Conform cercetărilor, într-un minut, există aproximativ 1 milion de utilizatori conectați pe Facebook și 87.5000 de persoane care au făcut un tweeting. Există, de asemenea, 3,8 milioane de întrebări pe Google, 347.222 de persoane pe Instagram și aproximativ 188 de milioane de e-mailuri trimise.
Aceste statistici arată cât de greu poate fi pentru compania dvs. să țină pasul cu nevoile clienților pe social media. Trebuie să fiți disponibil pentru fiecare mențiune și pentru fiecare întrebare pe toate platformele de social media frecventate de clienții dvs.
Viteza este importantă pentru cumpărătorii de astăzi. Încep să-și piardă răbdarea după 10 minute.
Aceste statistici arată cât de important este să aveți automatizarea rețelelor de socializare. Aceasta implică automatizarea tuturor sarcinilor obositoare de operare a mai multor conturi de social media pentru a vă asigura că audiența dvs. rămâne implicată și veți primi mențiuni la zi pe toate platformele.
De ce aveți nevoie de automatizare social media
Există atât de multe canale de socializare pe care le puteți utiliza astăzi pentru a pune brandul în fața clienților dvs. ideali. Cu toate acestea, aveți nevoie de o prezență pe rețelele de socializare care să vizeze publicul potrivit cu interacțiuni consistente pentru a promova dreptul dvs.
Automatizarea social media face acest lucru posibil.
Ca marketer social media, trebuie să aveți o strategie de social media care să vă ajute să planifici și să osteze conținut. Automatizarea rețelelor de socializare vă ajută să planificați și să programați conținutul astfel încât să îl puteți publica la orele potrivite.
Printre alte avantaje ale automatizării campaniilor de marketing pe social media apar:
Economisiți timp
Ați simțit vreodată că nu aveți suficient timp într-o zi pentru a gestiona toate conturile de socializare? Planificarea postărilor, răspunsul la întrebări și menține prezenței active pe toate platformele pot fi copleșitoare.
Automatizarea vă permite să vă gestionați toate conturile dintr-o singură locație. Puteți răspunde la solicitări, probleme de servicii pentru clienți, comentarii, @replies și întrebări la timp, fără a fi nevoie să vă conectați manual la diferite platforme.
Unele instrumente de automatizare vă ajută să găsiți subiecte în trend și să descoperiți conținut care rezonează cu publicul țintă.
Cu mai mult timp, puteți asigura conținutul și mesageria potrivite pentru fiecare platformă. De asemenea, veți avea mai mult timp pentru a crea imagini adecvate, mai ales dacă aplicația de automatizare are capacități de editare a imaginilor.
Automatizarea vă oferă timp pentru testarea campaniilor de marketing A / B. Veți putea afla ce conținut sau mesaj funcționează cel mai bine și vă puteți susține constatările cu date reale.
De asemenea, automatizarea social media vă oferă timp pentru a verifica rapoartele și analizele campaniilor de marketing. Informațiile pe care le obțineți vă ajută să identificați zonele care trebuie îmbunătățite în campaniile viitoare.
Aceasta vă pot arăta ce efect au eforturile dvs. actuale asupra publicului dvs. țintă.
Fiți consecvent
Coerența este esențială în marketingul social media. Mesajul dvs. și modul în care îl furnizați ar trebui să fie consecvente. S-ar putea să vă simțiți ca un robot care repetă același mesaj și folosește același limbaj, dar acesta este o mare parte a brandului.
Furnizarea de conținut previzibil și eficient crește baza de urmăritori. Dacă publicul dvs. știe când veți posta, o să citească.
Automatizarea vă permite să aveți programe de publicare pe mai multe platforme. 83% dintre marketeri spun că programarea post-rețea socială este cea mai potrivită utilizare a automatizării de marketing.
Creșterea vizibilității
Automatizarea vă ajută să creați o strategie de lucru social media. Acesta vă asigură că mesajele dvs. sunt vizibile publicului și vă ajută să le postați la timp.
Automatizarea rețelelor de socializare funcționează 24 de ore, astfel încât să fiți mereu disponibil pentru clienți. Puteți păstra legătura cu publicul dvs. atunci când sunt activi.
Aveți un control complet asupra conținutului partajat, a timpilor de postare și a frecvenței.
Instrumentele de automatizare vă permit să programați postările după crearea lor. Apoi le publică în momentul alegerii. De asemenea, vă facilitează publicarea conținutul în diferite platforme frecvent.
Deoarece instrumentele de automatizare vă oferă informații despre performanța conținutului dvs., devine mai ușor să ajungeți la clienții dvs. vizați.