McDonald’s vinde luni în China un sandviș făcut din Spam acoperit cu fursecuri Oreo zdrobite, într-o mișcare care atrage atenția.
Mărcile globale de la restaurante la producătorii de automobile lansează uneori produse neobișnuite pentru a atrage gusturile chinezești pe piața populată și intens competitivă. Acesta este, fără îndoială, unul dintre ele. „Lunchmeat Burger” de McDonald’s este alcătuit din două felii de Spam, un produs al Hormel Foods LLC ce presupune carne de porc, și cookie-urile Oreo ale Mondelez International, acoperite cu maioneză. McDonald’s a spus că sandvișul face parte dintr-o serie de promoții „numai pentru membri” care au fost lansate luni în China, relatează AP.
„Mi s-a părut delicios”, a spus un comentariu semnat de Feifei Mao Enthusiast privind serviciul de microblog Sina Weibo. „Asta pentru că iubesc McDonald’s prea profund? Sau este ceva în neregulă cu gustul meu? ”
McDonald’s a spus că intenționează să vândă nu mai mult de 400.000 de„ Lunchmeat Burgers”.
Nu era clar câți au fost vânduți sau câte persoane care au inundat rețelele sociale cu comentarii dureroase au mâncat unul. „Când urăști pe cineva, dar trebuie să-l inviți la cină, îi poți cere să mănânce burgerul McDonald’s Oreo cu carne de porc”, a spus un comentariu separat pentru Sina Weibo.