Dezvoltați o strategie pe termen scurt la condițiile pieței și vedeți cum se comportă
Un sfat profesional pentru marketing digital este – mențineți-l flexibil. Dacă există prevederi pentru modificări în strategia dvs. de marketing digital, vă puteți adapta oricărei situații.
Care strategie se potrivește afacerii dvs. și care nu – aceasta poate fi măsurată numai după ce este implementată. Strategia dvs. de marketing digital ar trebui să fie suficient de flexibilă pentru a ieși din orice situație.
Revenind la situația COVID- 19 continuă, va trebui să dezvoltați o strategie diferită, pe termen scurt, de implementat în timpul blocării. Puteți începe prin:
Înțelegeți publicul
- Evaluați dacă produsul oferit are încă cerere
- Evaluați cantitatea de trafic a site-ului și sursa acestuia
- Observați cum este comportamentul utilizatorului pe site-ul dvs. web
- Pregătiți o strategie de marketing în jurul acestor factori. Dacă produsul dvs. are cerere, puteți atrage un volum mare de trafic prin implementările locale.
Și dacă nu se încadrează în această categorie, îi puteți atrage oferind reduceri și oferte speciale de izolare, precum transport gratuit, asociere cu o altă companie.
Mai mult accent pay-per-click (PPC)
Credeți sau nu, cost-pe-clic (CPC) se dovedește mai performant pentru marketeri în timpul izolării COVID -19. Deoarece oferta de bunuri este limitată, există mai puține reclame pe canalele de marketing de top, inclusiv Google Ads, Twitter Ads și Facebook Ads.
Ambele traficuri și căutări sunt mari, dar concurența și, odată cu aceasta, costul anunțurilor plătite au luat o tendință descendentă. Ar putea fi o oportunitate excelentă pentru ca brandul dvs. să obțină expunere și să crească traficul și vânzările.
Puteți combina SEO, SMO cu PPC în strategiile dvs. de marketing digital. Iată cum să începeți pay- per-clic:
- Identificați reclama si obiectivele campaniei
- Descoperiți cel mai bun canal de marketing
- Determinați pâlnia
- Observați rezultatele și perfecționați implementarea