Cercetare BrightEdge: informații de căutare, tipare de schimbare și comportamentul online al consumatorilor

0
112
informații de căutare, tipare de schimbare și comportamentul online al consumatorilor

Între perioada critică din martie până la mijlocul lunii mai a acestui an, BrightEdge a analizat comportamentul consumatorilor. Datele prezentate în cercetarea lor corelează comportamentul de căutare cu evenimente cheie pandemice și oferă informații despre ceea ce se întâmplă acum și modul în care marketerii se pot pregăti pentru viitor.

Unele dintre principalele industrii acoperite includ:

  • Comerț electronic
  • Cu amănuntul
  • Transformare digitală
  • Educaţie
  • Divertisment
  • Ospitalitate
  • Sănătate
  • Frumuseţe
  • B2B
  • Centre de date și cloud

Cuvintele cheie a factorilor care determină schimbările de comportament

  1. Oamenii care formează noi obiceiuri și rutine datorită măsurilor WFM
  2. Creșterea activității virtuale, a întâlnirilor virtuale sociale și comunitare
  3. Învățare la distanță și e-mail pentru școli și oameni care caută muncă și / sau îmbunătățiri acasă
  4. Oamenii care se concentrează pe sănătate, fitness, igienă și telemedicină și sănătate
  5. În scopul de a oferi marketerilor o linie clară de vedere asupra impactului pandemiei Coronavirus asupra consumatorilor, industria organizată de BrightEdge oferă informații în patru cadrante în funcție de tipul de impact.

Cei patru quadrante identificate

1. Rebounding: Concentrați-vă pe categoriile câștigătoare

Acestea sunt domenii în care interesul a scăzut la debutul închiderii, dar s-a redresat destul de rapid.

Acesta este locul în care marketerii digitali trebuie să se concentreze pe acele categorii care câștigă.

Categoriile identificate includ:

Îmbrăcăminte, bebeluș și maternitate, frumusețe, stil de bucătărie pentru restaurante, centru de date și rețele IT.

2. Accelerare: turnați gaz

Aceasta este o oportunitate pentru marketeri de a turna gaz și de a continua această creștere.

Categoriile identificate includ:

Marketing digital, animale de companie, grădină și curte interioară sau terasă

3. Stabilizare: dublați-vă pe rezistență

Acestea sunt domenii în care BrightEdge observă o retragere, dar volumul de căutare rămâne mai mare decât anterior COVID-19.

Acestea sunt oportunități de a reduce dublarea acestei puteri și de a păstra interesul consumatorilor.

Categoriile identificate includ:

Colaborare, electronice de consum, jocuri, alimente, securitate informatică, stocuri și telehealth.

4. Recuperarea: Transformarea și pregătirea

Zonele în care cererea a scăzut și companiile trebuie să se gândească la strategiile digitale care să ajute la recuperarea lor.

Categoriile identificate includ:

Concerte, hoteluri, lucruri de făcut și managementul bogăției.

Rezumatul constatărilor

Consumatorii au experiență diferită și mai emoționantă în căutarea lor de produse, soluții și servicii.

Siguranța, distanțarea socială și evitarea contactului sunt priorități, ceea ce face ca cercetarea online să fie mai importantă ca niciodată.

Călătoria consumatorilor s-a schimbat complet. Consumatorii au acum o experiență emoțională extrem de diferită prin călătoria lor de produse, soluții și servicii de consum.

Mixul de marketing se schimbă. Marketerii trebuie să-și regândească mixul tradițional de marketing și rolul digitalului în reevaluarea „noului normal” produs, preț, strategie digitală și loc / local.

Marketingul pe teren este digital. Pe măsură ce sectorul B2B navighează în aceste momente, o așteptare crescută a disponibilității digitale este un semnal pe care organizațiile ar trebui să îl asculte.

Considerații cheie ale marketingului pentru noile normalități

Efectuarea eficientă a muncii digitale a devenit cheia succesului în perioada post-COVID, pe măsură ce operațiunile bancare se schimbă mai departe online, oamenii evită magazinele și aleg comerțul electronic sau pick-up-ul, iar teleasistența este brusc o practică larg acceptată.

OCM-urile și marketerii digitali trebuie să fie pregătiți să evalueze întreaga experiență a clienților și să regândească punctele de atingere și interacțiunile la fiecare pas. Pentru a face acest lucru, ei trebuie să se gândească la afacerile lor și la locul în care produsele și serviciile lor se încadrează în categoriile de impact cheie identificate de BrightEdge:

  • Rebounding: Concentrați-vă asupra categoriilor câștigătoare
  • Accelerare: turnați gaz
  • Stabilizare: dublați-vă pe rezistență
  • Recuperarea: Transformarea și pregătirea

Revizuirea celor 4 P de marketing va ajuta la evaluarea modului în care marketerii trebuie să se adapteze și să se transforme în ceea ce privește:

  1. Produs
  2. Preț
  3. Promovare (strategie digitală)
  4. Locul / Locale

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here