Impactul Coronavirus asupra marketingului digital și a soluțiilor eficiente

0
66
O privire rapidă la câțiva pași strategici care vă pot ajuta marketingul digital și eforturile de comerț electronic în perioada Coronavirus. Extinderea bolii coronavirusului (COVID 19) a afectat pe toată lumea de pe planetă. Aceasta este pentru prima dată în istoria omenirii când peste 70% din țări - care includ națiuni dezvoltate, în curs de dezvoltare și subdezvoltate - sunt în blocare. A provocat deja tulburări enorme în economia globală. Oamenii și-au pierdut locurile de muncă și au rămas fără surse de venit sau limitate, companiile în special întreprinderile mici și mijlocii se opresc. Giganții pun în pericol multe dintre procesele lor. De asemenea, o serie de organizații guvernamentale au fost închise ca măsură preventivă pentru răspândirea coronavirusului. Modul în care coronavirusul determină noi schimbări în marketingul digital Blocarea coronavirusului a oprit multe procese de afaceri începând de la fabricație, lanțul de furnizare până la logistică și marketing. Unele întreprinderi și-au închis sau au întrerupt temporar activitățile de marketing digital, citând preocupările privind sănătatea angajaților lor. Dacă sunteți de partea respectivă, ceea ce veți avea la final este scăzut drastic traficul online, vânzările, implicarea, conversația și a coborât clasamentul de căutare. Marketingul digital nu este o soluție rapidă pentru a câștiga impuls. Nu vă oferă vizibilitate peste noapte. Dacă utilizați tehnici de marketing digital, precum optimizarea motoarelor de căutare (SEO) sau marketingul social media (SMM) - cred că sunteți deja conștient de faptul că implementările dvs. necesită timp de trei-patru luni pentru a da rezultate. Deci, dacă alegeți să încetați să lucrați la marketingul digital, ați observa o cădere severă după un sfert. Soluția Este o perioadă dificilă pentru noi toți. Voi, ca angajator, va trebui să vă mențineți lucrătorii motivați pentru a vă asigura că munca nu întârzie sau nu se oprește. Solicitarea de a lucra de acasă va fi un mare sprijin pentru angajații dvs., precum și pentru marketingul dvs. digital. Dar cea mai importantă întrebare este aici: ce strategii ar trebui să urmeze marketingul digital? Comportamentul consumatorilor s-a schimbat drastic. Cu toții vedem azi un consumator diferit. Așa cum am menționat mai sus, piețele sunt închise, necesitățile sunt în afara stocului sau sunt vândute cu un procent crescut de 30% până la 50%, cumpărătorii și familiile lor rămân acasă - unii dintre aceștia și-au pierdut locurile de muncă și au surse de câștig limitate. Această schimbare comportamentală a schimbat și scenariile pieței. Avem o piață complet diferită de servit. Acestea fiind spuse, vom avea nevoie de o abordare diferită a marketingului.

O privire rapidă la câțiva pași strategici care vă pot ajuta marketingul digital și eforturile de comerț electronic în perioada Coronavirus.

Extinderea bolii coronavirusului (COVID 19) a afectat pe toată lumea de pe planetă. Aceasta este pentru prima dată în istoria omenirii când peste 70% din țări – care includ națiuni dezvoltate, în curs de dezvoltare și subdezvoltate – sunt în blocare. A provocat deja tulburări enorme în economia globală.

Oamenii și-au pierdut locurile de muncă și au rămas fără surse de venit sau limitate, companiile în special întreprinderile mici și mijlocii se opresc. Giganții pun în pericol multe dintre procesele lor. De asemenea, o serie de organizații guvernamentale au fost închise ca măsură preventivă pentru răspândirea coronavirusului.

Modul în care coronavirusul determină noi schimbări în marketingul digital
Blocarea coronavirusului a oprit multe procese de afaceri începând de la fabricație, lanțul de furnizare până la logistică și marketing.

Unele întreprinderi și-au închis sau au întrerupt temporar activitățile de marketing digital, citând preocupările privind sănătatea angajaților lor. Dacă sunteți de partea respectivă, ceea ce veți avea la final este scăzut drastic traficul online, vânzările, implicarea, conversația și a coborât clasamentul de căutare.

Marketingul digital nu este o soluție rapidă pentru a câștiga impuls. Nu vă oferă vizibilitate peste noapte. Dacă utilizați tehnici de marketing digital, precum optimizarea motoarelor de căutare (SEO) sau marketingul social media (SMM) – cred că sunteți deja conștient de faptul că implementările dvs. necesită timp de trei-patru luni pentru a da rezultate.

Deci, dacă alegeți să încetați să lucrați la marketingul digital, ați observa o cădere severă după un sfert.

Soluția
Este o perioadă dificilă pentru noi toți. Voi, ca angajator, va trebui să vă mențineți lucrătorii motivați pentru a vă asigura că munca nu întârzie sau nu se oprește. Solicitarea de a lucra de acasă va fi un mare sprijin pentru angajații dvs., precum și pentru marketingul dvs. digital.

Dar cea mai importantă întrebare este aici: ce strategii ar trebui să urmeze marketingul digital?

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat drastic. Cu toții vedem azi un consumator diferit. Așa cum am menționat mai sus, piețele sunt închise, necesitățile sunt în afara stocului sau sunt vândute cu un procent crescut de 30% până la 50%, cumpărătorii și familiile lor rămân acasă – unii dintre aceștia și-au pierdut locurile de muncă și au surse de câștig limitate.

Această schimbare comportamentală a schimbat și scenariile pieței. Avem o piață complet diferită de servit.

Acestea fiind spuse, vom avea nevoie de o abordare diferită a marketingului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here