Cum să-ți crești clasamentul pe YouTube cu instrumentele SEO potrivite

0
47
Cum să-ți crești clasamentul pe YouTube cu instrumentele SEO potrivite

Cu toții suntem conștienți de faptul că consumul video YouTube crește în fiecare an, așa că este evident că motorul de căutare YouTube este uriaș, posibil să fie depășit doar de Google.

Există și un fapt simplu: conținutul video YouTube va avea întotdeauna o concurență mai mică în comparație cu textul. Totuși, pentru a se ridica la nivel înalt, SEO contează. Optimizarea pentru YouTube include multe sarcini, iar efectuarea lor corectă necesită unele instrumente.

De la scrierea descrierii perfecte până la căutarea corectă a concurenței dvs., există software SEO pentru toate aspectele de optimizare YouTube.

În această listă, aceste instrumente sunt organizate în primul rând după funcționalitate: cercetare prin cuvinte cheie, audit de canal și cercetare în domeniul concurenței – și în al doilea rând prin complexitatea instrumentelor.

Instrumente SEO YouTube pentru a alege cuvintele cheie și subiectul perfect

Instrumente evidențiate: YouTube Autocomplete, Google Keyword Planner, Rank Tracker, Keywordtool.io, Kparser, Keywords Everywhere.

Temele pentru videoclipurile dvs. YouTube trebuie optimizate cu atenție. Ceea ce trebuie să faceți este să comunicați motorului de căutare că din toate videoclipurile care vizează un anumit cuvânt cheie sunteți cel mai bun. Acest lucru se realizează completând titlul, descrierea și etichetele.

Pentru incepatori

Dacă vorbim doar despre obținerea de sugestii pentru acest videoclip YouTube, nu trebuie să depășim instrumentele gratuite. SEO nu este întotdeauna despre pachete software avansate și costisitoare. Aici, vom folosi în mod implicit ceea ce ne oferă YouTube.

Accesați dreapta pe YouTube și introduceți în bara de căutare începutul subiectului pe care îl puteți avea în minte vag. YouTube vă va prezenta apoi o listă de opțiuni, arătând ceea ce oamenii conectați caută în cea mai mare parte subiectul asemănător cu ce ați scris.

cautare de kw

Pur și simplu parcurgeți o grămadă de litere din alfabet. Veți obține o mulțime de idei video pe care le puteți cerceta în continuare și veți afla dacă acesta este subiectul dvs. Deci, deși acest lucru este gratuit, fapt ce este întotdeauna un bonus și nu necesită să pleci nicăieri de pe YouTube, există totuși unele dezavantaje. E.g.: puteți căuta un singur cuvânt la un moment dat și există informații zero cu privire la rezultatele dvs., etc. Sigur, dacă tot ce ați făcut este să creați un videoclip pe lună, această metodă te poate potrivi bine. Dar dacă căutați să implementați complet YouTube în strategia de marketing, nu va fi suficient. Veți avea nevoie de un instrument SEO mai convenabil care să acopere optimizarea YouTube.

Pentru o campanie video completă

Pentru a aprofunda puțin, apelați la Google Keyword Planner. Acolo, o să vă fie mai ușor să introduceți o serie de subiecte posibile și să obține rezultate bune, rapide și concludente în schimb.

Dacă ceea ce căutați sunt date comprehensive cuprinzătoare, accesați Rank Tracker. Întrucât este un instrument holistic, veți primi o grămadă de lucruri acolo, dar deocamdată, suntem interesați de Instrumente de completare automată.

Alegeți YouTube Autocomplete și obțineți rezultate extinse.

Deoarece este soluția completă de verificare a rangurilor de pe YouTube și soluția de cercetare a cuvintelor cheie, potrivită pentru SEO, în general, veți primi o mulțime de informații. O caracteristică utilă, printre altele, este că puteți sorta cuvintele dvs. cheie în funcție de lungimea lor – acest lucru vă ajută să vă orientați mai bine către acele cuvinte cheie uimitoare cu coadă lungă, care aduc de obicei videoclipurile dvs. mai multe clicuri. Acestea fiind spuse, acesta este un instrument bazat pe desktop și, ca atare, este nevoie de o descărcare și o instalare pentru a începe efectiv utilizarea funcționalității sale complete.

Keywordtool.io și Kparser funcționează perfect pentru acest aspect al marketingului YouTube. Aceștia au freemium-based. Puteți să utilizați gratuit, dar funcționalitatea lor este foarte limitată.

Ambele instrumente oferă un număr bun de sugestii de cuvinte cheie special pentru YouTube. Acestea fiind spuse, nu oferă informații suplimentare despre cuvintele cheie introduse. De asemenea, nu sunt gratuite și necesită un anumit cost pentru a accesa funcționalitatea completă a acestora.

Acestea fiind spuse, ca software plătit, se potrivește apelarea la un marketer digital care lucrează cu o campanie de aproape orice volum.

Dacă în general v-ați săturat să folosiți instrumente suplimentare, puteți să folosiți instrumente gratuite precum Keywords Everywhere și Topicsseomonitor – acesta este făcut de români pricepuți și este un instrument senzațional. Funcționează ca extensii plăcute și ușoare pentru browserul dvs..

Veți obține o mulțime de informații SEO chiar în browserul dvs. și veți putea face anumite părți ale cercetării dvs. „din mers”.

Ceea ce este important este să implementați cercetarea dvs. cu cuvinte cheie, nu doar prin adăugarea de cuvinte cheie la titlu, ci și în descrierea și etichetele dvs.

Instrumente pentru auditul SEO al canalului YouTube

Instrumente principale: YouTube Analytics, Social Blade, Quintly, TubeBuddy, vidIQ, Tubics.

Pentru orice fel de afaceri, un audit este primordial. Rularea unui canal YouTube nu este diferită. Trebuie să țineți mâna pe pulsul a ceea ce face și nu funcționează. Veți putea utiliza aceste informații în continuare atunci când vă construiți strategia YouTube.

Pentru incepatori

Accesați mai întâi instrumentul YouTube Analytics foarte util (instrumentul autohton YouTube). Veți obține o vedere clară despre ceea ce se întâmplă cu canalul dvs. Și pentru mulți dintre noi, YouTube Analytics este în realitate suficient. Obțineți informații despre publicul dvs. și despre ce preferă să privească în general. Veți obține un grafic îngrijit cu istoricul vizionării expuse. Nu este super cuprinzător, dar lucrul este de bun augur dacă tot ceea vreți este o mică statistică.

Un instrument suplimentar bun ar fi Social Blade. Pur și simplu introduceți numele canalului și obțineți câteva numere pe canalul dvs. Există, de asemenea, Future Prediction, care vă va arăta cât de mult se proiectează videoclipurile dvs. pentru a crește.

Și deși Quintly nu este o caracteristică specifică YouTube-ului, funcționează destul de bine. Pe lângă datele despre abonați, implicare, timpul de vizionare a videoclipurilor, etc., oferă o caracteristică de raportare convenabilă, utilă pentru oricine gestionează o echipă mai mare.

Pentru o campanie video completă

Desigur, dacă vreți să aprofundași, ar trebui să vă uitați la un instrument precum TubeBuddy. Este unul dintre cele mai bune instrumente suplimentare pentru YouTube Analytics și, într-adevăr, merită văzut.

Există o mulțime de caracteristici prezentate aici:

Puteți analiza statisticile canalului dvs., puteți obține date pe videoclipurile dvs. și puteți efectua cercetări în domeniul concurenței. De asemenea, puteți edita miniaturile, adnotările și descrierile conținutului YouTube. De la a-ți sugera etichete (care, apropo, nu pare să influențeze prea mult clasamentele SEO), până la traducerea titlului și descrierii videoclipului tău, TubeBuddy este una dintre cele mai bune suite de pe piață chiar acum și vine la un preț accesibil. De la 9 USD / lună la 49 $ / lună, veți avea o funcționalitate variată. Acestea fiind spuse, chiar și versiunea gratuită este suficient de bună pentru a-ți îmbunătăți considerabil SEO.

Sau, poate, ați dori să încercați ceva precum VidIQ, care este, de asemenea, o soluție SEO SEO integrală. Vă va oferi sfaturi cu privire la cele mai bune perioade de publicare, vă va sugera influenței de nișă a dvs. să se conecteze și așa mai departe. O extensie de browser utilă vă permite să cercetați concurenții în același mod. De asemenea, are editare în mare parte a cardurilor finale pentru videoclipurile dvs. Un lucru mic, dar este un economisitor de timp. Acesta este într-adevăr avantajul pe care l-ar putea aprecia doar cei dintre noi care lucrează cu campanii de marketing video cu volum mare.

Tubics este un instrument similar. În același pachet, primiți instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie și auditul canalului. Și dacă trebuie să verificați clasamentele videoclipurilor și canalelor dvs., puteți utiliza un instrument de urmărire a clasamentelor. Instrumentul poate obține un preț scump pentru un canal mai mic, dar procesul este gratuit și, dacă nu simțiți că obțineți suficient, puteți anula oricând.

Cercetează-ți competiția YouTube

Repere instrumente: IQ Rival, NoxInfluencer, Socialinsider, Vaizle.

În același mod ca în cazul SEO mai tradițional pentru Google, YouTube SEO include cercetarea concurenței. Să fii cu ochii pe ceea ce face ca rangul de conținut YouTube al concurenței tale este cel mai bun lucru pe care îl poți face pentru propriul tău SEO.

Aici liderul pieței este cu siguranță un instrument numit Rival IQ. Cu aceasta, veți obține o vedere panoramică a concurenților YouTube și a clasamentelor lor SEO. Aruncați o privire atentă asupra funcționării excepționale pentru videoclipurile lor YouTube. De la felul de etichete pe care le folosesc până la formatele de titluri, încercați să aflați ce fac cei mai buni oameni din poziția dvs. de nișă.

De asemenea, NoxInfluencer este potrivit pentru cercetarea concurenței. Pentru aproape orice nișă sau locație, veți vedea exact care sunt profilurile YouTube ale celor mai mari concurenți ai dvs.

Există, de asemenea, Instrumentul de analiză a concurenților YouTube de către Socialinsider și Vaizle. Acestea oferă o defalcare și compararea canalului și videoclipurilor dvs. cu cele ale concurenței dvs., comparand frecvența de publicare, statisticile videoclipurilor și multe altele.

În 2020 SEO, întreprinderile și agențiile care urmăresc o strategie holistică YouTube vor fi întotdeauna cu trei pași înaintea tuturor celorlalți. Trebuie să determinăm fiecare oportunitate de a crea videoclipuri care să ne angajeze potențialii clienți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here