Nu pierdeti bani! 3 moduri de a reduce costurile de afaceri

0
59
reducerea costurilor

Costurile de asigurare a afacerilor cresc cu 10-20% in fiecare an. Companiile aeriene adauga costuri la biletele de avion si furnizorii cresc regulat costurile. Deci, afacerea dvs. mica simte probabil criza din cauza cresterii anuale a cheltuielilor. Si va trebui sa gasiti modalitati de a reduce aceste costuri.

Cum sa reduceti costurile intr-o intreprindere mica

Negociati cu toti furnizorii

Nu lasati bani pe masa. Evitati sa luati primul pret care va este oferit de un vanzator. Deci intrati cu un scop in minte. Daca nu intrebati niciodata si doar sunteti de acord sa platiti suma care este prezentata, este posibil sa dati o suma mare. Nu va fie frica sa negociați politicos si sa vedeti ce se intampla.

Costuri de birou

Desi depinde de costurile comerciale, este posibil sa va puteti reloca afacerea dvs. mica intr-o locatie mai accesibila sau sa negociati cu actualul dvs. proprietar pentru diferite conditii (mai bune). Daca nu aveti nevoie sa va duceti afacerea intr-o locatie comerciala, luati in considerare operarea afacerii dvs. de acasa. Multe intreprinderi, de la repararea tehnica la servicii sanitare si electrice, desfasoara cu usurinta afaceri domestice si / sau mobile.

Daca nu trebuie sa platiti pentru a inchiria un loc, veti economisi la costurile pentru spatii de birouri, taxe de afaceri, asigurari si utilitati. Retineti ca inainte de a va transforma afacere la domiciliu, va trebui sa faceti niste cercetari despre zonare si alte probleme de reglementare pentru a va asigura ca sunteti conform legii.

Reduceti costurile de personal

Personalul dvs. conteaza; ei sunt nucleul afacerii dvs. mici. Sunt, de asemenea, una dintre cele mai mari cheltuieli ale dvs. Daca observati ca afacerea dvs. are in mod constant perioade de timp care sunt lente, luati in considerare cateva modalitati de a reduce costurile de personal.

Vestea buna este ca atunci cand angajati un freelancer cu experienta sau un antreprenor, puteti angaja pe cineva care are o experienta foarte buna intr-o zona. Acest lucru va va permite sa va perfectionati in anumite zone pe care doriti sa le imbunatatiti, cum ar fi sa va asigurati ca stiti ce continut sa postati pe fiecare canal social. Cand angajati oameni care sunt experti, economisiti bani pe termen lung.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here