Astăzi, 80% din cei 1 miliard de utilizatori ai Instagram-ului își promovează afacera pe platformă. Deci, popularitatea Instagram-ului crește pentru firme, deoarece brandurile se promovează și cresc cu ajutorul platformei.
Mai mult de 50% dintre deținătorii de cont Instagram utilizează „explore” în fiecare lună. Funcția „explore” permite utilizatorilor Instagram să găsească fotografii și videoclipuri pentru a se potrivi intereselor lor. Deci pot urmări conturi noi care intră în sfera lor de interes.
În următoarele câteva luni, Instagram va introduce anunțuri în feed-ul „explore”. Utilizatorii care caută feed-ul „explore” vor începe să vadă anunțurile ca parte a experienței lor de navigare. Deținătorii de cont vor controla anunțurile pe care le văd.
Instagram Explore aduce anunțuri în feed
Anunțurile noi de pe Instagram Explore va oferi oportunități semnificative pentru afacerea dvs. mică. Agențiile de publicitate sau de amrketing pot ajunge la noi segmente de public. Și consumatorii pot descoperi produse sau servicii specifice oferite de un brand.
Folosind destinații de plasare automate cu o funcție de înscriere ușor de folosit, firmele mici vor putea să-și extindă campaniile Instagram Explore pentru ajunge la segmentele de știri.
Într-o declarație de presă despre noua funcție de anunțuri Explore, echipa Instagram
Business a explicat modul în care anunțurile ar putea oferi oportunități pentru afaceri:
„Pe măsură ce continuăm să investim în Explore, dorim ca acesta să fie cel mai bun loc pentru ca oamenii să descopere ceva nou și pentru ca întreprinderile să se conecteze cu oameni care ar putea deveni clienți stabili”, a spus Instagram.
Instagram Explore a fost lansat în 2012, doi ani de la lansarea Instagram-ului.
Site-ul de partajare a fotografiilor și a videoclipurilor afirmă că introduc anunțuri în Explore „încet și cu grijă”, ceea ce înseamnă că acestea vor fi introduse treptat în următoarele luni.
Cu aproximativ 1 miliard de utilizatori activi pe Instagram, dintre care 80% utilizează platforma social media pentru a urmări mărcile și întreprinderile, întreprinderile mici ar fi înțelept să profite de bogăția de oportunități de marketing pe care noile posibilități de anunțare le furnizează pentru a le ajuta să se angajeze cu noi segmente de public și clienți.