Tehnologia digitala revolutioneaza pielea si produsele pentru par, datorita unei noi game de scanere, aplicatii si modele 3D.
Pielea si parul nostru sunt la fel de unice ca si ochii si amprentele noastre. Vremea, dieta pe care o avem, cat de multe ore dormim in fiecare noapte si nenumarati alti factori le influenteaza starea. De exemplu, ingredientele produsului care dau unei persoane o stralucire sanatoasa pot lasa o alta persoana cu fata rosie.
Asta inseamna produse de frumusete concepute pentru pielea uscata sau grasa, parul subtire sau gros, sunt personalizate numai intr-un sens foarte larg. Ca atare, consumatorii pot incerca sa gaseasca produsele potrivite pentru nevoile lor specifice. Dar zilele de analizare a nenumaratelor recenzii inainte de a cumpara un nou sampon sau hidratatant ( pentru ca apoi sa afli ca nu functioneaza prea bine pentru tine oricum) s-ar putea apropia de final.
Companiile care comercializeaza produse de frumusete, atat cele mici, cat si cele mari, utilizeaza acum puterea AI si ai algoritmilor, aplicatiilor si scanerelor pentru a oferi consumatorilor un nivel fara precedent de personalizare a produselor. “Ne indreptam catre un loc in care putem evolua produsele pe baza datelor, mai degraba decat cum simtim sau cum arata ambalajul”, sustine un chimist si manager al noilor tehnologii de vopsire, Henkel Beauty Care. Acesta este cu adevarat urmatorul pas in ingrijirea frumusetii.
Bineinteles, odata cu trecerea timpului vom putea observa cu adevarat cum vor fi implementate aceste schimbari.