Cum să obțineți abilități mai bune de scriere în afaceri
Dacă nu aveți un buget pentru a angaja oameni care să scrie pentru dvs, sau doar doriți să vă îmbunătățiți această abilitate, astfel încât să puteți direcționa mai bine tipul de conținut al afacerii, aici sunt 5 moduri prin care să vă îmbunătăți abilitățile de scriere în afaceri.
1. Faceți scrisul dvs. relevant
Introduceți ideea principală din timp și, eventual, legați-vă chiar și în evenimentele curente care ar putea afecta publicul. Oamenii au nevoie de timp pentru a citi conținutul, astfel încât să rămână mereu pe subiect pentru a-și respecta angajamentul.
2. Fii clar și concis
Dacă poți face ceva mai simplu, fă-o. Cititorii vor aprecia limbajul clar și concis, astfel încât nu trebuie să se lupte pentru a înțelege mesajul transmis.
3. Descrieți ce vreți să spuneți
Dacă doriți să deveniți un scriitor mai bun, este important să vă prezentați conținutul înainte de a începe să lucrați la el. Includeți modul în care doriți să introduceți subiectul sau soluția la o problemă, principalele puncte pe care doriți să le acoperiți cu dovezi justificative și o concluzie solidă pentru a încheia totul.
4. Includeți un apel la acțiune
Ce doriți să facă cititorii după terminarea citirii conținutului ? Doriți ca oamenii să se înscrie pentru lista de e-mailuri? Achiziționarea de produse?
Fii clar cu apelul la acțiune, dar nu prea solicitant. Nu doriți ca scrisul să pară o publicitate mare. Ar trebui să ajute și să vă educați întâi publicul.
5. Rectificarea
Este important să vă corectați lucrarea dintr-o perspectivă critică pentru a prinde erori și a netezi lucrurile. Puteți chiar să lucrați cu un editor sau corector care vă poate revizui conținutul cu o pereche nouă de ochi.
Concluzie
Scrierea conținutului de calitate pentru afacerea dvs. este o necesitate. Dacă nu aveți bugetul pentru a angaja un copywriter, puteți lucra cu siguranță la îmbunătățirea abilităților de scriere.