„Black Lives Matter” nu este permis, dar „White Lives Matter” sau „Blue Lives Matter” sunt pemrise pe noua etichetă personalizată Coca-Cola? Nici „Hitler” sau „nazist” nu sunt ok, dar „eu sunt Hitler” sau „eu sunt un nazist” sunt în regulă? „Mândria Gay” nu este permisă, dar „Mândria Albă” este acceptabilă? Nu puteți scrie „transgender”, dar „QAnon” este A-OK? Newsweek raportează că „Palestina” nu poate să apară pe etichetă în timp ce „Israelul” poate și un utilizator a subliniat că „Mohammed”, unul dintre cele mai populare nume din lume, a fost aparent blocat și el.
Așa a părut pentru utilizatorii care au experimentat promoția Coca-Cola de a crea propriile etichete, deși compania spune că totul nu este ceea ce pare.
Coca-Cola a blocat anumite cuvinte jignitoare, nume de vedete și mărci comerciale, explică CNN , DAR UTILIZATORII AU REUȘIT SĂ STRECOARE ANUMITE DECLARAȚII JIGNITOARE, PRECUM CELE MENȚIONATE MAI SUS.
Cu toate acestea, Coca-Cola spune că dacă anumite fraze care păreau permise nu înseamnă că au fost tipărite în realitate pe o etichetă.
„Dezvoltăm și îmbunătățim continuu instrumentul nostru de personalizare Share A Coke pentru a ne asigura că este utilizat numai pentru scopul propus”, spune un reprezentant. „Cuvintele sau expresiile care au apărut în modul de previzualizare a instrumentului pot să nu fie neapărat aprobate, ci mai degrabă sunt cuvinte pe care nu le-am evaluat anterior. Sticlele reale nu sunt tipărite cu expresii / cuvinte care sunt incompatibile cu intenția programului. Am clarificat în modul de previzualizare al instrumentului că limbajul propus poate necesita o revizuire suplimentară”