Facebook, Reddit, Google, LinkedIn, Microsoft, Twitter și YouTube emit o declarație comună privind dezinformarea

0
120
Facebook, Reddit, Google, LinkedIn, Microsoft, Twitter și YouTube emit o declarație comună privind dezinformarea

Într-o mișcare fără precedent pentru a-i asigura pe clienți și a semnala potențialul de dezinformare cu privire la COVID-19 pe platformele lor, toate marile companii de social media și corporațiile-mamă au emis o declarație comună asupra eforturilor lor.

„Invităm alte companii să ni se alăture, în timp ce lucrăm pentru a menține comunitățile noastre sănătoase și în siguranță”, se arată în declarație.

Săptămâna trecută, directorul tehnologic american al SUA, Michael Michael Kratsios, a organizat o întâlnire la distanță cu reprezentanți ai marilor companii tehnologice privind modul de coordonare a diverselor eforturi legate de COVID-19, inclusiv combaterea deznformării. Washington Post și Politico au raportat că Casa Albă a solicitat ajutor Google, Facebook, Amazon, Microsoft, Apple, IBM, Cisco și Twitter.

Directorul general al Organizației Mondiale a Sănătății a declarat luna trecută că dezinformarea este la fel de periculoasă ca și COVID-19. În cadrul unei adrese la conferința de securitate de la München din 15 februarie, cu aproape o lună înainte ca OMS să declare oficial COVID-19 o pandemie, Tedros Adhanom Ghebreyesus a declarat „Nu luptăm doar împotriva unei epidemii; luptăm împotriva unei infodemii. Știrile false se răspândesc mai rapid și mai ușor decât acest virus și sunt la fel de periculoase. ”

Dar companiile tehnologice nu luptă doar la răspândirea de publicuri discutabile. De asemenea, aceștia trebuie să se confrunte cu informații înșelătoare în mai multe declarații publice ale președintelui Donald Trump cu privire la COVID-19, inclusiv tweeturile și postările sale de pe Facebook.

TechCrunch a contactat fiecare dintre companii în declarația comună pentru mai multe detalii.

Ca răspuns la un e-mail, un purtător de cuvânt al LinkedIn a direcționat TechCrunch către o postare publicată de companie pe 13 martie, cu link-uri către informații despre găsirea unor surse de știri de încredere și funcționarea de la distanță.

Un purtător de cuvânt al Twitter a împărtășit actualizarea companiei la strategia sa de monitorizare a tweet-urilor în timpul izbucnirii, inclusiv „revizuirea regulilor Twitter în contextul COVID-19 și luarea în considerare a modurilor în care acestea ar putea avea nevoie să evolueze pentru a obține un nou comportament al contului.”

Reddit a indicat o postare pe blog publicată la începutul acestei luni despre strategia sa de răspuns, care include AMA cu experți în sănătate publică. De asemenea, compania a scris că poate „aplică o carantină pentru comunitățile care conțin conținut de farsă sau dezinformare”, eliminându-le din rezultatele căutării, avertizând utilizatorii și necesitând opțiuni explicative pentru a vedea conținutul.

CEO-ul Google, Sundar Pichai, a publicat în această lună două postări pe blog, inclusiv una din 15 martie, care avea informații despre Verily, site-ul de screening pentru California inițial prezentat greșit de Trump într-o adresă ca o inițiativă mai largă.

Eforturile Facebook de a combate dezinformarea cu privire la COVID-19 au inclus cărți de informare pe Instagram și Facebook, care se redirecționează către surse precum Organizația Mondială a Sănătății sau autoritățile locale de sănătate.