Peste 70% dintre întreprinderile mici investesc în marketingul social media

0
1364
marketing pe social media

Aproape 3 din 4 întreprinderi mici intenționează să investească în marketing media sociale în acest an. Studiul a găsit, de asemenea, aceste date interesante:

– Aproape toate întreprinderile mici (95%) planifică să-și mărească bugetele de marketing în 2019.

– Cu toate acestea, mai multe întreprinderi mici aleg să se concentreze pe social media- pentru eforturile lor de marketing. Și, 35% preferă marketingul digital, comparativ cu marketingul tradițional de 31%.

Aproximativ trei sferturi din întreprinderile mici folosesc social media pentru a-și promova serviciile și brandul. Canalele media preferate sunt: Facebook, Instagram și Twitter, ele rămân cea mai preferată metodă de marketing digital pentru întreprinderile mici. Acest lucru demonstrează valoarea social media pentru companiile mici.

Deci marea majoritate a întreprinderilor mici aleg deja media socială drept o strategie eficientă de marketing. Și aproape două treimi intenționează să-și mărească cheltuielile pentru social media în acest an.

Cele mai importante canale media sociale fac mai mult de 2 miliarde utilizatori lunari activi.

Și întreprinderile mici recunosc și profită de aceste instrumente pentru marketing. Ei folosesc pagini și grupuri din comunitate pentru a-și promova propriile produse organice, a constatat cercetarea.

De ce este media socială importantă pentru afacerea dvs.?

Maria Kiagias, de la grupul de comunicări de marketing Social Gold Group, a subliniat importanța marketingului social media pentru întreprinderile mici.

„Fără îndoială, marketingul social media și publicitatea sunt cel mai de succes canal de marketing digital. Echipa noastră măsoară succesul campaniilor noastre prin analize stricte, vânzări de campanii și conversii umane în jurul serviciului, al produsului sau al mărcii „, a declarat Kiagias ca răspuns la rezultatele studiului.

Alături de mediile sociale, site-urile web rămân un canal de marketing digital de top, cu peste 70% dintre întreprinderile mici chestionate spunând că investesc în site-urile lor ca forum de marketing.

Marketingul prin e-mail este un alt canal digital de marketing digital, peste 50% dintre întreprinderile mici investesc în marketingul de e-mail ca mijloc de promovare a produselor sau serviciilor lor și de creștere a afacerii lor.

În ciuda profitabilității marketingului video, sondajul arată modul în care întreprinderile mici nu reușesc să prioritizeze marketingul video, cu doar o treime din companiile mici care investesc în marketingul video și doar 27% planifică creșterea cheltuielilor pentru marketing video în 2019.

SEO este un alt aspect al marketingului digital pe care întreprinderile mici nu reușesc să-l exploateze și valorifice la maxim. Studiul a constatat că mai puțin de jumătate dintre întreprinderile mici investesc în SEO și încearcă să se situeze mai sus pe cele 5,6 miliarde de căutări Google efectuate în fiecare zi.