Cum maximizăm audiența în AdWords – Partea a II-a

0
1105
Cum maximizăm audiența în AdWords – Partea a II-a

Audiențe pe piață

Nu ar fi uimitor dacă ai ști că cineva este pe cale să cumpere un produs pe piața ta? Ei bine, acum poți. AdWords poate califica pe cineva drept „pe piață” pentru un anumit produs sau serviciu, adică se află mai jos în pâlnia de conversie și sunt considerați activ să cumpere un produs sau să se angajeze cu un serviciu similar cu ceea ce oferiți.

Audiențele din piață iau în considerare clicurile pe anunțurile conexe și conversiile ulterioare, împreună cu conținutul site-urilor și paginilor pe care le vizitează o persoană, precum și a recenței și a frecvenței vizitelor.

Ar trebui să vizualizați publicul din piață ca persoane care sunt temporar interesate de un anumit segment. De exemplu, dacă nu sunt pasionat de mașini și nu citesc o mulțime de publicații auto, atunci nu voi fi în audiența de afinitate auto, dar pentru o perioadă scurtă, din când în când, m-aș potrivi într-o audiență auto pe piață atunci când fac o achiziție de mașini noi, care arată această intenție prin cercetarea și compararea mașinilor online.

De multe ori am fost întrebat cât de exact este acest lucru și, din campaniile pe care le-am derulat, am văzut rezultate bune. Acest lucru se reduce la multe eforturi din partea Google, în care AdWords examinează tiparele repetate de comportament, stabilește algoritmi personalizați și actualizări în timp real, astfel încât persoanele care nu sunt interesate sau care și-au cheltuit banii în curând să renunțe.

În timp ce sunteți capabil să vizați audiențe predefinite pe piață, poate doriți să luați în considerare segmentarea publicului de afinitate existente pentru a vă angaja din nou cu utilizatorii deja conștienți de marca dvs. Aceasta crește eficacitatea și vă oferă un control deplin asupra deplasării acelui utilizator prin pâlnia de conversie și către produsele sau serviciile dvs.
În acest moment al procesului, mesajele dvs. de marketing ar trebui să prezinte exact ceea ce marca dvs.
are de oferit și cum diferă, alături de orice promoție. Utilizați toate instrumentele de vânzare care vă stau la dispoziție aici, deoarece acești oameni încearcă să petreacă acum și s-ar putea să nu se mai întoarcă pentru o perioadă.

Evenimente de viață

Foarte asemănător cu publicul din piață este un tip suplimentar de vizare care a apărut anul trecut – capacitatea de a face publicitate oamenilor chiar înainte sau imediat după câteva evenimente mari care au loc în viața lor. Și anume:

  • Absolvent la facultate
  • Casatorie
  • Casa de mutare

Chiar dacă există doar trei opțiuni din care să alegeți, există industrii uriașe care îl înconjoară pe fiecare. Luați-vă pe cineva care se mută acasă, de exemplu: există avocați din domeniul proprietății, agenți imobiliari, companii de mutare, comercianți de mobilă, amenajări de bucătărie și multe altele, care ar trebui să țină cont de această audiență și să o includă în strategia de publicitate.

Publicul de remarketing

Așadar, atunci când ați făcut toate aceste lucrări și acum îi aveți pe toți acești oameni bine vizați care vă vizitează site-ul, realitatea plină de supărare este că majoritatea dintre ei încă nu vor face ceea ce doriți.

Statisticile arată că ar trebui să vă așteptați ca peste 90% dintre oameni să părăsească site-ul dvs. fără să se convertească, 70% dintre persoane să renunțe la coșul de cumpărături fără a cumpăra și 2-3 vizite înainte ca cineva să treacă de linie. Trebuie să aveți la dispoziție o strategie de remarketing pentru a începe să întoarceți aceste statistici și să-i convertiți pe vizitatori înapoi.

Remarketing-ul funcționează după ce un cookie este introdus în browserul utilizatorilor site-ului web și vă oferă posibilitatea de a afișa reclame diferite oamenilor, în funcție de acțiunile pe care le-au efectuat (sau adesea, mai important, nu s-au efectuat) pe site-ul dvs. Este puternic – datele Google ne spun că persoanele de pe lista dvs. de remarketing au de două ori mai multe șanse să se convertească ca un vizitator obișnuit.

Pentru a profita la maximum de asta, gândiți-vă la ceea ce ați spune în mod diferit cuiva care a achiziționat cel mai scump produs, comparativ cu cineva care a achiziționat cel mai ieftin. Pentru cei dintâi, puteți utiliza anunțuri pentru a-i invita într-un club VIP sau pentru a le cere să se adreseze unui prieten, în timp ce pe cel din urmă puteți încerca doar să vă supărați.

Cum rămâne cu cineva care abandonează coșul de cumpărături? Ați putea să-i atrageți înapoi cu o reducere? În această situație, puteți chiar stabili direcționarea dvs. cu audiențe din piață – când cineva care a vizitat anterior, dar nu v-a cumpărat de la dvs., arată acum semne că sunt aproape de a cumpăra, este timpul să vă prezentați cea mai puternică ofertă.

Liste de remarketing pentru anunțuri de căutare (RLSA)

Când remarketingul a fost lansat pentru prima dată în AdWords, acesta a fost disponibil pe Rețeaua de display Google, dar partea de căutare a lucrurilor a fost lăsată în afara. Cu toate acestea, în urmă cu câțiva ani, am văzut lansarea Listelor de remarketing pentru anunțuri de căutare (RLSAs), care permite agenților de publicitate să remarketeze și în rețeaua de căutare.

Acest lucru deschide opțiuni noi uriașe pentru agenții de publicitate, deoarece puteți afișa o copie publicitară diferită și alege diferite sume licitate și pagini de destinație pentru anunțurile dvs. de căutare Google dacă persoanele care caută sunt pe listele de remarketing.

Un bun exemplu despre modul în care se poate schimba acest joc este în sectorul de vânzare cu amănuntul. Dacă am un magazin care vinde cadouri online și doresc mai multe achiziții la Crăciun, atunci în mod tradițional, aș fi trebuit să fiu foarte atent la cuvintele cheie pe care le licit, asigurându-mă că acopăr doar căutările specifice produselor mele.

Cuvinte cheie largi, precum „cadouri” și „cadouri pentru bărbați”, în mod obișnuit, nu ar fi profitabile și ar arde bugetul meu. RLSA-urile îmi permit să vizez acele cuvinte cheie, arătându-le doar persoanelor care au cumpărat cadouri de la mine Crăciunul trecut.
D
upă cum știu că sunt mult mai probabil să convertească, îmi permit să licitez peste ceilalți agenți de publicitate și pot scrie o copie a anunțurilor care să recompenseze personalizarea repetată. Puteți gândi într-un mod complet diferit și aveți libertatea de a abandona aproape regulile tradiționale PPC atunci când cineva se află pe listele dvs. de remarketing.
Potrivirea clientului
D
acă aveți o bază de date despre clienți și perspective pe care doriți să le faceți publicitate, probabil pentru a-i determina să repete achiziționarea sau pentru a-i determina să cumpere efectiv pentru prima dată, atunci puteți utiliza Client Match pentru a vorbi cu aceste audiențe.

Listele dvs. de e-mail pot fi încărcate în AdWords și puteți apoi să vă apropiați de aceste persoane într-un mod similar modului în care le-ați remarketat. Când sunt conectate la Google, le puteți afișa reclame unice și puteți utiliza diferite sume licitate în reclama Căutare, Cumpărături, YouTube și Gmail.

Marele câștig este faptul că funcționează pe mai multe dispozitive, deoarece oamenii tind să fie conectați la conturile lor Google pe telefoane, tablete și computere. Acesta este locul în care remarketing-ul eșuează adesea, din cauza cookie-ului fiind specific dispozitivului (și chiar al browserului).

Acest lucru poate fi puternic pentru vânzarea încrucișată (de exemplu, dacă cineva a cumpărat un zbor cu dvs., utilizați acest lucru pentru a le vinde închiriere de mașini) și este excelent pentru a informa clienții existenți cu privire la noile versiuni și orice ediție specială cu ediție limitată.

De asemenea, este destul de sigur un mediu pentru a testa noi oferte de vânzări, deoarece aveți deja o relație de un fel cu acești oameni, astfel încât puteți judeca cât de bine sunt primite lucrurile aici înainte de a le transmite publicului necunoscut.

Audiențe similare

Rețineți că pentru ca remarketing să funcționeze foarte bine, trebuie să fiți cât mai granulați, ceea ce înseamnă că, prin natura lor, listele de multe ori nu sunt uriașe. Dar dacă listele dvs. de remarcări au performanțe puternice și v-ar plăcea șansa de a avea mai mult trafic la fel ca ele, ce puteți face? Aici intră în joc ceva numit Public similar.

Dacă ați utilizat o direcționare similară pe Facebook sau instrumentele de prospectare în multe dintre platformele programatice, atunci acest lucru va fi familiar. Este locul în care ceri Google să privească publicul din listele de remarketing și să găsească mai mulți oameni la fel ca ei.

Disponibil atât pentru rețelele de căutare, cât și pentru afișare, acesta este un mod simplu de a găsi utilizatori noi, precalificați și care de multe ori returnează audiențe suplimentare de aproximativ 5 ori mai mari decât cele ale remarketingului dvs. Se actualizează automat, astfel încât atunci când cineva face clic pe un anunț și se alătură site-ului dvs., acesta devine membru al listei de remarketing și este eliminat din lista de audiențe similară.

Datele Google arată că, de obicei, mărcile au o creștere de 41% a conversiilor aici

Începeți strategia de audiență

Dacă doriți să încercați aceste funcții, dar nu știți de unde să începeți, aruncați o privire în datele dvs. Analytics.

Începeți să identificați tipurile de persoane care vin pe site-ul dvs. și cele care se convertesc. Unde sunt localizate? Ce dispozitive folosesc? În ce ore sunt conversiile cele mai mari în timpul zilei sau săptămânii?

Introduceți aceste teme în căutarea dvs. și afișați direcționarea și utilizați instrumentele din cadrul programului AdWords pentru a afla unde stau acești oameni online, ce subiecte îi pasionează. În plus, începeți să vă gândiți la modul în care le-ai arătat oferte diferite odată ce au fost deja pe site-ul dvs.. Vă veți bucura că ați făcut-o.