Social Connect și Email Connect ajută întreprinderile mici să gestioneze conversațiile digitale

0
165
Social Connect și Email Connect ajută întreprinderile mici să gestioneze conversațiile digitale

LivePerson, lider mondial în furnizarea de soluții pentru comerțul conversațional ale întreprinderilor , a lansat două noi platforme concepute pentru a ajuta întreprinderile mici să își gestioneze conversațiile digitale cu clienții.

Noi platforme LivePerson

SocialConnect oferă asistență simplificată clienților de social media, ajutând întreprinderile să gestioneze interacțiunile sociale prin intermediul platformei de mesagerie AI LiveEngage.

LivePerson a lansat simultan Email Connect. Ca și SocialConnect, EmailConnect valorifică puterea platformei LiveEngage lider în industrie, oferind întreprinderilor mici un mod inovator de a gestiona, analiza și răspunde la e-mailurile.

Indiferent de ce canal pentru conversații folosesc în relația cu clienții, fie prin e-mail, fie prin conturi de social media, SocialConnect și EmailConnect permit întreprinderilor mici să gestioneze conversațiile cu ușurință, toate dintr-un loc convenabil.

Gestionarea și păstrarea conversațiilor cu clienții costă timp și bani, resurse care deseori lipsesc de multe ori companii mici. Eșecul de a nu fi la curent cu conversațiile poate fi în același timp debilitant, deoarece exista riscul ca brandurile să aibă potențiali clienți neprofesionali, enervanți din cauza lipsei de comunicare și, în cele din urmă, să nu devină clienți efectivi.

Eliminarea problemelor întreprinderilor mici

Utilizați SocialConnect și EmailConnect LivePerson. Veți găsi că problemele cu care se confruntă în mod obișnuit întreprinderile mici prin canalele de comunicare încrucișate din zilele moderne sunt eliminate în mod eficient.

Cele două platforme permit întreprinderilor să gestioneze volume mari de e-mailuri, mențiuni sociale, mesaje directe și multe altele. Toate acestea se întâmplă pe aceeași platformă conversațională pe care o folosesc pentru a gestiona like-urile WhatsApp, Apple Business Chat, SMS, Facebook Messenger și altele.

Prin creșterea eficienței conversațiilor prin e-mail și pe rețelele de socializare, întreprinderile mici pot beneficia de costuri reduse și operațiuni de comunicare îmbunătățite, comparativ cu bazarea pe mai multe servicii și tablouri de bord pentru gestionarea canalelor individuale.

După cum explică Alex Spinelli, CTO al LivePerson: „SocialConnect și EmailConnect fac posibilbuy pentru orice brand să aducă cu ușurință socialul și e-mailul în lumea de vârf a comerțului conversațional. Și mai bine, acestea ajută mărcile să reducă costurile și să îmbunătățească rezultatele, reducând totodată sisteme suplimentare pentru a le implementa, învăța și gestiona. ”

În prezent, platforma SocialConnect acceptă conversațiile Facebook și Twitter. Schimburile pe Instagram, YouTube, LinkedIn, Reddit și Google My Business vor fi curând disponibile pe SocialConnect.

Atât SocialConnect, cât și EmailConnect permit companiilor mici să permită clienților să treacă de la o amenințare prin e-mail la conversații de mesagerie sau de la un tweet la un mesaj direct, printr-un simplu clic pe un buton.

Prin aducerea de e-mail și comunicații sociale pe platforma LiveEngage, întreprinderile pot profita de operațiuni de îngrijire a clienților mai unificate, eficiente și eficace, reducând simultan costurile de pregătire și de angajare a operatorilor.

Cu o abordare mai simplificată a conversațiilor sociale, întreprinderile mici pot beneficia, de asemenea, de o implicare crescută a consumatorilor și de conversații în canalele de mesagerie preferate ale clienților lor.

Odată cu accesul la puternicul AI și instrumentele bazate pe intenții LivePerson, o personalizare mai mare poate fi implementată în cadrul conversațiilor cu clienții, îmbunătățind în cele din urmă experiența și relația cu un brand.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here