București, 20 Mai 2019. Copyzone.ro, un centru de copy, print și scan din București, cu locații în Grozăvești și Cotroceni, anunță că plănuiește noi investiții în tehnologie, ca urmare a deschiderii tot mai mari a românilor spre piața de tricouri personalizate. Centrul furnizează atât servicii de plotare și grafică, însă o creștere și oportunități mai mari au fost semnalate în segmentul de articole personalizate. Pe fondul acestei evoluții, Copyzone și-a setat o nouă strategie până în 2025.
Industria de print este într-o continuă creștere, lucru datorat, în mare parte, producției și vânzării de tricouri personalizate. Creșterile exponențiale încep să se simtă și în București.
Primul trimestru al anului 2019 le-a oferit reprezentanților Copyzone.ro o imagine de ansamblu asupra potențialului dovedit de producția și vânzarea tricourilor personalizate. Plecând de la concluzia că reprezintă un context favorabil, reprezentanții companiei sunt dispuși să investească în noi echipamente pentru a servi un volum și mai mare de cereri.
“Industria de imprimare a tricourilor a pus în scenă o condiție remarcabilă de revenire a pieței, predominantă în timpul crizei economice, atunci când consumatorii cu greu au putut aloca fonduri pentru cheltuieli discreționare cum ar fi tricourile personalizate. Având în vedere economiile care demonstrează stabilitate, creșterea veniturilor atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi este de așteptat să sprijine industria de personalizate a tricourilor.
Piața globală pentru imprimarea tricourilor personalizate este așteptată să înregistreze o creștere considerabilă, odată cu creșterea nivelului de venit al gospodăriilor la nivel mondial. În plus, penetrarea rapidă a comerțului online în domeniul modei a avut un impact pozitiv asupra industriei modei în general. Categoria de tricouri (Vezi aici: https://copyzone.ro/servicii/personalizate/tricouri-personalizate/), mai ales prin imprimare personalizată, a prezentat o acceptare mai mare pentru comerțul online” a declarat unul dintre acționarii CopyZone.
De asemenea, unul dintre tehnicienii CopyZone declară că “pe baza tehnologiilor de imprimare, piața de imprimare personalizată a tricourilor este clasificată în serigrafie, imprimare digitală și complot. Începând din 2016, serigrafierea a fost cea mai preferată și dominantă tehnică de imprimare pe piețele globale de imprimare a tricourilor. Segmentul a contribuit la peste 55% din venitul total al pieței în același an.
Dominanța tehnicii de tipărire pe ecran este în mare parte atribuită existenței sale prelungite pe piață. Cu toate acestea, o schimbare spre imprimarea digitală este vizibilă în industrie. Deoarece tipărirea digitală permite imprimarea fotografiei direct pe îmbrăcăminte, accesibilitatea și schimbarea rapidă o fac mai atractivă. Tehnica digitală de imprimare este așteptată să asiste la cea mai rapidă creștere, deoarece este mai puțin costisitoare și câștigă rapid popularitate în rândul furnizorilor de servicii de imprimare personalizată a tricourilor pentru copii și adulți.”
Tricoul personalizat este, de asemenea, un segment bazat pe modele de grafică. Grafica a reprezentat cel mai popular segment de design pe piața globală de tricouri personalizate. Această tendință se prelungește, iar segmentul se presupune că își menține poziția dominantă până în 2025, crescând la o rată relativ mai rapidă decât segmentul de design. Pe de altă parte, segmentul de design este de asemenea prezumat cu o creștere puternică în perioada de prognoză, susținută în mare măsură de cererea tot mai mare din partea companiilor corporatiste și a organizațiilor neguvernamentale care folosesc tricourile tipărite personalizate ca instrument promoțional pentru a ajunge la publicul țintă rapid și eficient.
Piața generală de imprimare a tricourilor personalizate cuprinde un număr mare de jucători din întreaga lume, ceea ce face ca piața globală să fie extrem de fragmentată. În plus, datorită prezenței unui număr mare de furnizori pe piață, piața globală a devenit extrem de competitivă pe parcursul perioadei. Piața este guvernată de Asia, Europa și America de Nord. Astfel, concentrația jucătorului poate fi văzută în principal în aceste regiuni. Datorită diferitelor tendințe ale consumatorilor din toate regiunile, CopyZone subliniază implementarea unor strategii specifice regiunilor pentru a atrage și a extinde baza de consum mai mare.
Despre CopyZone:
CopyZone este un centru de copy, print și scan, cu servicii dedicate atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. Compania deține două locații active, respectiv în Splaiul Independenței 210 (Telefon: 031.434.52.31| 0722.300.958, E-mail: copy.zone@yahoo.com | grozăvești@copyzone.ro) și Sos. Cotroceni 8A (Telefon: 021.31.31.501 | 0727.940.026 / 0722.300.958, E-mail: copy.zone2@yahoo.com | cotroceni@copyzone.ro), localizate în Sectorul 6 al Capitalei.