Patru mituri Google Analytics comune demontate

0
350
Patru mituri Google Analytics comune demontate

Google Analytics este un instrument puternic, fără precedent în capacitatea sa de a măsura performanța site-ului dvs. web. Datele pe care le adună sunt de neprețuit în calitate de marketer. Acesta vă pot oferi o imagine clară a deciziilor pe care trebuie să le luați pentru a beneficia de marca dvs. Cu toate acestea, datele sunt doar numere și grafice. Singure nu pot spune o poveste. Este treaba ta ca marketer să deduci povestea asta prin analize solide și nepărtinitoare și să nu te încadrezi în miturile Google Analytics.

Dacă termenii și datele Google Analytics vă confundă mai mult decât vă luminează, acest articol vă va ajuta să înțelegeți patru mituri Google Analytics și SEO pe care trebuie să le evitați.

Patru mituri Google Analytics comune au fost demontate

Acum, că aveți o imagine de ansamblu a termenilor Google Analytics, mai jos sunt cinci concepții greșite comune în legătură cu acești termeni și cum să le evitați ca comerciant.

1. Cu cât traficul este mai mare pe site-ul dvs., cu atât mai bine

Mitul

În general, doriți ca mai multe persoane să vă viziteze site-ul. Totuși, aceste cantități uriașe de vizite nu contează dacă nu se transformă în conversii. Chiar dacă mii de persoane se adună în paginile dvs. web în fiecare zi, dacă nu întreprind acțiunile dorite pentru care vizează campania SEO, aceste vizite nu vor oferi niciun beneficiu pentru site-ul dvs.

Adevarul

O strategie SEO bună se bazează pe asigurarea faptului că, după ce ați obținut o vizualizare de pagină, calitatea conținutului dvs. conduce utilizatorul la acțiunea dorită, cum ar fi abonarea la un newsletter, de exemplu.

Cercetarea cu cuvinte cheie vă poate ajuta să vă asigurați că utilizați termenii potriviți pentru a obține un clasament mai înalt pe SERP. Cu toate acestea, materialul de pe site-ul dvs. este esențial și pentru satisfacerea întrebărilor utilizatorilor dvs., suficient pentru a obține o conversie.

2. Utilizatorii trebuie să petreacă mai mult timp pe pagini web

Mitul

Utilizatorii care petrec câteva secunde rapide pe pagina dvs. nu sunt deloc răi. Acest lucru poate însemna că acești utilizatori caută răspunsuri rapide și precise. SEO de calitate le oferă acest lucru prin cuvinte cheie bine plasate și conținut concis. Prin urmare, dacă primesc rapid răspunsurile de care au nevoie, tind să părăsească site-ul imediat.

Adevarul

Conținutul SEO de calitate vă asigură că materialul dvs. este scris în așa fel încât invită utilizatorii să afle mai multe despre subiecte, care pot fi văzute atunci când sunt conduși pe o altă pagină de pe site-ul dvs. Acest lucru conduce cu un pas mai aproape de a lua măsurile dorite pe site-ul dvs.

3. Cantitatea de vizitatori unici este o măsură precisă pentru a vedea traficul de audiență

Mitul

Creșterea vizitatorilor unici pe pagina dvs. nu înseamnă neapărat că volumul publicului dvs. crește. Vizitatorii unici sunt măsurați de cookie-urile utilizate de Google pentru a determina dacă este prima dată pe un site pe utilizator. Același utilizator care accesează aceeași pagină printr-un browser diferit sau un browser ale cărui cookie-uri au fost șterse este socotit și ca un vizitator unic.

Adevarul

Dacă doriți să vă studiați audiența, nu este suficient să vă uitați la câți dintre aceștia merg pe pagina dvs. Vă puteți referi la fila Audiență> Demografie și puteți vedea cine navigează site-ul dvs. și de la ce linkuri de marketing au fost direcționate. Cu aceste informații, puteți determina ce tipuri de conținut adună cel mai mult trafic și din ce căi vine acest trafic, cum ar fi SERP-uri sau postări de socializare, de exemplu.

4. Rapoartele de trafic sunt suficiente pentru a spune dacă campania dvs. are succes

Mitul

Analizarea rapoartelor de trafic nu este suficientă pentru a stabili dacă campania dvs. de SEO are succes sau că cercetarea dvs. cu cuvinte cheie a dat rezultate. Deși la început, se pare că traficul puternic semnalează o strategie eficientă de marketing online, aceasta nu contează decât aspectul cantitativ al campaniei dvs. și respinge partea calitativă.

Adevarul

Maximizați toate rapoartele despre GA. Toate acestea sunt corelate cu evoluția campaniei dvs. Rapoartele sunt valoroase pentru a aborda în mod cuprinzător problemele, în loc să redirecționeze un singur aspect al unei campanii, deoarece, de exemplu, un raport sugerează că nu își face treaba.

Aceste puncte vă vor ajuta să curățați aerul atunci când vine vorba de Google Analytics și vă vor ajuta să obțineți informații corecte.