Deschiderea unui coffe shop în București este o mișcare extrem de profitabilă dacă alegeți să vă diferențiați pe piața cu un concept interesant și creativ deoarece studiile arată că românii își petrec timpul liber în oraș, la o ceașcă de cafea, cu oamenii apropiați.
Într-o piață plină de alternative pentru petrecerea timpului liber, loializarea și fidelizarea clientului sunt cruciale
Treceți, probabil, zilnic pe lângă coffe shop-uri în București care abundă de clienți, în timp ce unele de abia dacă au vreun client. Ei bine, aici intervine loializarea și fidelizarea care se creează prin experiența de a petrece timp în acel loc. Experiența începe odată cu gândul de merge la localul respectiv și se termină odată cu ieșirea din local. Totuși, ca loializarea și fidelizarea față de localul respectiv să se întâmple, clientul trebuie să se gândească la local și după încheierea experienței fizice.
Ganesha Caffe este unul dintre coffee shop-urile din Bucuresti care a pus foarte mult accentul pe aceste aspect, probabil din acest motiv este o afacere de succes din România. Este unul dintre cele mai bune și apreciate coffe shop-uri din București datorită atât a localului în ansamblu, cât și poveștii orientale pe care o oferă clienților la fiecare experiență petrecută acolo.
Un plan de afaceri solid pentru o companie de durată
Acest document descrie exact domeniul de activitate al companiei respective. Clientul nu cunoaște acest aspect, dar el îl va trăi. Aici intră toate celelalte subpuncte, de la cum veți aborda target audience-ul, care va fi diferențierea localului dvs. față de ce există deja, cum se va face promovarea, ce veți face pe partea de marketing, comunicare ș.a.m.d.
Iată câteva aspecte esențiale pentru a cataloga un local ca având best cafes in Bucharest:
1. Locația
În funcție de target audience-ul pe care-l alegeți, trebuie să găsiți și locația adecvată. Având o locație excelentă, clienții vor fi atrași să intre. Ganesha Caffe, localizată pe Barbu Văcărescu, nr. 71-73, este o cafenea cu o clientelă vastă datorită locației și a mediului propice pentru socializare.
Statisticile arată că un coffe shop din București este locul preferat pentru întâlnirile cu prietenii. Cafenelele sunt, de asemenea, un loc preferat pentru persoanele care doresc să citească o carte sau o revistă sau să navigheze pe internet, consumând în același timp o băutură savuroasă.
2. Servirea unor produse calitative
Trebuie luat în considerare faptul că experiența clientului trebuie să fie cât mai calitativă. Un ceai, o cafea, un cocktail sunt câteva băuturi care se pot prepara și acasă foarte ușor, totuși, clientul alege să-și petreacă timpul la un coffe shop din București cu scopul de a savura o băutură savuroasă și intensă.
Motivul pentru care la Ganesha Caffe se găsește una dintre cele mai bune cafele din București este datorită produselor calitative și echipei Ganesha mereu gata să prepare băuturi în funcție de gust și preferință..
3. O echipă bună
Planul de afaceri poate fi minunat, dar dacă angajații nu au un comportament etic și prietenos, este foarte posibil ca afacerea respectivă să nu aibă succes. O echipă excelentă este semnul distinctiv al oricărei afaceri de succes, și, mai ales, în industria serviciilor alimentare. Sondajele arată că patru din cinci clienți clasifică „serviciul clienți” ca fiind foarte important. Ganesha Caffe a mers pe combinația dintre o locație excelentă, produse de cea mai bună calitate și un serviciu de relații cu clienții eficient.
4. Povestea
Fără cu prea multă legătură, dar cu o aplicabilitate universală, Marshall McLuhan spunea „Mediul este mesajul” , cu alte cuvinte este mai important cum este prezentată o situație, decât situația în sine. În ceea ce privește localurile de tip coffe shop din Bucuresti, diferențierea aici se face. Bineînțeles, diferențierea unui coffee shop din Bucuresti față de altul constă în mult mai multe aspecte, dar, esențial este ca locația, servirea, echipa și povestea să aibă o congruență, cum se întâmplă în cazul Ganesha Caffe.
Ganesha Caffe este un local care a ales o poveste orientală, de la decorațiuni până produsele servite.