Marele eveniment al Zilei Bateriei Tesla si intalnirea actionarilor Tesla au fost stabilite pentru 15 septembrie

0
472
Marele eveniment al Zilei Bateriei Tesla si intalnirea actionarilor Tesla au fost stabilite pentru 15 septembrie

Elon Musk, CEO-ul Tesla, a declarat pe Twitter ca 15 septembrie este „data tentativa” pentru „Actionarul Tesla”. Si Meeting & Battery Day ”, care va include intalnirea obisnuita a actionarilor, precum si un tur al sistemului de productie a celulelor producatorului auto pentru bateriile care furnizeaza puterea vehiculelor sale.

Asa-numita „Ziua Bateriei” a inregistrat deja cateva intarzieri, dupa ce initial a fost planificata pentru luna aprilie a acestui an. A fost planificata pentru mai si ulterior iunie, dar ultima cronologie a lui Musk din septembrie pare mult mai realista, avand in vedere starea actuala a afacerilor globale din cauza crizei coronavirusului continuu, precum si a problemelor complicate ale Tesla cu gestionarea sa de COVID-19, ordinele de inchidere ale administratiei locale si sanatatea si siguranta angajatilor.

Ziua Bateriei a fost modificata de la un eveniment anterior planificat pentru a include si o componenta de propulsie, dar Musk a facut trecerea pentru a mentine concentrarea mai restransa asupra lucrarilor pe care Tesla le-a facut pentru a imbunatati performantele si puterea bateriei. Modelul Tesla S recent, deoarece primul si singurul vehicul electric care a obtinut un nivel de certificare EPA de 400 de mile plus EPA, iar Tesla a lucrat la tehnologii noi, cu costuri mai mici si cu durata lunga de baterie electrica, pe care Reuters a raportat-o la inceputul acestui an – intentioneaza sa introduca vehiculele sale de model 3 fabricate in China, fie mai tarziu in acest an, fie la inceputul anului viitor.

Acesta ar fi primul eveniment semnificativ pe care Tesla l-a gazduit inca de la dezvaluirea lui Cybertruck in 2019. Orice lucru pe care il face producatorul auto in ceea ce priveste tehnologia sa cu baterii va atrage multa atentie, avand in vedere ca este probabil cel mai important avantaj competitiv al companiei in ceea ce priveste continuarea castigarii de mai multi clienti departe de vehiculele cu combustie interna.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here