Modul în care companiile pot folosi YouTube pentru a face față crizei COVID-19 – Partea I

0
30
Modul în care companiile pot folosi YouTube pentru a face față crizei COVID-19 – Partea I

Utilizarea YouTube pentru afacerea dvs. poate fi o opțiune deschisă pentru a vă ajuta în promovarea produselor și serviciilor, având în vedere criza COVID-19.

Izbucnirea COVID-19 a condus companiile globale la un scenariu în care continuitatea afacerii a fost grav contestată. Toate tipurile de afaceri – fie că sunt produse alimentare și băuturi, îmbrăcăminte și încălțăminte, frumusețe, automobile, călătorii sau HoReCa, toate au fost grav afectate. Oportunitățile care ajută companiile să navigheze asupra schimbărilor strategice, operaționale și financiare prin modalitățile obișnuite de marketing și promovare a unei afaceri ar putea să nu mai funcționeze.

În lumea „coexistentă cu COVID-19”, un utilizator mediu cheltuie acum „Remote” este noul obișnuit. Prin urmare, utilizarea căii YouTube pentru afacerea dvs. poate fi o opțiune deschisă pentru organizații, care să vă ajute la promovarea produselor și a marketingului. Deci, dacă credeți că aceasta este o recomandare accesibilă pentru afacerea dvs., iată cum vă poate ajuta YouTube în situația COVID-19.

1. Obțineți expunere la clienți internaționali

Fie își postează propriile videoclipuri, fie urmăresc lucrările altor YouTuberi. Având un public atât de mare în pâlnie, aducerea marketingului dvs. de afaceri pe YouTube ar fi o mișcare bună. Acest lucru este valabil pentru companii, deoarece își pot înregistra prezența pe YouTube pentru a-și prezenta resursele. Deci, dacă puteți crea un canal pe această platformă și puteți încărca videoclipurile organizaționale, vă deschideți către un public potențial care poate fi o potențială clientelă. Dacă sunteți o configurație bazată pe oricare dintre ideile de afaceri online, aceasta poate crește vânzările, precum și recunoașterea generală și reputația companiei dvs.

Iată câteva exemple de încărcări de videoclipuri YouTube pentru o companie:

  • Podcast-uri YouTube cu un panou de experți
  • Videoclipuri cu articole din „Top 10”
  • Videoclipuri explicative pentru oferta dvs. de afaceri
  • Recenzii de produse / servicii ale ofertei dvs. de afaceri
  • YouTubeLive
  • Prezentări companie
  • Videoclipuri de lansare de produse noi

Dacă sunteți îngrijorat de geografie și limba videoclipurilor dvs., nu a fost niciodată o barieră pentru YouTube, datorită subtitrărilor. Deși nu este fezabil și ușor să vă înregistrați videoclipurile în mai multe limbi, YouTube oferă adăugarea de subtitrări aproape gratuit. Deci, aceasta este o casetă bifată.

YouTube se bazează în mare măsură pe numărul de vizionări și abonamente al unui canal. Deci, pentru a spori spectatorii și abonații pe YouTube, va trebui să rămâneți activ în mod constant pe această platformă.

Sfat

Treceți peste vechiul format de conținut. Creați-vă noile bloguri în format video cu o voce în off și o animație. Listele sunt de departe unul dintre cele mai populare formate video YouTube.

2. Deveniți mai vizibil pe Google

După cum probabil știți deja, motorul de căutare Google nu doar ridică bloguri și articole, ci și acumulează suc de SEO din videoclipurile de pe YouTube. Întrucât videoclipurile au un procentaj ridicat de implicare, este un moment excelent pentru a intra pe platforma video de pe YouTube. Deci, dacă creați în mod regulat mai mult conținut unic, atunci canalul dvs. va fi mai ușor să apară în rezultatele căutării.

De asemenea, va trebui să alegeți un titlu potrivit pentru acesta. Un titlu relativ neutru vă poate ajuta să apară videoclipurile dvs. pe pagina „Tendințe”. De asemenea, ar trebui să furnizați câteva descrieri scurte, dar corecte, sub videoclipurile dvs. Acest lucru va facilita accesul motoarelor de căutare la conținutul dvs. video. Alegerea momentului potrivit pentru postarea videoclipurilor dvs. ar trebui să se bazeze pe publicul dvs. dacă doriți cu adevărat să maximizați implicarea.

Întrucât YouTube face parte din Google, puteți crește autoritatea site-ului dvs. în motorul de căutare încorporând același lucru. Cu cuvinte simple, cu cât canalul dvs. YouTube este mai popular, cu atât site-ul dvs. web va fi mai înalt în rezultatele căutării Google. De asemenea, este foarte recomandat să utilizați instrumentele SEO potrivite pentru a amplifica în continuare jocul SEO al conținutului dvs.

Sfat

Dacă un videoclip YouTube are un timp de vizionare mai mic de 10 secunde, acesta va fi considerat un număr negativ – Un factor imens care pierde clasamentul!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here