Extinderea internațională este o ambiție așteptată pentru site-urile web progresive. Natura online a acestei acoperiri globale înseamnă că incertitudinile, pericolele legale și pericolele culturale sunt reduse la minimum. Lumea este la îndemâna dvs., iar costurile pentru a ajunge cu succes sunt minime. Motivul perfect pentru a ajunge la o nouă audiență, lectorat, public sau audiență, poate una dintre oportunități, perspective noi interesante, potențial de creștere ridicat sau pentru a scăpa de o audiență internă care a devenit prea saturată sau competitivă.
Cu doar câteva limitări, internetul este un fenomen global care ne leagă efectiv pe toți împreună cu șiruri invizibile. Trimite un Tweet de la Praga și răspunde-i în Illinois. Publică un ebook în Seattle și împărtășește-l cu prietenii tăi din Beirut. Practic, nu există granițe când vine vorba de partajarea conținutului online.
Când vine vorba de site-ul dvs. WordPress, cel dedicat creării de timp, bani și energie, mă aștept să doriți ca acesta să dețină maximul de acoperire global posibil. Acest lucru nu se întâmplă doar întâmplător și necesită anumite funcții cheie din site-ul dvs. pentru a face acest lucru. Următoarele sfaturi și pluginuri sugerate ar trebui să vă stabilească site-ul dvs. și site-ul dvs. pe calea influenței internaționale.
Patru sfaturi care vă ajută să faceți site-ul dvs. prietenos la nivel mondial
1. Globalizează-ți conținutul
Fundația unui site web atrăgător la nivel internațional este transcrierea conținutului său. Aceasta nu se concentrează pe simpla traducere a cuvintelor, ci asigură recrearea sensului, a intenției și a contextului.
Este important să vă asigurați că sensul conținutului nu se schimbă atunci când este tradus în altă limbă și nu vă transmite mesajul în mod greșit. Pericolele culturale sunt puternice atunci când vine vorba de extinderea internațională de orice fel. Pentru a fi acceptat și întâmpinat într-o zonă geografică diferită, nu vă puteți permite să afișați conținut neînțeles și potențial ofensator.
În mod surprinzător, peste 73% din piața mondială preferă site-urile web cu conținut în limba lor maternă. Dacă oamenii nu pot înțelege conținutul de pe site-ul dvs. web, nu puteți spera să își păstreze interesul. În aceeași ordine de idei, traducerile inexacte nu vor aduce niciun beneficiu, de asemenea. Cea mai bună opțiune este de a găsi un scriitor de conținut care să poată realiza copia într-un limbaj specific pentru un conținut de calitate mai bună.
2. Evitați opțiunile rigide localizate
Unele site-uri web aleg domeniul și site-ul web implicit pe baza de urmărire IP dinamică a geolocalizării. Alții nu au setări locale rigide și permit accesarea site-urilor web de către utilizatori de oriunde. Dacă sperați să ajungeți la cât mai mulți cititori, această opțiune este cea mai bună. Indiferent de țara din care este navigat site-ul dvs. web, acesta poate fi accesat fără limitări de locație.
3. Evitați să folosiți text pe imagini
Google nu poate traduce text pe imagini. Acesta este același lucru pentru logo-uri, rubrici și alte informații. Acest lucru poate fi major pentru cititorii care nu înțeleg unele părți ale site-ului dvs. web. În plus, niciun traducător sau software care rulează pe site-ul dvs. multilingv nu poate traduce text grafic. Prin urmare, evitați-l complet pentru cele mai bune rezultate sau păstrați-l la minimum pentru o audiență mai internațională.
4. Localizați factori de checkout și transport
Indiferent dacă site-ul dvs. WordPress este un magazin online sau vinde software ca un serviciu care nu necesită deloc nicio livrare, procesul dvs. de checkout ar trebui localizat în mod corespunzător. Opțiunile valutare sunt fundamentale pentru utilizatorii care fac ultimul pas pentru a face achiziția. Există pluginuri WordPress disponibile pentru a permite afișarea și alegerea mai multor monede.
Dacă oferiți opțiunea de transport internațional, informați-vă în prealabil cumpărătorul dacă produsul este sau nu disponibil pentru expediere la adresa sa locală. Faceți opțiunea de a converti moneda în mod clar și alegeți un instrument API adecvat pentru conversiile valutare. Pentru a ține evidența cifrelor de coș abandonate, permiteți utilizatorului să vizualizeze costurile de livrare și impozitele înainte de efectuarea verificării. În cele din urmă, rețineți că persoanele din diferite locații sunt mai confortabile cu diferite metode de plată – deci asigurați-vă să oferiți mai multe opțiuni.
Plugin- uri care vă ajută să faceți site-ul dvs. prietenos la nivel global
1. TranslatePress
Acest plugin multilingv WordPress integrat traduce fiecare aspect al site-ului dvs. web. Caracteristica sa principală este că vă permite să traduceți direct din front-end. Vă permite să comutați cu ușurință limbile în timpul traducerii, iar previzualizarea live este actualizată instantaneu. Toate traducerile de conținut, temă, pluginuri și chiar meta-date pot fi făcute fără a schimba interfața.
Este ideal pentru traduceri manuale. Faceți-vă singuri sau atribuiți un rol de utilizator „traducător personalizat” oricărui utilizator de pe site-ul dvs. Utilizatorii vor putea apoi să traducă așa cum și când vor, fără a avea nevoie de acces la zona de administrare.
În cele din urmă, pluginul creează URL-uri SEO prietenoase pentru toate limbile și vă îmbunătățește rezultatele SEO locale. Clasarea bine va face acest efort suplimentar pentru a globaliza site-ul dvs. merită tot timpul. După ce v-ați stabilit ca un site web autoritar și respectabil de rang în străinătate, vă aflați și puteți continua funcționarea normală a site-ului dvs.
2. Multi-monedă pentru WooCommerce
După cum s-a discutat, este necontestată nevoia de mai multe valute pe magazinul dvs. internațional online. Acest plugin permite utilizatorilor să treacă cu ușurință la diferite monede și să utilizeze convertorul de schimb valutar fără limite. Poate fi folosit pentru a accepta o singură monedă sau toate monedele. Multi-moneda pentru WooCommerce va îmbunătăți experiența utilizatorului site-ului dvs. și o va face gratuit. Nu este o idee sigură.