Provocările companiilor pe timp de pandemie

0
106
Transformarea digitală este un subiect pe care îl cunoaștem bine și a devenit un cuvânt cheie pentru mulți. Cu toate acestea, fraza nu a fost niciodată mai relevantă în timpul acestei pandemii. COVID-19 a accelerat digitalizarea unora dintre cele mai consacrate industrii, cum ar fi telesănătatea, retailul omnichannel, serviciile bancare și finanțele. Organizațiile sunt acum nevoite să își schimbe modelele de afaceri întregi pentru a înțelege noi tipuri de comportament al consumatorilor, deoarece restricțiile de blocare ușoară și companiile se deschid pentru afaceri. În plus, companiile sunt acum provocate să se asigure că organizația lor este agilă, receptivă și mereu pregătită și în aceste vremuri tumultuoase. Cercetările în timp real și luarea deciziilor susținute de date de către liderii de marketing digital vor fi mai importante ca niciodată. Organizațiile post COVID-19 vor continua să caute cele mai inovatoare, accesibile și mai creative moduri de a se conecta cu consumatorii și de a construi noi afaceri prin intermediul celor mai eficiente costuri și impact canale online, precum SEO și Căutare. Brandurile sunt acum provocate să evalueze întreaga experiență a clienților și să regândească punctele de atingere digitale și interacțiunile la fiecare pas. Metodele tradiționale de marketing nu mai pot ajunge la consumator în momentele sale de luare a deciziilor. Brandurile se uită acum la necunoscut și încearcă să pregătească ceea ce urmează. Aspectul nu este clar, dar știm că cheia performanței și supraviețuirii constă în cercetarea digitală și în timp real online pentru a înțelege, reacționa și îmbunătăți experiența digitală a clienților.

Transformarea digitală este un subiect pe care îl cunoaștem bine și a devenit un cuvânt cheie pentru mulți. Cu toate acestea, fraza nu a fost niciodată mai relevantă în timpul acestei pandemii. COVID-19 a accelerat digitalizarea unora dintre cele mai consacrate industrii, cum ar fi telesănătatea, retailul omnichannel, serviciile bancare și finanțele. Organizațiile sunt acum nevoite să își schimbe modelele de afaceri întregi pentru a înțelege noi tipuri de comportament al consumatorilor, deoarece restricțiile de blocare ușoară și companiile se deschid pentru afaceri.

În plus, companiile sunt acum provocate să se asigure că organizația lor este agilă, receptivă și mereu pregătită și în aceste vremuri tumultuoase. Cercetările în timp real și luarea deciziilor susținute de date de către liderii de marketing digital vor fi mai importante ca niciodată. Organizațiile post COVID-19 vor continua să caute cele mai inovatoare, accesibile și mai creative moduri de a se conecta cu consumatorii și de a construi noi afaceri prin intermediul celor mai eficiente costuri și impact canale online, precum SEO și Căutare.

Brandurile sunt acum provocate să evalueze întreaga experiență a clienților și să regândească punctele de atingere digitale și interacțiunile la fiecare pas. Metodele tradiționale de marketing nu mai pot ajunge la consumator în momentele sale de luare a deciziilor. Brandurile se uită acum la necunoscut și încearcă să pregătească ceea ce urmează. Aspectul nu este clar, dar știm că cheia performanței și supraviețuirii constă în cercetarea digitală și în timp real online pentru a înțelege, reacționa și îmbunătăți experiența digitală a clienților.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here