Pentru restaurante și mese deopotrivă, perioada 2020-2021 a fost un moment ca nimeni altul – însă evaluările clienților despre experiențele lor la restaurantele de tip fast-food au rămas surprinzător de neschimbate. Indicele american de satisfacție a clienților spune că, în sondajul său anual, Chick-fil-A a ocupat primul loc pentru al șaptelea an consecutiv, cu un scor de 83 din 100; McDonald’s a rămas pe ultimul loc cu un scor de 70, relatează USA Today. ACSI a intervievat aproape 20.000 de clienți aleși aleatoriu în perioada aprilie 2020 – martie 2021.
Primele cinci lanturi fast food:
Chick-fil-A
Domino’s
KFC
Starbucks
Cinci tipi
Wendy’s scăzut două locuri după un declin de 4 puncte de la un an la altul, în timp ce scorul McDonald’s a rămas neschimbat. Restaurantele de tip fast-food – sau „servicii limitate” – ca un grup au obținut un scor mai scăzut la indicele ACSI decât restaurantele cu servicii complete, deși Chick-fil-A a depășit liderii de servicii complete LongHorn Steakhouse, Olive Garden și Texas Roadhouse, relatează Forbes.