Patru mituri SEO care se destramă în 2020

0
1463
Patru mituri SEO care se destramă în 2020

Dacă sunteți responsabil de gestionarea unui site web, probabil căutați întotdeauna modalități de a face site-ul dvs. mai inteligent, mai rapid și mai relevant pentru utilizatori, astfel încât acesta să fie mai ridicat în rezultatele căutării organice. Cu toate că, datorită reputației imprevizibile a SEO, au existat multe mituri SEO care circulă în jurul modului de realizare a clasamentelor organice superioare.

Pentru a vă ajuta brandul să aibă succes în 2020 prin optimizarea site-ului dvs. web pentru o vizibilitate organică mai mare, iată adevărul despre primele patru mituri SEO.

Mitul SEO # 1 – Sitemap-urile XML îmbunătățesc automat clasamentul dvs. de căutare

Principalul loc de muncă al sitemap-ului XML este de a ajuta motoarele de căutare să ghemuiască și să indexeze paginile unui site web. Motoarelor de căutare le place, în special, să vadă pagini proaspete adăugate la sitemap, deoarece indică faptul că site-ul web este actualizat și poate fi mai relevant pentru utilizatorii online. Adevărata întrebare aici este: poate sitemap-ul XML să crească rangul de căutare al unui site web?

Potrivit Google Webmaster Central Blog, un sitemap XML nu are un efect direct asupra clasamentului unui site web. Trimiterea unui sitemap ajută la asigurarea motoarelor de căutare precum Google despre toate adresele URL importante ale unui site web. Acest lucru poate fi util mai ales când anumite pagini web nu sunt ușor de descoperit de către crawler. Pentru a pune în termeni laici, un sitemap XML va mări procesul de descoperire și descoperire al Google și poate duce la o prezență crescută și vizibilitate a unui site web, dar nu va îmbunătăți automat clasamentul organic al unui site.

Mitul SEO # 2 – Prea multe cuvinte cheie = clasament organic slab

Au fost buză în jurul industriei SEO de ani de zile când vine vorba de cuvinte cheie, mai precis, de densitate de cuvinte cheie. Câte cuvinte cheie sunt prea multe? Google va sancționa site-ul meu web pentru optimizarea excesivă cu cuvinte cheie?

În ciuda a numeroaselor forumuri și articole online, nu poate exista o opțiune de dimensiuni unice în ceea ce privește densitatea cuvintelor cheie. În 2014, John Mueller de Google a spus:

„Densitatea de cuvinte cheie, în general, este ceva pe care nu m-aș concentra. Motoarele de căutare au mutat de acolo. ”

La sfârșitul zilei, dacă conținutul de pe site-ul dvs. este natural și util utilizatorilor, nu cheltuiți prea multă energie încercând să calculați numărul perfect de cuvinte cheie pentru o pagină web.

Mitul SEO # 3 – Nu aveți un site securizat nu este atât de important

Bine, copii. Este 2020. Să vorbim despre importanța de a avea un site web sigur în zilele și vârsta de astăzi. Hackerii site-urilor web devin doar mai inteligenți. Intrușii cibernetici nocivi vor exploata orice resursă neprotejată pe care o pot între site-ul dvs. web și utilizatori. Numai din acest motiv, este esențial să protejați site-ul dvs. web echipându-l cu un Secure Sockets Layer (SSL) pentru a ajuta la monitorizarea și transferul datelor în condiții de siguranță și în siguranță între două puncte. Cu alte cuvinte, zilele HTTP s-au terminat și este timpul să faci trecerea la HTTPS.

Cunoscut și sub denumirea de Protocol de transfer hipertext, HTTP este un protocol care permite comunicarea între diferite sisteme de pe web. HTTPS sau Hypertext Transfer Protocol Secure, utilizează un certificat SSL pentru a crea o conexiune criptată sigură între servere și browsere. Acest lucru ajută la protejarea informațiilor sensibile de la a fi furate, deoarece acestea sunt transferate pe web.

Există avantaje SEO pentru a face site-ul dvs. web mai sigur, deoarece una dintre prioritățile principale ale Google este să vă asigurați că serviciile lor utilizează securitate lider în industrie. În 2014, Google a anunțat că toate site-urile web HTTPS vor primi o creștere minoră a clasamentului față de cele care utilizează HTTP.

Mitul SEO # 4 – Google va penaliza site-ul dvs. pentru o copie duplicată

Înainte să ne aruncăm în controversa cu copiile duplicate, să facem un pas înapoi și să discutăm diferența dintre devalorizările algoritmului și devalorizările penalizărilor. Când Google lansează noi actualizări ale algoritmului, cum ar fi Penguin, Panda, Pigeon și Layout, diferite site-uri web vor vedea rezultate diferite. De fiecare dată când un algoritm este actualizat, un site poate vedea devalorizări, în timp ce altul poate observa o creștere exponențială a traficului organic.

Devalorizările de penalități apar atunci când Google decide că site-ul dvs. web încalcă Ghidul pentru webmasteri. Atunci când un site web pare să utilizeze un comportament înșelător sau manipulator pentru a obține trafic, Google poate răspunde negativ, devalorizând clasamentul site-ului în pagina cu rezultatele motorului de căutare.

Când vine vorba de duplicarea copiei pe un site web, concepția greșită comună este că Google va penaliza site-ul. Realitatea problemei este că Google nu are un filtru de conținut duplicat. Dacă există mai multe pagini pe un site web cu același conținut, Google va decide pur și simplu să nu plaseze toate paginile pentru aceeași interogare. Crawler-urile vor alege pentru ce pagină se clasează, ceea ce poate avea un impact negativ asupra clasamentelor organice.

Concluzie

Nu lăsați aceste mituri SEO comune să vă atragă atenția în timp ce lucrați pentru clasarea site-ului dvs. web pentru succesul organic. Deoarece Google și alte motoare de căutare continuă să-și regleze algoritmii pentru a oferi utilizatorilor cele mai relevante rezultate ale căutării, va fi important ca marketerii de conținut și experții SEO să rămână la curent cu ultimele tendințe și actualizări SEO.