Într-o lungă postare pe Facebook de joi, Mark Zuckerberg spune că Facebook va interzice noile reclame „politice” în ultima săptămână înainte de ziua alegerilor, relatează Axios. De asemenea, va interzice editarea anunțurilor existente, deși agenții de publicitate vor fi în continuare autorizați să „regleze direcționarea” anunțurilor deja difuzate.
Zuckerberg spune că Facebook va încerca, de asemenea, să împiedice campaniile să declare victoria prematură. „Dacă vreun candidat sau campanie încearcă să declare victoria înainte ca rezultatele să apară, vom adăuga o etichetă în postarea lor, informând că rezultatele oficiale nu sunt încă oferite” și îndrumând oamenii către rezultatele oficiale puse la dispoziție printr-un parteneriat cu Reuters, scrie el.
„Mulți experți prezic că s-ar putea să nu avem un rezultat final în noaptea alegerilor”, scrie Zuckerberg. „Este important să ne pregătim în avans pentru această posibilitate și să înțelegem că ar putea exista o perioadă de cereri intense și cereri reconvenționale, pe măsură ce rezultatele finale sunt numărate.” El spune că Facebook va elimina, de asemenea, „dezinformarea clară” despre COVID-19 în ceea ce privește votul (precum:„ veți obține COVID -19 dacă încercați să mergeți să votați”). Raportul CNN afirmă că Facebook „va continua să permită politicienilor să mintă în reclame”, ceea ce înseamnă că, în ciuda noii interdicții, candidații vor „putea să difuzeze reclame false pe platformă până în ziua alegerilor”.