Specialiștii în marketing oferă cele mai importante aspecte ale creșterii traficului organic pe un site

0
1148
Specialiștii în marketing oferă cele mai importante aspecte ale creșterii traficului organic pe un site

Site-ul companiei dvs. este, în esență, fața mărcii dvs. care este acolo pentru a face o primă impresie excelentă. Și mai mult, site-ul dvs. web ar trebui să ofere informații, să răspundă la întrebări și vânzări apropiate. Dar nimic din asta nu poate fi obținut atunci când nu atrageți trafic pe site. Acest lucru poate fi copleșitor dacă ați lansat recent un site web. Dar, odată ce ați intrat în horă, nu este chiar atât de stresant cum ați fi crezut. Încercați să utilizați aceste șapte strategii pentru a atrage trafic organic pe site.

  1. Creați un blog uimitor

Cuvântul cheie aici este „uimitor”. Acest lucru nu înseamnă doar actualizarea blogului pentru a vă împinge produsele sau serviciile. De asemenea, nu înseamnă nici să folosiți blogul ca jurnal în care vă împărtășești gândurile despre ceea ce vă vine în minte.

În schimb, un blog uimitor care va atrage trafic organic este unul care este distractiv, valoros sau util publicului tău țintă. Ideile de conținut pentru blogul dvs. ar putea include:

  • Un studiu de caz sau o poveste de succes care implică clienții dvs. – punerea acestora în formă infografică ar fi cu adevărat mișcarea acului.
  • O listă de articole și postări pe blog pe care le găsiți utile sau distractive.
  • Redarea culturii populare sau a unei știri la modă.
  • Răspundeți la întrebări pe care publicul dvs. le adresează.
  • Oferiți aspect brandului.
  • Împărtășiți ghiduri cu instrucțiuni despre produsele / serviciile dvs.
  • Un interviu cu un lider din industrie.
  1. Promovați-vă peste tot

Pe lângă crearea și distribuirea conținutului pe blogul dvs., trebuie să vă anunțați blogul în altă parte. Aceasta ar putea include scrierea postărilor pe blogul oaspeților, apariția pe podcasturi sau webinarii influencer. În afară de oportunitățile online, începeți să vorbiți și la evenimente sau să sponsorizați diverse concursuri sau evenimente.

Nu uitați despre nicio tactică a școlii vechi. Aceasta include în principal achiziția de link-uri și listarea în directoarele online și site-urile de revizuire.

Poate suna ca o grămadă de muncă. Cu toate acestea, ideea este să obțineți un public nou care să vă descopere site-ul dvs. fără a cheltui bani pentru marketing. Și ce modalitate mai bună de a face asta decât prin a vă scoate numele în evidneță împrumutând publicul altcuiva?

Cheltuielile dvs. principale vor fi timpul dvs. pentru crearea de conținut și pentru a ajunge la cei cu un public consacrat.

  1. Dați ceva mai departe

Acest lucru nu înseamnă că ar trebui să dați tot timpul freebies. Înseamnă că puteți oferi gratuit niște conținut digital nemaipomenit. Aceasta ar putea include:

  • Un raport gratuit sau un eBook.
  • Videoclipuri sau grafice care pot fi încorporate pe alte site-uri web.
  • O serie de tutoriale.
  • Imagini de înaltă rezoluție.
  • Șabloane de proiectare.

Oferind ceva gratuit, îi încântați pe oameni vă viziteaze site-ul. De asemenea, îi încurajați să share-uiască acest conținut în rețeaua lor, ceea ce înseamnă și mai mulți vizitatori.

Nu uitați să folosiți o licență Creative Common pentru ca oamenii să știe exact ce pot și nu pot face cu proprietatea dvs. intelectuală.

Pe lângă oferirea de conținut digital, puteți lansa și un concurs sau un giveaway. Este o modalitate încercată și adevărată de a stimula traficul și de a obține noi abonați prin e-mail. Aș examina legile privind loturile, concursurile și giveaway-urile.

  1. Angajați-vă online

Fiți cât mai activ în grupuri online și pe site-uri web. Dar, nu doar orice grup online sau site-uri web. Acestea trebuie să fie relevante pentru afacerea și comunitatea dvs.

De exemplu, dacă ați fi mecanic nu ar avea sens să fiți activ în comunitățile online dedicate gătitului, construcției sau medicamentelor.

Deci, cum puteți construi o prezență? Începeți să lăsați comentarii pe blog- uri și pe postările de socializare. Răspundeți la întrebări pe care alți utilizatori le- au adresat și participați la conversații despre industria din care activați.

Cu cât interacționați cu comunitatea, cu atât veți primi mai multe vizite de profil și de expunere. Dacă profilurile dvs. de socializare conțin un link către site-ul dvs. web, tocmai ați transformat implicarea dvs. într-o modalitate de a conduce mai mult trafic către site-ul dvs. web.

În același timp, doriți, de asemenea, să vă implicați moderat și într-un mod sincer, natural. Știu că doriți să obțineți mai mulți vizitatori ai site-ului. Însă includerea constantă a link-urilor către site-ul dvs. în comentariile este un pic apăsătoare și riscați să faceți spam.

  1. Includeți Long Tail SEO

Cuvintele cheie sunt esențiale atunci când vine vorba de atragerea vizitatorilor site-ului. Acest lucru se datorează faptului că, fără cuvinte cheie, site-ul dvs. web nu ar apărea în partea de sus a motoarelor de căutare.

Când vine vorba de cuvinte cheie, există short tail (coadă scurtă) și long tail (coadă lungă).

Cuvintele cheie scurte sunt pur și simplu expresii de căutare care conțin un singur cuvânt. Așadar, dacă ai administra acel site web mecanic, ai folosi un cuvânt cheie precum „mașină”. Cuvinte cheie de tip short tail sunt foarte bune pentru a conduce o mulțime de vizitatori pe site.

Problema? Sunt extrem de competitivi și mai greu de clasat.

În loc să vă concentrați pe cuvintele cheie short tail, folosiți puterea cuvintelor cheie long tail.

Există fraze de trei sau mai multe cuvinte care sunt mai descriptive și vizate publicului dvs. specific. În consecință, veți avea o imagine mai bună de clasament mai mare. Și, pe măsură ce motoarele de căutare și capacitățile de voce-text avansează, mai multe persoane folosesc expresii specifice atunci când caută online.

Deci, dacă mecanicul respectiv ar fi situat în București și este specializat în vehicule Ford, atunci ar folosi expresii long tail, cum ar fi „Mecanic Ford din București”.

Neil Patel susține că 91 % din traficul său de la Quick Sprout provine din fraze lungi. Așadar, dacă sunteți nou la jocul SEO, merită cu siguranță timpul necesar pentru a afla mai multe despre modul în care site-ul dvs. web poate utiliza expresii long tail.

  1. Lansați un produs sau un serviciu nou

Dacă doriți să îi determinați pe oameni să vorbească despre noul dvs. serviciu sau produs, asigurați-vă că acesta se adresează nevoilor lor. Este posibil să nu fie la fel de interesant ca un flamethrower, dar este un mod sigur de a determina oamenii să înceapă să discute despre afacerea dvs.

  1. Optimizați-vă site-ul

În cele din urmă, dacă doriți să stimulați traficul site-ului dvs. web, ar trebui să vă optimizați site-ul. Acest lucru înseamnă accelerarea acestuia prin:

  • Eliminarea pluginurilor inutile.
  • Utilizarea rețelelor de livrare de conținut sau CDN-urile pe scurt.
  • Activarea memorării în cache a browserului.
  • Asigurarea că scripturile site sunt actualizate.
  • Dimensiunea imaginilor înainte de a le încărca pe site.
  • Activarea compresiei Gzip.

Păstrarea fișierelor CSS în partea de sus a paginii și codul Javascript în partea de jos.

În plus, trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. este mobil. Și nu uitați să ușurați accesul vizitatorilor cu ajutorul butoanelor de partajare socială. Aș sugera ca A / B să vă testați titlurile și conținutul pentru a vedea ce tip de conținut distribuie cel mai des publicul.

În urma acestor hacks de marketing, ar trebui să puteți atrage trafic fără să plătiți.