Aceste 4 tactici va ajuta afacerea dvs. eCommerce sa prospere

0
280
tactici ecommerce

Comertul electronic este un domeniu nou si captivant al afacerilor, care a deschis usile pentru intreprinderile mici si antreprenori. Exista milioane de cumparatori online numai in Statele Unite, iar companiile de comert electronic pot oferi potentialul de a ajunge la clientii din intreaga lume. Cu o crestere estimata de peste 40% pana in 2018 si fara semne de incetinire, infiintarea unei afaceri de comert electronic ofera oportunitati interesante pentru succesul lucrativ.

Sfaturi pentru comertul electronic care va pot ajuta afacerea

Procesul de infiintare a unui model de afaceri de comert electronic implica o multime de pasi si planificare, dar exista patru tactici simple pe care le puteti face pentru a va asigura succesul companiei dvs. de comert electronic.

Atrageti atentia asupra upselling si cross-selling

Upselling si cross-selling sunt unele dintre cele mai simple moduri de a face mai multi bani pe comanda. Includerea optiunilor pe site-ul dvs., cum ar fi „Clientii au cumpărat de asemenea” sau „Alte produse pe care le-ati putea dori”, este o modalitate foarte buna de a afisa upsells clientilor dumneavoastra.

Studiile au constatat ca cea mai buna destinatie de plasare pentru un produs cross-sell este pe pagina de checkout, rezultand o crestere de 3% a vanzarilor.

Google Analytics

Utilizati puterea de software si algoritmi sofisticati pentru a determina ce doresc clientii dvs. si ce vor cumpara. Analiza predictiva compileaza informatii bazate pe obiceiurile de cumparare ale clientilor, despre satisfactia si tendintele de stabilire a preturilor, pentru a oferi o perspectiva valoroasa, care poate insemna cresterea veniturilor.

Includeti Chat Live

Deoarece comertul electronic se face in intregime online, una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta intreprinderile este elementul uman pierdut. Includerea unei optiuni de chat live pe site-ul dvs. web este o modalitate excelenta de a raspunde la intrebarile sau preocuparile clientului, ceea ce ar duce la cresterea vanzarilor.

Intotdeauna continuati

Stabilirea unui plan de urmarire a clientilor pentru a îi intreba despre experienta lor de cumparare este vitala pentru o afacere de comert electronic. Urmaririle pot fi facute prin e-mail sau prin mass-media sociala si sunt o modalitate usoara si ieftina de a creste loialitatea clientiilor.

Solicitarea unui client sa-si evalueze experienta si sa scrie o scurta recenzie despre achizitia sa ofera o perspectiva asupra posibilelor schimbari care trebuie facute pentru a imbunatati satisfactia clientilor si, de asemenea, ofera un continut extraordinar de utilizat. De fapt, 92% dintre clienti verifica recenziile inainte de a cumpara, astfel incat inclusiv recenziile pozitive pot avea legatura directa cu cresterea vanzarilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here