Generația Y are nevoie de noi metode de motivație pentru a lucra în IMM-uri

0
1242
Generația Y are nevoie de noi metode de motivație pentru a lucra în IMM-uri

Milenialii sunt pe cale să alcătuiască 75% din forța de muncă până în 2030. Prin urmare, este crucial pentru toți antreprenorii de IMM-uri să valorifice punctele forte ale acestei generații și să dezvolte lideri puternici pentru viitor.

În cadrul emisiunii „Small Business Radio”, Chris Tuff, autorul bestseller-ului USA Today, „The Millennial Whisperer” discută strategii bazate pe cercetare și testate în timp pentru a reduce golurile de comunicare între mileniali și restul echipei de muncă.

Potrivit lui Chris, milenialii vor lucruri diferite decât generațiile anterioare:

  1. Muncă flexibilă: Companiile trebuie să permită angajaților libertatea de a lucra mai mult unde și când doresc. Acest lucru este esențial deoarece munca este acum „mereu pornită” și poate fi făcută oriunde. Chris spune că acesta este singurul mod în care pot integra viața și munca.
  2. Autonomie în structură: micro-managementul ar trebui redus, întrucât generația Y își dorește mai multă libertate de a urmări lucrurile care îi interesează, inclusiv întreprinderile care se ocupă de o parte. Chris subliniază că Facebook are un program numit „Fuel” care acceptă acest tip de activitate.
  3. Recompense și recunoaștere: Fiecare întreprindere mică trebuie să se concentreze pe acest aspect pentru mileniali, deoarece sunt generația care a crescut cu părinți elicopter, trofeele de participare și social media. Potrivit lui Chris, recompensele și recunoașterea în public sunt esențiale pentru ei.
  4. Transparență și conexiune: Chris consideră că au trecut zilele în care nu poți fi prieten cu șeful tău. Milenialii cer o legătură reală și inspirație din partea liderilor lor. Vor să știe de ce iau deciziile care se întâmplă.
  5. Iarba este întotdeauna un complex mai ecologic: Chris consideră că saltul prin diverse locuri de muncă este o problemă mult mai mare cu această generație decât cei din trecut, iar liderii trebuie să-i învețe pe angajați că nu este întotdeauna cazul. Social media este unul dintre cei mai mari vinovați aici. Chris spune „trebuie să încetăm să ne comparăm persoanele din interior cu persoanele din afară”. „Regula sa 70/30” acceptă faptul că „30 la sută din munca și viața ta te vor stoarce, dar celălalt 70 la sută ar trebui să te concedieze.” El sugerează, de asemenea, că pentru mileniali, atenția și meditația vor deveni mai mainstream în interiorul organizației cu accente asupra sănătății mintale.