Facebook lansează instrumente de marketing dedicate perioadelor de vacanțe pentru întreprinderile mici

0
132
Facebook lansează instrumente de marketing dedicate perioadelor de vacanțe pentru întreprinderile mici

Pe măsură ce sărbătorile se apropie, proprietarii de afaceri mici de pretutindeni încearcă să ajungă eficient la potențiali clienți. Aproape jumătate dintre cumpărătorii americani și-au început cumpărăturile de vacanță în noiembrie sau la începutul anului trecut, așa că pentru a merge mai departe în curbă, Facebook îi ajută pe antreprenori să își îmbunătățească modul în care își pot folosi prezența pe social media astăzi, găzduind Boost-ul cu Facebook Holiday Bootcamp.

Facebook a găzduit recent un program global de pregătire conceput pentru a ajuta întreprinderile mici să se pregătească pentru următorul sezon de vacanță.

Boost with Facebook Holiday Bootcamp a avut loc pe 10 octombrie. Gigantul social media a folosit și evenimentul pentru a face o serie de anunțuri despre noi instrumente și soluții de marketing de vacanță pentru companii mici pentru Facebook.

Instrumente Facebook de marketing pentru perioada vacanțelor

„Știm că sezonul sărbătorilor este o oportunitate uriașă pentru întreprinderile mici de a-și atinge obiectivele anuale într-un mod semnificativ”, spune Michelle Klein, vicepreședinte, Global Business & Customer Marketing la Facebook

Networking and Training Sessions

Facebook și-a deschis porțile la 17 birouri la nivel mondial pentru eveniment: New York, Menlo Park, Austin, Chicago, Londra, Dublin, Berlin, Madrid, Varșovia, Istanbul, Lagos, Johannesburg, São Paulo, Mexico City, Buenos Aires, Singapore și Filipine. Au fost organizate mai multe sesiuni de networking și training care se concentrează asupra sărbătorilor. A fost important parțial, deoarece există 140 de milioane de utilizatori de afaceri care folosesc aplicații Facebook în fiecare lună.

Anunțul de template personalizat pentru Facebook Stories a fost cealaltă noutate. Acestea sunt colecțiile de videoclipuri și fotografii generate de utilizatori și pot să fie partajate cu aplicația principală Facebook. Cu noua caracteristică, întreprinderile pot crea articole pe ecran complet care se potrivesc vertical pe ecranele dispozitivelor mobile.

Noul template este orientat către companii și poate fi distribuit și pe Instagram și Messenger. Întreprinderile mici pot lua imagini statice și le pot partaja cu acest nou instrument.

„Este practic un template care facilitează adăugarea de text și o imagine pentru a obține un aspect nou,” spune Klein. „Poveștile sunt un format ușor de utilizat și o modalitate excelentă de conectare cu consumatorii. De asemenea, lansăm noi funcții pe Facebook Page Inbox , ceea ce știm că își doresc întreprinderile mici. ”

Mesaje directe

Întreprinderile pot acum sorta mesajele Messenger și Instagram Direct într-o singură locație din Inbox-ul lor. Facebook promite, de asemenea, noi revizuiri la mesajele Instagram Direct. Și răspunsuri instantanee, astfel încât IMM-urile să poată răspunde automat clienților.

Conturile pentru întreprinderile mici pot atribui etichete anumitor utilizatori, pot profita de o caracteristică de căutare mai robustă și pot crea foldere pentru organizarea comunicațiilor.

„De la îndeplinirea comenzilor până la respectarea cererilor clienților, știm că a rămâne în top cu comunicare cu clienții este important”, se arată într-un comunicat al companiei. „Așadar, am creat noi instrumente de mesagerie precum etichete, căutare și dosare pentru a ajuta întreprinderile să rămână organizate.”

Boost cu Facebook Holiday Bootcamp a fost primul de acest gen pentru Facebook. Evenimentul de formare a avut loc în mai multe locații diferite, inclusiv New York, Dublin și Nigeria. Mii de persoane au participat în 17 orașe. A fost un eveniment pe Facebook Live cu co-conducătorul Shark Tank, Kevin O´Leary. Evenimentul a durat 24 de ore. Și mai mulți s-au alătura online.

Obiectiv familiar

Klein spune că aceste noi inițiative Facebook au toate un scop comun, cunoscut pentru întreprinderile mici.

„Este vorba despre satisfacerea consumatorilor și așteptările lor într-o lume care este în timp real”, spune ea. „Oamenii trimit mesaje și așteaptă mai multe de la afaceri ca niciodată. Aceste instrumente noi fac ca întregul proces să fie și mai automat și instantaneu.”

Pentru cei care nu pot participa la niciun eveniment, Klein a subliniat că Facebook va posta sfaturi pentru a ajuta IMM -urile să se pregătească pentru sărbători. „Facem acest lucru deoarece consideră că toată lumea trebuie să beneficieze de aceste : în fiecare zi, oamenii lansează și cresc afaceri, ceea ce ajută la consolidarea comunităților și la dezvoltarea economiilor locale”, a scris ea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here