Datele structurate sunt în MUST în orice companie găzduită în mediul online

0
59
Datele structurate sunt în MUST în orice companie găzduită în mediul online

Este de la sine înțeles că lumea SEO devine din ce în ce mai tehnică, iar în ultimul deceniu, webmasterii, SEO-urile și echipele interne și-au lărgit cunoștințele și competențele pentru a-și ajuta site-urile să concureze în paginile cu motoarele de căutare.

Unul dintre aceste domenii, care a cunoscut cea mai mare dezvoltare de la lansarea sa în 2011, este, desigur, marcajul schema.org.

Deși au trecut opt ani de la introducerea schemei de date, fie ca urmare a lipsei capacității de dezvoltare sau a cunoștințelor tehnice, multe mărci populare sunt încă pentru a implementa date structurate pe site-urile lor web.

În acest articol, vom arunca o privire asupra datelor structurate și a avantajelor pe care acestea le poate oferi site-urilor.

O scurtă introducere a datelor structurate

Simplu, datele structurate sunt o formă de marcare care este implementată în codul unui site web și oferă motoarelor de căutare anumite informații despre o pagină, un site sau o organizație.

Prin îmbunătățirea cunoștințelor pe care un motor de căutare le are despre o anumită pagină sau un anumit site, acesta poate, prin urmare, să ofere utilizatorilor informațiile de care au nevoie pentru a efectua o căutare.

Înseamnă, de asemenea, că, în cazul în care o afacere investește în date structurate pe întregul site, ar putea beneficia de niveluri mai ridicate și mai relevante de trafic.

Dar cum se întâmplă asta?

Datele structurate pot îmbunătăți paginile AMP

În ciuda datelor structurate care nu sunt un factor de clasificare directă, acesta poate influența totuși alte elemente ale site-ului dvs. web care sunt factori de clasificare.

Într-o lume în care multe căutări (chiar și cea mai mare parte) se fac prin dispozitive mobile, viteza site-ului nu a fost niciodată mai importantă, mai ales atunci când considerați că utilizatorii vor părăsi o pagină care durează mai mult de trei secunde pentru a se încărca.

Din acest motiv, multe companii au implementat Pagini mobile accelerate (AMP) pe site-ul lor, ceea ce poate ajuta la depășirea problemelor de viteză mobilă critice și la îmbunătățirea capacității de utilizare a paginilor.

Dar majoritatea oamenilor nu își dau seama că AMP-urile pot fi de fapt îmbunătățite prin marcarea structurată a datelor.

Google afirmă că, prin implementarea datelor structurate către AMP-uri, acestea pot îmbunătăți aspectul paginii în rezultatele căutării mobile, oferind în același timp posibilitatea de a apărea în rezultate bogate.

Dacă un site câștigă oportunitatea de a apărea în rezultate bogate pentru un termen important de căutare, rezultatul poate căpăta o cantitate mare de trafic de căutare.

Datele structurate ajută site-urile să apară în Graficul de cunoștințe Google

Pentru site-urile care apar în verticale extrem de competitive, obținerea avantajului concurenței este esențială, iar o modalitate de a face acest lucru este stabilirea prezenței site-ului cu Google și apariția în Graficul cunoștințelor.

Cărțile Graficul de cunoștințe apar în partea dreaptă a rezultatelor căutării și oferă utilizatorilor elemente funcționale și vizuale ale site-ului; făcând mult mai ușor utilizatorilor să se familiarizeze cu acesta.

Pentru a activa business Knowledge Graph card, mai întâi ar fi trebuit să adăugați marcajul necesar de contact corporativ pe pagina principală a site-ului. Însă Google descoperă în mod automat informațiile de contact ale companiei pentru a le include în panourile de cunoștințe Google.

Datele structurate pot fi esențiale pentru îmbunătățirea ratelor de clic pe un site

CTR-ul unui site web este destul de important pentru clasamentul său. Și potrivit Neil Patel, cel mai bun mod de a-l crește este să cercetați și să folosiți cuvinte cheie, în special cuvinte cheie cu coadă lungă (long- tail keywords). Serpstat vă poate ajuta să faceți o cercetare profundă și utilă a cuvintelor cheie și să vă îmbunătățiți clasamentele.

De asemenea, întregul punct al datelor structurate este furnizarea de pachete de informații curate și concise motoarelor de căutare, astfel încât să puteți clarifica scopul site-ului dvs. și paginile sale pentru a oferi rapid informațiilor exacte de care au nevoie.

Acest lucru înseamnă că prin implementarea datelor bine scrise și relevant structurate în paginile dvs., site-ul dvs. trebuie arătat către o bază de audiență mai relevantă, ceea ce înseamnă că ratele dvs. de clic se vor îmbunătăți inevitabil.

De fapt, site-urile care au implementat date structurate au descoperit că CTR-urile lor s-au îmbunătățit cu cel puțin 10%.

Cum se implementează date structurate

Am aflat deja semnificația și valoarea datelor structurate de pe site. Acum, vom explora două dintre principalele abordări pentru adăugarea marcajului de scheme pe site-ul dvs. web.

Cum se adaugă micro- markup Schema.org cu pluginul Schema

Cel mai simplu mod de a adăuga un micro-marcare pe site este să folosiți pluginul Schema. Funcționează cu orice opțiuni de schemă disponibilă și este încorporat în pluginul SEO Yoast.

Pentru instalare, accesați pluginuri – Add New în consola WordPress și găsiți „Schema”. Activați-l și accesați Setări.

Completați informații de bază, cum ar fi locația paginii dvs. Despre noi, Contacte, încărcați logo-ul site-ului.

Prin completarea informațiilor suplimentare, conținut, grafic de cunoștințe și rezultate ale căutării, puteți optimiza site-ul dvs. pentru fiecare dintre domenii.

Apoi, puteți merge la Schema – Types și adăugați tipul de schemă sau categoria de publicare selectată.

Dacă pluginul menționat mai sus nu vi se potrivește, puteți alege dintre un număr mare de alternative de pluginuri WordPress pentru marcarea schemelor. Aici sunt câțiva dintre ele:

  • All In One Schema Rich Snippets
  • Schema JSON-LD Markup
  • Rich Reviews
  • WP SEO Structured Data Schema
  • Markup (JSON-LD) structured in schema.org

Cum să adăugați marcajul Schema.org manual

Aici, ar trebui să lucrați mai mult cu codul, dar puteți adăuga marcajul schemelor dvs. individual la orice pagină sau postare.

Cu marcare schemă arbitrară, puteți include mai multe tipuri diferite de marcare pe aceeași pagină. De exemplu, dacă aveți o pagină de eveniment și doriți, de asemenea, să plasați o schemă de feedback pe ea, o puteți face cu ușurință.

Cel mai eficient mod de a adăuga manual schema pe site-ul dvs. este JSON-LD. Această metodă este recomandată și de Google. Se bazează pe JavaScript. Veți adăuga marcarea schemelor pe site-ul dvs. ca un script, astfel încât va fi mult mai ușor de citit și depanat.

Nu uitați să urmați toate ghidurile de date structurate Google în timp ce creați codul pentru marcarea dvs.

Dacă nu știți cum să scrieți codul de marcare, puteți utiliza Expertul de marcare a datelor structurate de la Google sau JSON-LD Generator pentru a vă crea codul.

Pentru a utiliza această abordare, accesați orice postare sau pagină unde doriți să implementați marcajul. Faceți clic pe Setări ecran în partea de sus a paginii și bifați caseta „Custom Fields”. Acum, derulați în jos la setările „Custom Fields” și apăsați „Enter new” pentru a crea un câmp nou. Denumiți „Schema” și introduceți codul. De exemplu, tipul de date al întreprinderilor locale:

Vă rugăm să furnizați sursa și o posibilă legendă pentru imaginea de mai sus

În continuare, va trebui să editați fișierul dvs. header.php. Deschideți-l și lipiți următorul cod înainte de eticheta de închidere </head>:

Datorită acestor acțiuni, codul schemei se va încărca separat cu metadate. Puteți adăuga orice fel de marcare de scheme personalizate pe site-ul WordPress cu abordarea descrisă mai sus.

Nu uitați să vă derulați pagina sau postarea în instrumentul de testare a datelor structurate Google pentru a verifica erorile. Acest validator înțelege următoarele formate:

  • Schema.org
  • microdatele
  • RDFa
  • JSON-LD

Folosind-o, puteți verifica pagina în două moduri:

  1. Copiere în format HTML
  2. Precizați un link către pagină

Dacă site-ul este dezvoltat pe un computer sau dacă trebuie să testați anumite opțiuni, trebuie să utilizați prima metodă. Al doilea este potrivit pentru verificarea finală a marcajului finalizat. De asemenea, aici puteți verifica paginile site-ului atunci când utilizați șabloane CMS gata făcute. Acestea pot conține unele erori în marcaje.

De exemplu, să verificăm pagina Phase 5 Analytics. După copierea URL-ului și clic pe butonul „Executați testul”, rezultatul verificării a apărut pe ecran. Existau codul HTML în stânga și marcajul în dreapta cu erori dacă erau găsite.

Cuvânt final

Adăugarea de date structurate pe site nu va dura mult timp. Această acțiune va ajuta la îmbunătățirea aspectului fragmentului din motorul de căutare și la creșterea traficului către site.

Procesul poate părea un pic complicat din punct de vedere tehnic, dar veți descoperi că nici măcar opțiunea de adăugare manuală nu este atât de grea pe cât ați presupune. În plus, multe plugin-uri disponibile vor face ca datele structurate să fie foarte simple.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here