Pentru a va imbunatati customer service-ul trebuie sa folositi aceste sfaturi

0
1506
customer service

Va intrebati de ce trebuie sa imbunatatiti serviciul de relatii cu clientii prin intermediul retelelor sociale? Pai foarte simplu, interactiunile din retelele sociale pot face sau pot ruina o afacere.

Un studiu recent a aratat ca 50% dintre consumatori asteapta un raspuns de la un brand sau o afacere pe social media in decurs de o ora.

Daca nu raspundeti la mesaje in decurs de o ora – cu atat mai putin in aceeasi zi – este posibil sa scada loialitatea clientiilor fata de brand-ul dvs.

Marcile care raspund rapid, atat la mesaje cat si la comentarii sunt vazute foarte bine de catre clienti. De aceea, trebuie sa stiti cum sa imbunatatiti serviciul de relatii cu clientii utilizand social media.

Iata cateva modalitati de actiune care sa va asigure ca serviciul cu clienti corespunde asteptarilor dvs. si va ajuta sa va imbunatatiti pozitia:

1. Raspundeti rapid la mesaje

Cand primiti un mesaj de la un client, este important sa va adresati rapid si sa raspundeti la intrebarile acestora.

Din ce in ce, oamenii folosesc Facebook Messenger pentru a ajunge la branduri.

Puteti seta Q & A astfel incat robotul sa raspunda la intrebarile frecvente imediat.

De exemplu, daca afacerea dvs. primeste intrebari cu privire la locatie, puteti configura chatbot-ul pentru a furniza adresa si a oferi indicatii cu adresa sau directiile. Puteti face acest lucru pentru o varietate de intrebari, ulterior, un operator poate prelua oricand daca interogarile sunt mai complexe.

2. Raspundeti fiecarei revizuiri in mod respectuos si niciodata nu va comportati urat

Ca proprietar de afaceri, trebuie sa va mentineti calmul, mereu! Indiferent cat de nepoliticos este clientul sau de neadevart este ceea ce spune, trebuie sa ramaneti calm. Un comportament negativ va atrage asupra sa multe revizuiri negative, din acest motiv ramaneti calm de fiecare data, indiferent despre ce este vorba.

In schimb, incercati sa abordati fiecare revizuire ca o oportunitate. Daca reusiti sa remediati problema sau sa clarificati problema unui client, este posibil ca acestia sa aprecieze cum ati abordat situatia. Acest lucru este esential, deoarece evaluarile influenteaza nu numai reputatia dvs. online, ci si clasarea pe Google.

3. Creati un grup pe Facebook

Construirea unei comunitati online centrate pe afacerea dvs. este intotdeauna o idee buna. Puteti crea un grup Facebook pentru a va aduna clientii. Membrii grupului dvs. pot incepe acum discutiile, impartasi opinii, sa puna intrebari si sa comunice despre produsele sau serviciile dvs.

Daca faceti public grupul, puneti intrebari la care noii participanti trebuie sa raspunda pentru a se alatura grupului.