Raportul tendințelor sociale pentru 2020

0
242
Raportul tendințelor sociale pentru 2020

Hootsuite, lider în managementul rețelelor de socializare de încredere, a lansat astăzi raportul „Tendințe de socializare 2020”. Cel de-al patrulea raport anual al companiei privind tendințele sociale globale dezvăluie cele mai mari oportunități pentru mărci de a oferi strategii de marketing social câștigătoare în anul următor.

„Anul Nou este momentul în care trebuie să îți regândești și revitalizezi strategia pentru anul caer tocmai a venit,” spune Hootsuite VP Marketing corporativ Henk Campher.

„Tendințele sociale pe care le-am identificat la Hootsuite oferă cele mai clare instrumente necesare pentru a crea cele mai excepționale și mai semnificative experiențe ale angajaților și clienților din 2020 și nu numai.”

Brandurile încep să acționeze mai mult ca oamenii pe social, uneori interacționând unu-la-unu și alteori în grup. Cheia este ca organizațiile să facă experiența fără probleme în ambele lumi.

De asemenea, mărcile iau poziție asupra celor mai importante probleme cu care se confruntă planeta noastră, devenind repere de încredere pentru angajații lor, care la rândul lor folosesc socialul pentru a-și amplifica scopul companiei.

Iar TikTok, platforma de partajare video în format scurt, zguduie peisajul social media în moduri neașteptate și încântătoare. Chiar dacă baza de utilizator Gen-Z de la TikTok nu este ținta dvs., marketerii ar trebui să se gândească să-și diversifice direcționarea publicului dincolo de platformele sociale majore.

Campher a adăugat: „Combinate, aceste tendințe reprezintă oportunități noi extraordinare pentru branduri de a stabili conexiuni mai profunde, mai autentice și de durată mai lungă cu clienții, cu socializarea în centrul a tot ceea ce fac”,

Tendințele sociale 2020 ale companiei Hootsuite pentru întreprinderile mari și mici

  1. Brandurile realizează un echilibru între implicarea publică și cea privată

Creșterea comportamentelor private precum 1: 1 și mesageria de grup nu a diminuat importanța fluxurilor de socializare publice, care rămân un spațiu esențial pentru descoperirea și achiziționarea de clienți. Cheia este crearea de experiențe multiple, personalizate și perfecte în ambele lumi, în timp ce echilibrează automatizarea la scară și conexiunea umană pentru a construi relații mai profunde cu clienții.

  1. Angajatorii ocupă un rol central într-o lume divizată

Pe măsură ce lumea noastră devine din ce în ce mai divizată, angajații caută organizațiile lor pentru a lua poziție. La nivel global, angajatorii sunt semnificativ mai de încredere decât ONG-urile, întreprinderile, guvernul și mass-media. Organizațiile progresiste vor profita de acest nou rol, construind culturi interne puternice, în timp ce își amplifică scopul companiei cu angajați și clienți.

  1. TikTok zguduie status quo-ul

Cu peste 800 de milioane de utilizatori activi lunari și o vârstă medie de 16-24 de ani, TikTok își continuă creșterea incredibilă. Indiferent dacă durează sau nu, popularitatea lui TikTok aduce o perspectivă importantă asupra viitorului culturii sociale, conținutului și colaborării. Comercianții sociali ar trebui să fie atenți la TikTok în timp ce utilizează aceste informații pentru a-și adapta strategiile pe rețelele consacrate pentru generația viitoare pe social.

  1. Marketingul social și marketingul de performanță se ciocnesc

Pe măsură ce marketerii sociali se confruntă cu presiunea de a extinde sfera seturilor de abilități, campioni consacrați ai conștientizării brandului și ai construirii comunității trebuie să devină, de asemenea, fluenți în marketingul performanței, găsind un echilibru între conducerea conversiilor pe termen scurt și strategiile pe termen lung pentru a construi echitate de marcă, fericirea clienților și diferențierea.

  1. Diferența dintre dovezi sociale se închide

Noile funcții de comerț social împing partea de sus și de jos a pâlniei de vânzare, creând o mulțime de date în jurul părții de conversie a călătoriei clientului. Aceste date din partea de jos a pâlniei pot fi acum adăugate activităților de sensibilizare a mărcii, oferind o perspectivă holistică neprețuită a modului în care oamenii se deplasează pe toată durata călătoriei de cumpărare.

Realizat în cel de-al treilea trimestru al anului 2019, raportul „Tendințe de socializare 2020 2020” de la Hootsuite se bazează pe un sondaj efectuat la peste 3.100 de marketeri și interviuri cu specialiști din industrie. Raportul de cercetare include nu numai tendințele, ci și recomandările Hootsuite pentru a profita de oportunitățile pe care le reprezintă tendințele, precum și exemple cuprinzătoare de mărci de cea mai bună clasă pentru a-l face corect.