Moka, instrumentul de resurse umane pentru Arm and Shopee din China, închide seria B cu 43 milioane dolari

0
56
Moka, instrumentul de resurse umane pentru Arm and Shopee din China, închide seria B cu 43 milioane dolari

Investitorii pariază pe automatizarea gestionării resurselor umane din China. Anul trecut, Moka, unul dintre jucătorii cheie din spațiu, a asigurat aproximativ 27 de milioane de dolari pentru seria sa B condusă de Hillhouse Capital. În această săptămână, startup-ul a anunțat închiderea unei serii B + la peste 100 de milioane de yuani (14,4 milioane de dolari), ridicând creșterea totală a rundei B la 300 de milioane de yuani (43,2 milioane de dolari).

Startup-ul a refuzat să-și dezvăluie investitorii în ultima rundă, spunând că încasările vor merge spre recrutare, inovarea produselor și extinderea afacerii. GGV Capital a investit în runda sa din seria A.

Investitorii chinezi au atras în ultimii ani o atenție sporită asupra produselor orientate către întreprinderi, pe măsură ce piața tehnologică a consumatorilor devine înghesuită.

Moka face software pentru a ajuta managerii de resurse umane în operațiile de zi cu zi, de la postarea deschiderilor de locuri de muncă, descoperirea potențialilor candidați, până la gestionarea personalului actual. De exemplu, Moka va avertiza managerul de resurse umane atunci când angajații își actualizează CV-urile, semn că s-ar putea orienta noi oportunități.

Pe măsură ce noua rundă se închidea, Moka și-a numit, de asemenea, co-fondatorul Li Guoxing ca noul său director executiv. Startup-ul de cinci ani din Beijing, a fost fondat de Li, un veteran pe Facebook, și Zhao Oulun, care a fost anterior CEO al companiei. Zhao a lucrat la serviciul de partajare auto Turo din San Francisco înainte de a se întoarce în China.

Noul CEO a afirmat că Moka achiziționează utilizatori la două treimi din costul mediu al industriei, cu o rată de reînnoire a abonamentului pentru software-ul său ca serviciu trecând peste 100%. „Viitorul competiției pentru afaceri constă în lupta pentru talent”, a spus el. „Deci angajarea va deveni cu siguranță o strategie a companiei în viitor.”

În iunie, Moka acumulase peste 700 de clienți plătiți, de la giganți tehnologici precum Xiaomi, Didi, Arm China, Shopee, Alibaba, până la giganții fast-food Burger King și McDonald’s. Echipa sa de 300 de angajați operează din cinci orașe importante din China.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here