Rolul SEO în managementul reputației online (ORM)

0
227
Rolul SEO în managementul reputației online (ORM)

Înainte ca cineva să facă afaceri cu dvs., prima dată vă caută pe Google. Linkurile și informațiile care apar pe primele pagini ale Google atunci când numele dvs. este căutat sunt ceea ce percep potențialii parteneri. Acesta este motivul pentru care este importantă gestionarea reputației online.

Potrivit lui Eric Schmidt, „Identitatea va fi cea mai valoroasă marfă pentru cetățenii viitorului și va exista în primul rând online”.

Curățarea unei reputații online nu mai este opțională. Companiile de gestionare a reputației online (ORM) și optimizarea motoarelor de căutare (SEO) ajută clienții să obțină rezultate prin coordonarea proactivă a conținutului, site-urilor web și a paginilor de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP).

În acest articol, voi împărtăși modul în care strategia corectă de conținut bazată pe SEO vă va spori reputația digitală.

De ce reputația online este importantă pentru existența afacerii dvs.

  1. Consumatorii au încredere mai mult în conținutul generat de utilizatori

Cercetările efectuate de TurnTo au arătat că 99% dintre consumatori ar lua în considerare conținutul generat de utilizator înainte de a lua o decizie de cumpărare. Să nu realizați prea târziu că un comentariu sau o legătură negativă are impact negativ asupra veniturilor și a liniei de jos.

  1. Reputația dvs. online influențează și afacerea dvs. offline

Da, acest lucru este important. Patronii potențiali cercetează un restaurant înainte de a merge la locul fizic pentru a experimenta lucrul real. Conform cercetărilor realizate de BrightLocal în sondajele de consum, 82% dintre consumatori citesc recenzii online despre o afacere locală înainte de a realiza o programare.

  1. Talentele vor merge doar către o companie care are o mare reputație

Întreprinderile își pot vizualiza reputația online din punct de vedere al achiziției clienților. Cu toate acestea, prezența digitală afectează aproape orice, inclusiv percepția potențialilor angajați.

Cum să vă măriți reputația online, bazându-vă pe eforturile SEO

1. Optimizați conținutul pentru o campanie ORM de succes

Oamenii sunt influențați de ceea ce citesc despre dvs. Aici este necesar să vă asigurați conținutul pozitiv ridicat pentru numele dvs. sau pentru cuvintele dvs. cheie de marcă.

Care este diferența dintre SEO și ORM, atunci? Deoarece evidențierea conținutului dvs. pozitiv nu garantează faptul că potențialii dvs. clienți sau parteneri vor vedea cele mai reprezentative informații, aveți nevoie de un SEO eficient pentru a clasifica și a prezenta punctele forte ale mărcii dvs. Publicarea constantă a conținutului fără a implementa tactici SEO eficiente este o practică obișnuită, pe care o numim „spray and pray”.

Rețineți că cele mai de succes campanii de gestionare a reputației clasifică articole, videoclipuri, bloguri și site-uri web specifice care vă evidențiază expertiza.

O strategie SEO eficientă va îndeplini următoarele domenii:

  • Optimizați paginile site-ului dvs. web pentru a apărea în partea de sus a SERP-urilor și clasificați-vă pentru expresiile cheie.
  • Prezintă-ți profilurile sociale autentice care reprezintă numele companiei sau numele mărcii dvs.
  • Optimizați paginile site-ului web de revizuire găzduite de companie și terțe părți pentru a le popula atunci când o persoană interesată caută „numele dvs. de brand + recenzii”.
  • Influențați motoarele de căutare pentru a evidenția conținut pozitiv și simultan împinge conținut negativ sau irelevant dincolo de a treia sau a patra pagină.

2. Cum să optimizați conținutul pentru o mai bună descoperire pe internet

2a. Tipuri de conținut de optimizat pentru rezultate optime

Ce tip de conținut este cel mai bine optimizat pentru rezultate optime? Scrierea autentică și concisă atrage link-uri de pe site-uri web credibile. În mod firesc, optimizarea acestor active digitale vă izolează de conținutul defăimător și suprimă legăturile negative sau eronate. Mai jos sunt câteva exemple de conținut SEO concentrat.

  • Un articol de ghid sau tutorial: ghidurile sunt conținut care duce cititorul prin procesul de înțelegere a unui subiect. Ghidurile pot fi mai greu de creat, dar în timp vor fi mai mari pentru frazele cheie. Câștigă backlinks ușor.
  • Recapitularea video a produsului / companiei / industriei dvs. Cu conținut video, puteți clasifica cu ușurință conținut pozitiv pentru expresii vizate. Bunurile digitale video autentice vă inoculează brandul împotriva viitoarelor posturi rău intenționate sau defăimătoare, indiferent dacă sunt anonime sau nu.
  • Imagini de fundal: Publicarea unei cărți albe cu conținut original este o strategie larg acceptată pentru impactul pozitiv asupra rezultatelor căutării. Similar cu un ghid acționabil, cartea albă poate oferi prognoze aprofundate și argumente dezvoltate, care vă vor stabili în continuare ca autoritate de renume.
  • Site-ul web care poartă numele dvs. cu o pagină de presă: Dacă nu aveți deja un site web care vă poartă numele, acum este timpul să creați unul. Alimentează acest element digital de temelie cu conținut bogat în SEO despre dvs. și marca dvs.. Începeți cu finalul în minte, astfel încât să ajungeți în cele din urmă la mai multe cuvinte cheie organic.
  • O pagină de autor sau o pagină de marcă dintr-o publicație de autoritate: publicații și site-uri precum Wikipedia, Forbes, Antreprenor și Inc.com se clasează adesea pe prima pagină pentru numele dvs. în rezultatele căutării. Persoanele fizice pot avea linii de autor în Inc.com în timp ce companiile pot fi listate pe lista Inc. 5000. Deoarece aceste site-uri web de înaltă autoritate vă permit să vă prezentați o biografie pe pagina dvs. de autor, acestea sunt opțiuni convingătoare pentru conținut SEO concentrat.

2b. Scoruri vizate pentru realizarea unei descoperiri de conținut mai ridicate

Conectați-vă obiectivele cu crearea de conținut SEO autoritar pentru a vă sprijini cel mai bine campania de gestionare a reputației online. În timp ce originea de conținut bogat în SEO va fi favorabilă cu Google, luați în considerare aceste repere pentru a genera rezultate măsurabile:

  • Obiectiv pentru profunzime: doriți ca conținutul dvs. să fie cât mai în profunzime, oferind cititorilor dvs. toate informațiile sumare necesare pe care le-ar dori într-o singură pagină. Suplimentează punctele principale cu conținut detaliat care include detalii tehnice și pași de acțiune pentru implementare. Algoritmul Google va înțelege profunzimea și, ulterior, va clasifica materialul cuprinzător mai mare pentru cuvintele cheie țintă.
  • Link către surse credibile: cu un conținut aprofundat, veți observa că faceți reclamații care ar trebui să fie susținute de surse. Mai mult, atunci când încercați să câștigați cititorii de partea dvs., asigurați-vă că datele dvs. sunt trimise din surse credibile.
  • Împărțiți conținutul în formele digerabile: nu doriți ca conținutul dvs. să fie degresat și abandonat, deoarece este dificil de citit. Pe lângă faptul că un conținut SEO aprofundat v-ar ajuta să dominați rezultatele căutării, este o oportunitate de a avea toate părțile pozitive înrădăcinate în mintea cititorilor dvs., ajutându-vă să vă câștigați încă o dată încrederea.

3. Unde mărcile ar trebui să se concentreze atunci când optimizează conținutul pentru îmbunătățirea reputației

Pentru a vă asigura că funcționează bine conținutul dvs., asigurați-vă că îl publicați pe site-uri web de înaltă autoritate. Acest lucru este valabil atât pentru conținut vizual, cât și pentru text.

Pentru conținutul găzduit pe site-ul dvs. personal sau al companiei, asigurați-vă că toate proprietățile site-ului dvs. web sunt optimizate și întreținute și actualizați plug-in-urile lunar. Campaniile SEO și de reputație vor da rezultate relativ marginale dacă utilizatorii sunt returnați către un site web care nu este funcțional sau care nu răspunde. Mai mult, oportunitățile fundamentale de a clasifica pe Google și de a ajunge la persoane care doresc ajutorul dvs. sunt ratate atunci când nu efectuați o întreținere tehnică regulată pe site-ul dvs. web.

După optimizarea site-ului dvs. web pentru a avea rezultate foarte bune în rezultatele căutării, ar trebui să vă nivelați și campania de reputație și să promovați conținutul cel mai performant. Următorul pas este identificarea surselor de conținut pozitive ale pilonilor.

3a. Identificarea conținutului pozitiv – Cele mai bune practici

Vreți să vă asigurați că nu numai că creați conținut bogat în SEO, ci îți depui efortul optim în promovarea tipului de conținut care îți evidențiază punctele forte. Pentru a identifica conținut pozitiv care ar putea beneficia de imaginea mărcii dvs., luați în considerare aceste repere pe care le puteți trece cu vederea:

  • A primit urări de felicitare atunci când au fost lansate – cum ar fi finalizarea unei achiziții de succes, primirea unui premiu, atingerea unei noi repere a industriei, participarea la o publicație importantă și așa mai departe.
  • A sărbătorit împlinirea unui obiectiv personal – cum ar fi lovirea unui obiectiv de scădere în greutate, completarea unei cărți la care lucrați, angajarea acelui angajat stelar cu care ați visat întotdeauna să lucrați și cu alții.
  • Documentați un obiectiv de parteneriat – Brandul dvs. a visat întotdeauna să lucreze cu un alt brand și ați discutat întotdeauna deschis despre acest lucru? Un astfel de conținut ar putea mări imaginea reputațională a mărcii dvs. investind eforturi SEO în ea.
  • Documentați procesul necesar pentru atingerea unui obiectiv uriaș – Completarea sediului sau complexului principal al biroului ar intra în această categorie, la fel ca și conținutul care documentează procesul pe care l-a luat pentru a dezvolta produsul pilot de la zero până la final.

4. Cum se utilizează clasamentul de căutare a imaginilor pentru a spori eforturile de reputație online

Imaginile sunt adesea ignorate în eforturile ORM de către marketeri, deoarece se presupune că este dificil să clasificăm imaginile. Imaginile oferă în continuare multe oportunități de a vă revendica cuvintele cheie de marcă, de a crea back-links autentice și de a construi o reputație puternică în motoarele de căutare.

Luați în considerare acest lucru: de ce este de cele mai multe ori, atunci când rulați o interogare a numelui unei persoane celebre pe Google, imaginile acestora de obicei se situează la începutul rezultatelor? Iar imaginile domină adesea zona Graficul cunoștințelor pentru nume populare, cum ar fi celebrități, mărci sau destinații populare.

Mai jos sunt prezentate câteva tehnici de utilizare a imaginilor pentru a domina rezultatele căutării pentru campania dvs. de reparare a reputației online.

4a. Optimizați etichetele și cuvintele cheie alt

Etichetele Alt din imagini sunt șiruri de texte conectate care ajută crawler-urile motorului de căutare să înțeleagă despre ce este vorba despre o imagine. Atunci când adăugați imagini în conținutul dvs., includeți întotdeauna cuvintele cheie de marcă în zona textului alt al imaginilor. Pentru cele mai eficiente rezultate, mențineți textele conectate între ele adăugând semnul de subliniere „_” după fiecare șir de text.

4b. Denumiți imaginea după cuvintele cheie de marcă

Dacă încărcați o imagine pe site-ul dvs. web ca parte a conținutului dvs. SEO, veți lipsi oportunitatea de clasare a cuvintelor cheie dacă salvați astfel de imagini cu texte aleatorii sau, în unele scenarii, cu numere. În schimb, utilizați cuvintele cheie de marcă pe care doriți să le încadrați ca nume ale imaginilor. Acest lucru înseamnă că va trebui să localizați destinația fișierului imagine în spațiul dvs. de stocare local – adică pe computer sau pe hard disk – și să schimbați numele imaginii în cuvântul cheie de marcă pentru care doriți să fie clasat. Din nou, puteți utiliza abordarea alt tag-uri pentru a-l optimiza legând textele împreună.

Concluzie

Procesul ORM ajută la alinierea eforturilor dvs. de vânzări, marketing și tehnologie. Conținutul SEO este un pilon esențial pentru obținerea rezultatelor pe care le căutați pe internet. Învățând strategiile SEO de cea mai bună performanță pentru a se clasifica în topul rezultatelor căutării pentru cuvintele dvs. cheie de marcă, veți putea să mențineți o imagine curată pe internet și să creați oportunități.