Google Analytics afectat de numarul masiv de anunturi blocate de pe internet

0
1214
Google Analytics creează un internet plin de anunțuri

Ad blockers sunt o constantă a internetului, dar ce înseamnă asta pentru noi? După ce am comparat două surse diferite pentru un singur KPI, am observat o diferență semnificativă. Această piesă acoperă observațiile făcute despre glitch-ul Google Analytics.

O stranie disparitate

În timp ce colectam KPI-urile noastre lunare am întâlnit o eroare interesantă. Unul dintre KPI-urile noastre, cererile demo, pe care le urmărim în două moduri – cu evenimente Google Analytics și printr-o integrare personalizată Zapier care introduce detaliile perspectivelor într-o foaie Google și contul nostru intern Attio.

După compararea celor două seturi de date, am observat o diferență semnificativă în numerele lunii. Numărul de demonstrații solicitate pe fișa noastră Google a fost cu 22% mai mare decât numărul de solicitări demo înregistrate pe Google Analytics.

Din păcate, nu este posibil să spunem ce solicitări demo nu au fost înregistrate din cauza glitch-ului Google Analytics, dar putem spune cu siguranță că o proporție semnificativă din solicitanții de demo din această lună au răsturnat cumva Google Analytics.
Vinovatul

Ce poate perturba urmărirea unui site web care este folosit de un număr considerabil de persoane și se aplică pe site-uri web fără discriminare?

Ad blockers – Blocante publicitare.

Ca aproape întreaga populație a internetului, urăsc reclamele. În special reclamele de pe site-ul tău, neschimbabil, make-me-hate-your-website. Așa că folosesc un blocant de anunțuri. Voi dezactiva cu plăcere anunțurile de pe site-urile web care servesc anunțuri discrete și relevante, dar ca regulă generală, voi încărca un site cu anunțuri blocate.

Modelul meu de comportament este cu siguranță comun. Și în consecință. Deoarece cele mai comune permisiuni pentru blocanții de anunțuri este de a renunța, mai degrabă decât în, atunci vizitatorii site-ului dvs. vor bloca automat anunțurile.

Abia când am abordat această problemă, mi-am dat seama că nu sunt doar reclame pe care blocajul dvs. publicitar mediu le blochează. Aproape orice lucru care vă poate urmări sau identifica este blocat. Google Analytics inclus.

Clienții noștri vs publicul larg

Am găsit o varietate de studii care pun procentul utilizatorilor de internet care folosesc un blocant de reclame la 20-27%. Întrucât este rezonabil să presupunem că, dacă utilizați un blocant de anunțuri, sunteți mai priceput din punct de vedere tehnologic decât utilizatorul mediu de internet, și ca aplicație SaaS Web 3.0, SaaS centrate pe utilizatorii de putere, așteptați ca potențialele noastre să prezinte un procent mai mare de utilizare a blocantelor de anunțuri.

Totuși, asemănarea dintre diferența noastră de date de 22% și ~ 24% din utilizatorii de internet la nivel global care blochează anunțurile sugerează că clienții potențiali care debarcă pe site-ul nostru web nu mai sunt susceptibili să utilizeze un blocant de anunțuri decât o selecție aleatorie de utilizatori de internet.

Ar fi o extensie interesantă pentru a vedea dacă utilizarea blocantului de anunțuri s-a schimbat atunci când navigați într-o setare profesională.

Un motiv de îngrijorare

Din punct de vedere al analizei de date, poate părea că problema ad blockers și blocarea urmărirea analitice ar fi o problemă, o prezentare greșită a evenimentelor reale nu este niciodată bună cu siguranță?

De fapt, nu este deloc o problemă.

Deși este adevărat că evenimentele de solicitare demo nu sunt urmărite, nici vizualizarea paginii, formularul demo nu sunt deschise sau evenimentele de închidere a formularului demo. În mod holistic, setul nostru de date din Google Analytics este exact același, relativ baza, ca și cum evenimentele blocate ar fi fost urmărite.

Acum puteți analiza diferențele în acțiunile utilizatorilor în funcție de utilizarea lor de blocant de anunțuri, dar probabilitatea de a găsi o corelație semnificativă este aproape de nul. Dacă cineva instalează un blocant de anunțuri, este mai probabil să solicite o demonstrație pentru un produs SaaS? Potențial, dar mă îndoiesc.

Singurul dezavantaj la ~ 24% din vizitatorii dvs. care utilizează software de blocare a anunțurilor este că reduce valoarea absolută a IP-urilor noastre. Dacă comparăm ratele de creștere sau de conversie de la an la an, acest lucru nu contează, dar atunci când prezentăm valori absolute potențialilor investitori, cu siguranță ar fi mai bine să le avem cu 22% mai mari.