Snapchat populara platformă de mesagerie foto și video și-a prezentat cea mai recentă ofertă de anunțuri. Snapchat apelează serviciul Anunțuri dinamice. Cea mai recentă caracteristică permite agenților de publicitate să creeze anunțuri mobile personalizate. Și țintește publicul în timp real.
Agenții de publicitate de pe Snapchat au deja acces la Snap Pixel. Serviciul oferă posibilitatea de a urmări campaniile, de a conduce cumpărăturile și a le sincroniza cu cataloage de produse. Anunțurile dinamice vor alege articole din cataloagele de produse ale agenților de publicitate și le vor direcționa automat către oameni pe baza intereselor lor specifice.
„Anunțurile dinamice permit brandurilor să creeze reclame mobile optimizate în timp real rapid și la scară, cu produse prezentate în șabloane atrăgătoare din punct de vedere vizual care se simt native pentru aplicație”, a declarat Kathleen Gambarelli, Group Product Marketing Manager pentru Snapchat, pe blogul companiei .
Funcția va ajuta în special întreprinderile de vânzare cu amănuntul să țintească anunțurile mai eficient, ceea ce duce la creșterea profitului pentru mărci. Prin intermediul reclamelor dinamice, Snapchat le permite utilizatorilor să creeze automat reclame în timp real, pe baza cataloagelor de produse, indiferent de numărul de produse disponibile. Aceasta înseamnă o rentabilitate puternică a investițiilor (ROI) și rentabilitatea cheltuielilor de publicitate (ROAS), deoarece personalizarea crescută le va permite să țintească anunțurile mai eficient.
Mai mult reach
Anunțuri dinamice, vor spori și mai mult oportunitățile de afaceri, accesând piața generației Z. Generația Z comandă 1,2 trilioane de dolari în puterea de cumpărare din care Snapchat atinge peste 90% dintre cei 13 – 24 de ani din America.
Utilizatorii Snapchat petrec în medie 30 de minute pe zi, înregistrându-se de peste 20 de ori. Acest lucru înseamnă mai multe oportunități pentru întreprinderi de a ajunge la cumpărători atunci când se află într-un mod de cumpărare.
Numai în al doilea trimestru al acestui an numărul de snap-uri făcute în fiecare zi a crescut la peste 3,5 miliarde. Treizeci și opt la sută dintre Snapchatters au vârsta de 16 ani și peste și nu pot fi găsiți zilnic pe Instagram, iar alți 49% nu pot fi găsiți pe Facebook.
Toolbox simplu și sofisticat
Anunțurile dinamice vin cu șabloane personalizate pentru a expune produsele fără afaceri care caută în altă parte pentru asistență de proiectare. Acest lucru face posibil ca întreprinderile să creeze fără a se reduce la programele lor ocupate. Caracteristicile de sincronizare a produsului vin, de asemenea, la îndemână pentru a angaja audiențe pentru prospectare sau reangajare pe baza preferințelor utilizatorilor. Acest lucru înseamnă că Snapchat ar putea arăta în mod automat echipament sportiv utilizatorilor Snapchat care au interes în sport, afișând articole de la comercianții cu amănuntul care au încărcat cataloagele de produse. Noua caracteristică se sincronizează cu datele retailerului, permițând informații în timp real despre prețuri sau disponibilitate în anunțurile difuzate.
„În acest moment, vedem că campania noastră de anunțuri dinamice determină o scădere cu 66% a costurilor pe achiziție și o creștere de 171% a ROAS în comparație cu campaniile similare orientate pe produse care se derulează în SUA”, a declarat Kim Zorn, manager de marketing digital la Princess Polly Clothing pe blog.
De asemenea, platforma oferă utilizatorilor un control și transparență completă asupra preferințelor publicitare. Utilizatorii pot renunța rapid la personalizarea anunțurilor pe baza activității care nu sunt Snapchat din Preferințele anunțurilor. Anunțurile dinamice vor crește relevanța anunțurilor prin faptul că nu vizează în mod repetat utilizatorii cu aceleași reclame.
De la lansarea, în urmă cu doi ani, a managerului său auto-serviciu și a licitației, Snapchat a evoluat într-o platformă pentru marketeri performanți. De atunci a lansat Snap Pixel, reclame de produse, optimizare avansată, integrări Shopify și altele. De asemenea, oferă instrumente pentru marketeri video, cum ar fi Snap Select și actualizări majore la reclame video, care nu saltă, șase secunde.
Disponibilitate
Anunțurile dinamice devin disponibile la nivel mondial pentru toți agenții de publicitate Snapchat în curând. Dar campaniile vor ajunge doar la utilizatorii Snapchat din SUA în acest moment. Piețele globale se lansează în lunile următoare. Acest lucru permite companiilor să acceseze cei 203 milioane de utilizatori activi zilnici de la Snapchat. Snapchat a adăugat 13 milioane de noi utilizatori activi în al doilea trimestru al acestui an. Oferta sa concurează atât cu Google cât și cu Facebook. Ambele ofera si reclame dinamice.