Ce anume doriți să vă arate benchmarking-ul

0
82
ce anume doriți să vă arate benchmarking-ul

Ce înseamnă competitive benchmarking?

Analiza comparativă competitivă / competitive benchmarking este un proces de comparare a companiei dvs. cu concurenții dvs. prin analizarea unui set de valori predefinite.
Analiza comparativă competitivă vă va ajuta să evaluați performanța mărcii dvs. și să înțelegeți mai bine rezultatele punând numerele în contextul potrivit.

Procesul de evaluare comparativă competitiv merge mult mai departe decât doar compararea numerelor. Dacă doriți să obțineți informații acționabile, ar trebui să acordați atenție și celor mai bune practici care fac posibile rezultatele.

O analiză amănunțită a valorilor de referință concurențiale vă va oferi informațiile necesare dezvoltării ulterioare a companiei dvs.

Cum se face o analiză competitive benchmarking?

Există mai mulți pași pe care trebuie să îi parcurgeți.
Primul ar trebui să fie alegerea reperelor potrivite. Una dintre cele mai evidente alegeri este un indicator cheie de performanță preexistent. Acesta este un bun punct de plecare, deoarece probabil îl monitorizați de ceva timp și aveți câteva date de încredere.

Dar întrebați-vă acest lucru – ce anume doriți să vă arate benchmarking-ul?
Dacă aveți un scop specific în minte, gândiți-vă la valorile care însoțesc acea țintă. Dacă doriți să faceți un raport comparativ cu concurenții dvs. în serviciul de clienți sau păstrarea clienților, trebuie să adunați valori de performanță, cum ar fi rata de reducere a vitezei sau timpul de răspuns.

Ar trebui să vă gândiți la valori care sunt semnale timpurii pentru probleme sau oportunități mai importante. Numărul abonaților la buletinul dvs. de e-mail a scăzut recent? Concurenții dvs. ar putea implementa o nouă strategie care este mult mai atractivă pentru clienții dvs. țintă. Sau ai renunțat la ultimele tendințe de marketing. Pentru a fi la curent, trebuie să investigați.

După ce alegeți reperele pe care urmează să le urmați, aruncați o privire mai profundă asupra concurenților. Găsiți afaceri care vă vor ajuta să duceți afacerea la un alt nivel. Identificați punctele forte ale concurenților dvs. și aflați care este secretul succesului lor.
Ultimul pas al evaluării comparative competitive este analizarea datelor și extragerea concluziilor acționabile. Scopul este să nu imitați strategia concurenților, ci să găsești ce să faci pentru a-ți îmbunătăți rezultatele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here