Companiile care se axează pe mediul tehnologic trebuie să își crească eficiența pentru a rămâne în cursă

0
1386
Companiile care se axează pe mediul tehnologic trebuie să își crească eficiența pentru a rămâne în cursă

Sigur, lucrurile funcționează fără probleme chiar acum în afacerea dvs. Însă, după cum știe orice proprietar de afaceri tehnologice, dacă nu sunteți cu adevărat eficient, concurenții dvs. vor câștiga rapid un avantaj competitiv. În timp ce aveți întâlniri neproductive sau întârziați proiecte din cauza lipsei de comunicare, concurenții își dezvoltă afacerea. Deci, cum vă puteți asigura că afacerea dvs. în mediul online este cu adevărat eficientă? Începeți să utilizați aceste șapte strategii.

Faceți-vă afacerea digitală mai eficientă

  1. Eliminați ceea ce nu funcționează în afacerea dvs. tehnologică.

Aici vorbim în mod special despre ineficiențe, cum ar fi procesele redundante, informații / proceduri învechite. Cu toate acestea, pentru întreprinderile cu experiență tehnologică, acestea pot implementa prea multe sisteme pentru a fi de ultimă oră. Drept urmare, aceste ineficiențe vă împiedică să vă mișcați. Acesta este motivul pentru care trebuie să fiți conștient de capacitățile afacerii dvs. prin eliminarea a ceea ce nu funcționează. Dacă aveți nevoie de un loc de pornire, concentrați-vă pe aceste surse comune de ineficiență IT:

  • Un limbaj comun neadecvat

Ar trebui să adoptați și să definiți o terminologie comună care încapsulează politicile, valorile, procesele și procedurile afacerii dvs. Acest lucru vă asigură că toți cei din echipa dvs. se află pe aceeași lungime de undă.

  • Stabilirea incorectă așteptărilor

Dacă doriți ca toți cei din echipa dvs. să „cumpere”, atunci trebuie să explicați clar obiectivele și așteptările. Astfel, echipa știe exact ce face și cum se joacă în imaginea de ansamblu.

  • Dispozitive nealiniate

Chiar dacă procesele dvs. funcționează, device-urile precum telefoanele, tabletele, imprimantele și serverele trebuie să poată comunica între ele. Acest lucru poate fi scump în avans, dar trebuie să investiți în dispozitive și software care lucrează împreună, astfel încât afacerea să funcționeze cât mai bine posibil.

  1. Îmbunătățirea recrutării

Pentru a avea o afacere cu adevărat eficientă în domeniul tehnologiei, trebuie să vă înconjurați cu echipa potrivită. Acest lucru înseamnă să aveți angajați care se încadrează în cultura companiei, dar care sunt, de asemenea, pricepuți cu tehnologia și industria din domeniu. Desigur, acest lucru se poate obține cu experiență – ce se întâmplă cu reclame, tablouri de lucru și sisteme de urmărire. Vestea bună este că vă puteți îmbunătăți recrutarea la prețuri ieftine prin:

  • Optimizați-vă căutarea mărcii de angajator.

Angajații vor efectua cercetări despre compania dvs. înainte de a solicita un loc de muncă. Asigurați-vă că aveți controlul asupra reputației mărcii dvs. prin configurarea profilurilor pe site-urile de socializare pe care le folosește publicul. De asemenea bazele de date ale companiilor / site-urile de revizuire a angajatorilor și site-urile de nișă bazate pe industria sau locația dvs.

  • Consolidă-ți abilitățile de căutare booleană.

Dacă căutați „dezvoltator senior”, este posibil să nu găsiți candidatul ideal. Trebuie să aveți nevoie și de descriptori precum tehnologiile și limbajul pentru a găsi persoana potrivită pentru postul vacant. Acesta este motivul pentru care trebuie să vă perfecționați abilitățile de căutare booleană.

  1. Limitați întreruperile

Notificări prin email. Ședințe de personal. Colegii apar și vă întreabă dacă aveți un minut.
Acestea sunt doar câteva dintre întreruperile cu care trebuie să facem față zilnic. De aceea, în calitate de lider de afaceri, trebuie să limitați aceste întreruperi pentru dvs. și echipa dvs., în scopul de a putea fi concentrați.

  • Anunțați care este perioada orara în care nu vreți să vă întrerupă nimeni – de preferință atunci când sunteți cel mai productiv.
  • Puneți-vă telefonul fie pe mod silențios, pe modul avion, fie în altă cameră. De asemenea, dezactivați notificările de socializare.
  • Faceți sarcinile similare în aceeași zi, cum ar fi programarea ședințelor în aceeași zi, în loc să le împrăștiați pe parcursul săptămânii.
  • Folosiți instrumente precum SelfControl și Calendar pentru a ajuta la eliminarea distragerilor și pentru a vă planifica ziua în avans.
  • Stabiliți limitele atunci când lucrați. Dacă cineva vă întreabă dacă aveți un minut, atunci spuneți-i politicos NU în acest moment.
  1. Automatizați orice sarcini puteți

Prin automatizarea sarcinilor monotone, cum ar fi plata angajaților sau programarea postărilor pe rețelele de socializare, veți salva timp pentru toată lumea din organizație. De asemenea, le permiteți să se concentreze pe sarcini mai productive care necesită gândire critică sau o mică atingere umană.

Implementarea proceselor automate poate fi costisitoare la începerea unei afaceri, dar în cele din urmă va reduce costurile în timp ce crește eficiența afacerii.

  1. Fii o afacere cu experiență tehnologică, dar fă-ți timp pentru interacțiunea față în față

Profitați de rețelele private virtuale (VPN), de soluțiile de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM), de calendare interactive, de conferințe video și de instrumente care unifică comunicațiile.

Acest lucru vă va permite dvs. și echipei dvs. să comunicați și să colaborați unul cu altul oricând, oriunde. De asemenea, îmbunătățește atât satisfacția angajaților, cât și a clienților, întrucât îți asigură echipa în timp ce furnizează servicii superioare clienților.

În același timp, nu ar trebui să excludeți complet interacțiunea față în față – chiar și în era digitală. În timp ce comunicarea digitală a ajutat la eficiență, comunicarea față în față creează relații, sporește încrederea și face ca echipa dvs. să se simtă apreciată, deoarece poate pune întrebări sau împărtăși feedback.

Cel mai important, vă menține afacerea în parametri normali. În loc să petreceți toată ziua prin e-mail și mesaje cu un membru sau cu un client, ați putea rezolva problemele cu un chat față în față timp de cinci minute.

  1. O singură sarcină pentru a face mai mult

În calitate de persoane care suntem conectate 24/7, credem că putem face multitask. Adică ar trebui să pot scrie acest articol în timp ce răspund la e-mailuri și pe tweeting, nu?

În realitate, multitasking-ul nu funcționează. A fost dovedit acest lucru de extrem de multe ori. După cum a spus dr. Jim Taylor: oamenii nu au multitask. În schimb, au sarcini în serie. „În loc să te angajezi în sarcini simultane, de fapt treci de la o sarcină la alta la o succesiune rapidă.”

Acest lucru nu este eficient deoarece atunci când treceți de la sarcină la sarcină „există un interval în care creierul trebuie să se retragă de la sarcina inițială și apoi să plonjeze în noua sarcină.”

Și mai alarmant, cercetările au descoperit că poate dura cu până la 40% mai mult timp decât sarcina unică.

Rezolvarea unică vă ajută să faceți mai multe sarcini rapid și eficient deoarece sunteți concentrat să efectuați o sarcină simultan. Odată finalizat, treceți la următoare.

Dacă aveți probleme pentru a începe, iată câteva indicatoare:

  • Scrieți o listă de activități în loc să vă bazați pe memoria dvs. cu sfaturi care să le acționeze.
  • Notați ce aveți de făcut pentru ziua următoare cu o seară înainte. Astfel vă vei începe ziua cu piciorul drept.
  • Prioritizați- vă sarcinile concentrându-vă pe cele mai importante trei sarcini pentru acea zi. După finalizarea celor trei sarcini importante pe rând, puteți să treceți și la cele mai puțin importante.
  1. Fiți proactiv în privința securității

În cele din urmă, trebuie să fiți proactiv în ceea ce privește securitatea. Acest lucru permite doar echipei dvs. să aibă acces la informații, și, de asemenea, previne încălcările de securitate. S-ar putea să nu pară o o problemă importantă, dar faptul că trebuie să gestionați o încălcare a securității înseamnă că nu sunteți concentrat pe sarcini mai importante.

Din fericire, există câteva acțiuni simple pe care le puteți întreprinde pentru a deveni o afacere mai sigură în tehnologie:

  • Investiți în antivirus, anti-spyware și anti-malware. Nu uitați de firewall-uri pentru a nu lăsa utilizatorii neautorizați.
  • Folosiți măsuri de securitate pentru mobil și cloud.
  • Lucrați cu servicii care oferă implementare de corecții, astfel încât amenințările să fie abordate atunci când nu sunteți la birou.
  • Faceți duplicate de rezervă de la distanță a tuturor datelor din afacerea dvs.
  • Cântăriți avantajele pro și contra unei strategii de a aduce propria politică a dispozitivelor.