Chiar daca exista mai multe instrumente decat oricand pentru a programa si a efectua intalniri, nu pare sa existe un deficit de timp pierdut. O cercetare multinationala recenta a ajuns la aceeasi concluzie in care a relatat ca profesionistul mediu petrece 13 zile pe an in intalniri inutile. Cantitatea de timp care va fi pierduta in anul urmator se ridica la un total de 24 de miliarde de ore. In ceea ce priveste valoarea monetara, raportul a spus ca aceste intalniri vor duce la pierderea a peste 541 miliarde de resurse in intreaga lume in 2019.
Toata lumea stie durerile intalnirilor plictisitoare si inutile. Se intampla in fiecare zi, dar efectul cumulativ este sincer socant! Daca nu cautati sa imbunatatiti eficienta intalnirilor organizatiei dvs., pierdeti o suma enorma de bani si timp. Ceea ce este pozitiv este ca in cadrul imenselor implicatii financiare se afla probleme simple care pot fi rezolvate cu usurinta.
Impactul intalnirilor inutile
Datele din trei surse: un studiu Nielsen de 1.000 de profesionisti (desfasurat in august 2018), un studiu realizat de 5.528 de profesionisti din Marea Britanie, Elvetia Germania si SUA (desfasurat in octombrie-decembrie 2018) si analiza a peste 19 milioane de raspunsuri dintr-un studiu Doodle au fost utilizate pentru raport.
Rezultatele sondajului
- Costul intalnirilor inutile este substantial, iar 37% dintre profesionistii din sondaj au declarat ca este cel mai mare cost pentru organizatia lor.
- Mai mult de un sfert sau 26% au afirmat ca au afectat relatiile cu clientii, iar alte 43% dintre ei au creat confuzie, iar aproape jumatate sau 44% au adaugat ca acestea au afectat capacitatea lor de a-si desfasura activitatea.
- Treizeci si trei procente au declarat ca nu au putut contribui la majoritatea intalnirilor la care participa. Si pentru acest lucru sunt responsabile o serie de motive, ceea ce face in cele din urma o intalnire proasta.
O intalnire buna
Profesionistii din raport au declarat ca stabilirea unor obiective clare este esentiala. Alti 67% a spus ca este la fel de important sa aiba o agenda clara. Si, nu in ultimul rand, neavand prea multi oameni in camera a fost, de asemenea, un punct important.
Cand este timpul pentru intalnire, fata in fata este in continuare cel mai bun mod de a interactiona cu oamenii pentru 76% dintre profesionisti. Apelurile de conferinta, apelurile video si mesageria instant au scazut cu doar sapte, cinci si patru la suta, respectiv.
Concluzie
Intalnirile reprezinta o parte esentiala a desfasurarii unei afaceri. Acesta permite factorilor de decizie sa implementeze noi politici si sa evalueze in ce directie se afla compania. Cheia, face ca intalnirile sa fie la fel de importante ca orice alta parte critica a operatiunilor de afaceri, cu parametri si obiective clare