Cum sponsorizarea unui eveniment local poate creste afacerea dvs.

0
127
sponsorizarea unui eveniment

Exista multe modalitati prin care puteti sa comercializati produsele dvs., iar intreprinderile sunt in cautarea unor strategii pe care le au la dispozitie. Potrivit unui infographc din Zipsprout, sponsorizarea unui eveniment este unul dintre canalele pe care cele mai multe companii nu le-au incercat inca.

Daca sunteti proprietar al unei companii mici, sponsorizarea unui eveniment este o modalitate excelenta de a va prezenta. Nu numai ca construieste gradul de constientizare al marcii, dar arata clientilor potentiali ca faceti parte din imprejurimi si, pe deasupra, ajutati si comunitatea in care lucrati sau locuiti.

Impactul marketingului digital

Introducerea tehnologiei digitale si a marketingului a schimbat modul in care companiile se raporteaza la consumatorii lor.

Spre deosebire de costul si expertiza necesara pentru lansarea campaniilor la televizor, radio sau imprimare, este nevoie de o conexiune la internet si de instrumente gratuite disponibile pentru marketingul digital.

Infograficul facut de Zipsprout spune ca social media este cel mai utilizat canal de marketing de catre companii. Este urmat de e-mail, anunturile digitale, SEO si marketingul de continut. Anunturile tiparite si corespondenta directa sunt utilizate de 28% dintre companii.

Beneficiile sponsorizarii unui eveniment

Infograficul arata ca 71% dintre intreprinderile locale sunt multumite de rezultatele sponsorizarii comunitatii. Donarea produselor dvs. de marca, precum si voluntariatul si serviciile gratuite pot avea acelasi impact.

Sponsorizare

Daca sunteti gata sa sponsorizati un eveniment sau un partener cu o alta organizatie, Zipsprout face urmatoarele recomandari: incepeti prin sponsorizarea evenimentului potrivit pentru a profita la maxim de investitia dvs. si concentrati-va asupra calitatii brand-ului.

Apoi, incercati sa gasiti un partener care impartaseste valorile dvs. si reflecta o identitate de marca similara cu cea pe care o aveti. In cele din urma, asigurati-va ca evenimentul dvs. se desfasoara fara probleme, deoarece nu doriti ca potentialii dvs. clienti sa va asocieze marca cu un event negativ.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here