Audi și-a cerut scuze pentru o reclamă pe Twitter, care a fost denunțată ca fiind nesigură, ciudată și posibil sugestivă. Reclama pentru RS4 de înaltă performanță, care, deocamdată, încă mai poate fi încă văzută, prezintă o fetiță care se sprijină în fața vehiculului și mănâncă o banană, relatează BBC.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Criticii au subliniat că fata se sprijinea de botul mașinii astfel că șoferul nici nu ar fi putut să o vadă. „Frumos, că arăți cum copiii pot fi uciși cu ușurință de mașinile tale. Nici măcar nu îi poți vedea afară din mașină”, a spus un utilizator Twitter scrie CNN.
Alți critici au numit banana un „simbol falic” și au spus că anunțul, care avea titlul „Vă lasă inima să bată mai repede – în toate aspectele”, a fost „provocator”.
Jane Bradford a tweetat sub scuza Audi: „Deci, lasa-ti inima sa bata mai repede in fiecare aspect? Imaginea – copil cu banana in gura si masina flash – atat de gresit in FIECARE aspect”.
O alta persoana a tweetat: „Fetiță cu simbol falic în mână. Clar, super …”
Audi și-a cerut scuze pentru anunțul „insensibil”, a promis să nu-l folosească din nou.
We hear you and let’s get this straight: We care for children. The Audi RS 4 is a family car with more than thirty driver assistance systems including an emergency break system. That’s why we showcased it with various family members for the campaign. (1/3)
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020
„Vă ascultăm și să lămurim acest lucru: Avem grijă de copii. Audi RS 4 este o mașină de familie cu mai mult de treizeci de sisteme de asistență la șoferi, inclusiv un sistem de pauză de urgență. Acesta este motivul pentru care am prezentat-o cu diverși membri ai familiei pentru campanie.”
We hoped we could convey these messages, showing that even for the weakest traffic participants it is possible to relaxingly lean on the RS technology. That was a mistake! Audi never intended to hurt anyone’s feelings. (2/3)
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020
„Am sperat să putem transmite aceste mesaje, arătând că chiar și pentru cei mai slabi participanți la trafic este posibil să se aplece relaxant pe tehnologia RS. Aceasta a fost o greșeală!” compania a tweetat. „Audi nu a intenționat niciodată să rănească sentimentele nimănui.”
We sincerely apologize for this insensitive image and ensure that it will not be used in future. We will also immediately examine internally, how this campaign has been created and if control mechanisms failed in this case. (3/3)
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020
„Ne cerem scuze sincer pentru această imagine insensibilă și ne asigurăm că nu va fi utilizată în viitor”, a spus producătorul auto în declarația sa.De asemenea, vom avea imediat o examinare internă, cum a fost creată această campanie și dacă mecanismele de control au eșuat în acest caz. (3/3)”