistență pentru clienți pot răspunde rapid la întrebări. Pur și simplu fac clic pe o listă de răspunsuri pregătite la întrebări frecvente (întrebări frecvente). Instrumentul trimite, de asemenea, mesaje personalizate automatizate către clienți. Drept urmare, permite echipelor de asistență chiar mai mici să facă mai mult.

Concluzie

Întreprinderile mici ar trebui să apeleze la instrumente digitale pentru a depăși obstacolele comune în afaceri. Aceste instrumente îi ajută să fie competitivi în peisajul de astăzi. Adoptarea strategică a instrumentelor inovatoare ajută la creșterea afacerii. Dar reduce la minimum impactul durerilor în creștere. Toate companiile trec prin aceste dureri. Și toate se confruntă cu tendințele predominante care pot afecta afacerile respective.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here