Cum să vă creșteți contul de Instagram (Partea I)

0
396

De când Facebook și-a schimbat politica de afaceri, Instagram este noul centru de vizibilitate în lumea virtuală. De la o afacere locală, de familie până la marile branduri globale, toată lumea își dezvoltă contul de Instagram.

Există peste 500 de milioane de utilizatori activi pe Instagram în fiecare zi. Din aceaștia, 80% din conturi urmează cel puțin o afacere. Deci, este normal ca marketingul vrea să facă bani din conturile de Instagram.

Dar, pentru început, trebuie să vă formați o comunitate puternică de adepți. Aveți nevoie de mai multe vizualizări pentru postările dvs. și trebuie să vă angajați publicul. Avem câteva sfaturi pentru a vă ajuta să începeți.

1. Creați conținut creativ

Nu există nici un substitut pentru conținutul creativ. Dacă conținutul dvs. este grozav, oamenii vor comenta postările dvs. Instagram este vorba despre imagini vizuale excelente. Deci, includeți culori vii și încadrați-vă bine fotografiile.

În loc să publicați despre produsele dvs. și să le promovați, puteți crea povestiri în jurul lor.

Airbnb face o treabă minunată cu poveștile de nișă. Ei doresc să promoveze călătoriile și doresc ca oamenii să descopere diferite orașe în întreaga lume. Deci, pentru a crea curiozitate printre utilizatori, aceștia pun fragmente din viața gazdei lor din întreaga lume. Se conectează cu utilizatorii prin povestiri din viața reală. Deci, utilizatorii nu simte că se uită numai la conținutul promoțional.

2. Postați la intervale regulate

Un studiu realizat în 2017, realizat de instrumentul de marketing vizual, Tailwind, a arătat că postarea consecventă este esențială pentru creșterea numărului de „engagement” din Instagram. Ei au analizat peste 100.000 de posturi Instagram pentru o perioadă de trei luni.

Studiul a constatat că mass-media socială se ocupă de cei care au postat cel mai des și s-au implicat semnificativ.

Deci este o idee bună să postați cel puțin o dată pe zi. Nu așteptați imediat rezultate; va trebui să aveți răbdare.

3. Utilizați Hashtag-uri adecvate

Scopul hashtag-urilor este de a ajunge la o audiență care nu vă urmărește. Este important să utilizați hashtag-urile potrivite dacă doriți să fiți observat de către mulțimea potrivită.

Să presupunem că aveți un conținut legat de un meci FIFA, nu trebuie să utilizați doar #football deoarece termenul este prea larg. În schimb, utilizați #FIFA, #FIFA2018, #FIFAWorldCup sau #FIFAWorldCup2018.

În mod specific pentru evenimente, încercați să utilizați variații ale aceluiași termen. Aceste hashtag-uri sunt în general în trending și toată lumea caută posturi legate de ele. Deci aveți o ocazie excelentă de a profita de ocazie.

Înainte de a utiliza o hashtag-urile, verificați și volumul de căutare pentru aceasta. Riscați să vă pierdeți dacă acestea intră în milioane. De asemenea, analizați ce hashtag-uri dau engagement și încercați să le folosiți mai des.

Instagram permite utilizarea a 30 de hashtag-uri într-un singur post, dar este recomandabil să folosiți doar 9 pe post. SproutSocial a constatat într-un studiu că posturile cu 9 hashtag-uri au avut cele mai mari rate de implicare.

Numărul exact de etichete de tip hashtags care se utilizează a împărțit deseori marketerii digitali. Dar toată lumea este de acord că folosirea hashtag-urilor excesive nu este o strategie bună.

4. Încurajați-vă urmăritorii dvs. să creeze conținut

Implicați-i în procesul de creare a conținutului. Încurajați-i pe urmăritorii dvs. să creeze videoclipuri, fotografii și GIF-uri cu produsele dvs. Creați un hashtag de marcă care poate afișa conținutul generat de utilizatori pentru marca dvs.

În acest fel vă creșteți gradul de conștientizare a mărcii și, de asemenea, obțineți mai mult conținut. Aceasta este o modalitate inteligentă de a vă face urmăritorii să devină agenți de publicitate și pentru dvs.

5. Organizați concursuri

Pentru a vă crește contul dvs. Instagram, organizați concursuri freebies. Obținerea de materiale gratuite reprezintă un factor foarte motivant pentru ca utilizatorii să se angajeze mai mult cu marca dvs.

Puteți cere utilizatorilor să reposteze o imagine pe care ați publicat-o anterior. Împreună cu aceasta, cereți-le să menționeze ancora dvs. de Instagram în secțiunea de descriere pentru a crește vizibilitatea.

O altă modalitate este de a crea un hashtag și de a oferi utilizatorilor o temă specifică pentru a posta imagini.

Următoarele 5 lucruri interesante despre cum să vă creșteți contul de Instagram vor fi postate într-un material viitor. Stay focused!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here