Marketingul online va continua sa creasca mai personalizat. Marketingul devine din ce in ce mai personal. Nu vom mai acumula imagini, campanii generice de cultivare sau apeluri impersonale la actiune care sa convinga consumatorii. Valoare si continut personalizat vor crea discrepanta dintre o afacere buna si una mai putin buna.
Revizuirea utilizatorului va fi cea mai importanta. Astazi, recenziile clientilor influenteaza mai mult de 95% dintre clientii online inainte de se decide sa cumpere ceva. Mai mult de 90% dintre oameni se retrag din cumpararea online daca seller-ul respectiv nu are nici o recenzie, indiferent ca este buna sau rea. In anii care vin, in ceea ce priveste domeniul de afaceri mici si mari, aceste recenzii ale clientilor vor fi cel mai mare influentator. Majoritatea companiilor se vor axa pe marketingul online si isi vor deschide forumurile de revizuire pentru a publica opiniile clientilor, cel mai important fiind ca brandurile vor conduce campanii de marketing inovatoare prin intermediul acestor forumuri de revizuire pentru a influenta publicul tinta.
Noi surse de date despre clienti vor conduce la noi strategii. eMarketer a prezis recent ca cheltuielile pentru anunturile mobile vor reprezenta aproape jumatate din cheltuielile totale ale anunturilor media din SUA pana in 2020 (reprezentand 113 miliarde de dolari), ne putem astepta ca acest nivel fara precedent al cheltuielilor sa deblocheze o noua perspectiva [pentru comercianti] in special tendintele comportamentului consumatorilor si modul in care acestia iau decizii de cumparare.
Cautarea vocala a sosit in sfarsit. Tehnologia de recunoastere a vocii a continuat sa se imbunatateasca si, prin urmare, cautarile vocale au crescut in popularitate. Cautarea vocala este populara din cauza usurintei de utilizare si a vitezei sale. Este mai sigur pentru persoanele care se deplaseaza (sau intr-o masina) sa caute prin intermediul comenzii vocale decat prin introducerea textului. De asemenea, din moment ce oamenii pot vorbi mai repede decat pot sa scrie, pot efectua mai rapid o cautare vocala. Acesta tendinta a marketingului online va determina comerciantii, probabil, sa investeasca mai mult in acest serviciu, astfel, el va pastra interesul consumatorului pentru produsele sale.