Grosolănia clienților a dus la închiderea restaurantului pentru o zi

0
91
Grosolănia clienților a dus la închiderea restaurantului pentru o zi

Nu este o veste că oamenii nu sunt uneori la cel mai bun nivel la un restaurant. Dar a spune unui ospătar că „sper că că vei fi lovit de o mașină” este un nivel special de răutate. Acest tip de comportament – lucruri care a făcut personalul să plângă – este motivul pentru care un restaurant din Massachusetts s-a închis pentru cea mai mare parte a zilei pentru a oferi tuturor o pauză de la clienți, relatează Mass Live.

Brandi Felt Castellano, care deține Apt Cape Cod împreună cu soția sa, Regina Felt Castellano, a spus că restaurantul se va închide cea mai mare parte a zilei, astfel încât să poată curăța în profunzime și astfel angajații să se bucure de o „zi de bunătate”, conform rapoartelor New York Times .

O postare pe pagina de Facebook a restaurantului a subliniat că, deși unii clienți au fost întotdeauna amabili, a existat o creștere a incivilității. „Vă rog să vă amintiți că mulți dintre angajații mei sunt tineri, acesta este primul lor loc de muncă sau locul de muncă de vară pentru a ajuta la plata facultatatii”, se citea în postare, menționând că lipsurile legate de pandemie erau încă în vigoare și afacerea se adaptează la schimbarea.

Nu este primul restaurant din coasta New England care a subliniat creșterea grosolăniei. Brickley’s, un popular magazin de înghețată din Rhode Island, a fost închis pentru sezon după ce clienții au făcut reproșuri dure angajaților adolescenți, relatează WPRI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here