Strategia bugetară PPC: Sfaturi pentru succes cu un buget limitat

0
420
Strategia bugetară PPC Sfaturi pentru succes cu un buget limitat

Nu aveți nevoie de un buget mare pentru o strategie PPC eficientă. Iată cum puteți maximiza succesul campaniilor PPC, indiferent de dimensiunea bugetului.
Bugetul unei campanii PPC poate juca un rol important în performanța sa. Cu toate acestea, nu garantează rezultate reușite fără o primă planificare adecvată.
Este comun să credeți că cu cât este mai mare bugetul pentru campania PPC, cu atât rezultatele sunt mai bune. Dar întreprinderile mici sau cele care nu au resurse pentru a aloca PPC pot să nu aibă întotdeauna opțiunea de a crește bugetul. Deci, cum puteți avea cât mai mult succes cu ceea ce aveți?

Acest articol va prezenta modul în care vă puteți gestiona strategia PPC într-un mod care să maximizeze beneficiile bugetului dvs., indiferent de dimensiunea acestuia.

Stabiliți obiective clare pentru campania dvs.

Planificarea anticipată este esențială atunci când începeți cu PPC. Dacă aveți un rezultat predefinit pentru campania dvs. de căutare plătită, vă va ajuta să evitați cheltuielile excesive și să suportați costuri suplimentare neașteptate, astfel încât primul pas este să vă stabiliți obiectivele.

Decideți ce anume doriți să realizați cu campaniile dvs. și cum o veți realiza.

Estimați bugetul

După ce ați stabilit obiectivele, este timpul să vă decideți asupra bugetului inițial pe care doriți să îl utilizați pentru campaniile dvs.

Prima parte este să decideți numărul de oportunități pe care doriți să le câștigați prin intermediul PPC. Răspunsul ar trebui să fie aliniat la resursele disponibile și la obiectivele pe care le-ați stabilit în primul pas.

Următorul pas este să vă asigurați că ați definit clar ceea ce contează ca un avantaj pentru afacerea dvs. înainte de a începe calculul CPA (cost-pe-acțiune) pe care îl așteptați.

Wordstream a prezentat acest proces într-un grafic care explică modul în care așteptările dvs. pentru numărul de oportunități și conversii vă pot ajuta să determinați bugetul PPC.

De exemplu, dacă obiectivul client este să câștigați 250 de noi clienți pe lună și rata actuală de apropiere este de 15% cu un cost de 25 RON / lead, veți avea nevoie de un buget de 41.666 RON pe lună pentru a genera 1.667 de oportunități PPC.

În acest caz, o soluție rapidă este să vă folosiți bugetul în campanii care implică un CPA mai mic pentru a vă crește șansele de succes mai mare.

Fiți strategic cu alocarea bugetului

Următorul pas este să vizați un CPA îmbunătățit. Un CPA eficient din punct de vedere al costurilor vă ajută să deveniți mai strategic cu campaniile PPC și vă permite să determinați cele mai eficiente anunțuri la care să vă aplicați bugetul.
Dacă doriți să scădeți valoarea CPA, atunci trebuie să:

  1. Măriți rata de conversie (CVR) și
  2. Reduceți costul pe clic (CPC).

Concentrându-vă pe anunțurile cu cele mai bune performanțe și reducerea CPA, vă puteți cheltui bugetul mai înțelept.

Ca întotdeauna atunci când se calculează ROI, cu cât veniturile sunt mai mari în comparație cu cheltuielile, cu atât investiția este mai bună.

Efectuați cercetarea în cuvinte cheie

Efectuarea unei cercetări aprofundate cu cuvinte cheie ar trebui să vă ajute să observați cele mai bune oportunități de a ajunge la audiența dvs.

O listă de cuvinte cheie trebuie să fie completă, relevantă și dinamică. Doriți ca lista dvs. să includă cele mai populare cuvinte cheie care rezonează cu publicul țintă, dar și cuvintele cheie cu coadă lungă care oferă o oportunitate excelentă pentru o direcționare mai specifică.

Pentru a calcula eficacitatea strategiei de licitare a cuvintelor cheie, puteți urma această formulă:

Căutări de cuvinte cheie x CTR = Trafic estimat

De exemplu, 1.500 de căutări lunare x rata de clic de 4% = 60 de vizite pe lună.

Astfel puteți analiza atât volumul de căutare, dar și costul pe clic pentru a decide dacă vă apropiați de obiective.

Un sfat bun pentru a maximiza eficiența campaniilor dvs. cu un buget limitat este să analizați în permanență performanța cuvintelor dvs. cheie.

Analizând cuvintele cheie pe parcursul campaniei, puteți determina dacă acestea sunt sau nu eficiente – și, dacă nu, puteți să vă alocați bugetul pentru a evita risipa de resurse cu cuvinte cheie care nu funcționează.

Concentrați-vă pe targeting

Aruncând o privire mai atentă la targetare în campaniei vă poate economisi bani, îmbunătățind în același timp relevanța anunțurilor dvs. pentru public.

Dacă campania dvs. este interesată doar de a conduce lead-uri dintr-o anumită locație, de exemplu, puteți să vă orientați geo-campania PPC pentru a evita pierderea cheltuielilor cu vizarea unui public global.

Direcția geografică crește șansele de succes pentru campania dvs. dacă doriți să vă concentrați pe marketingul local pentru a genera conversii.

Mai mult, direcționarea prin cuvinte cheie ar trebui să vă ajute să plătiți pentru anunțurile care funcționează mai bine pentru afacerea dvs. Nu este necesar să plătiți pentru cuvinte cheie de potrivire largă sau cuvinte cheie pentru concurenți care nu vă pierd decât bugetul.

Prin adăugarea lor ca și cuvinte cheie negative, vă puteți concentra pe cele mai eficiente pentru a crește conversiile.

Îmbunătățiți scorul de calitate

Scorul de calitate AdWords afectează atât costul pe clic, dar și conversiile. Google consideră Scorul de calitate o importanță semnificativă, iar CPA depinde de acesta.

Dacă vizați un cost mai mic pe acțiune, atunci trebuie să vă asigurați că vă îmbunătățiți Scorul de calitate.

Cele mai bune metode de a face acest lucru sunt:

  • Creați anunțuri relevante pentru publicul țintă
  • Concentrați-vă pe cuvintele cheie potrivite
  • Mențineți grupurile de anunțuri organizate și structurate
  • Rafinați paginile de destinație pentru a fi utile și relevante pentru fiecare anunț
  • Concentrați-vă pe copia anunțurilor pentru a îmbunătăți valoarea CTR
  • Creează-ți performanța contului AdWords pentru a-ți îmbunătăți reputația

Lucrul bun despre scorul de calitate este că, după ce începeți să vă construiți reputația, veți putea economisi bani pe sumele licitate. În acest fel, puteți obține un nivel mai mare fără a cheltui neapărat mai mult decât concurenții.

De asemenea, este util să revizuiți grupurile de anunțuri din când în când pentru a-i păstra pe cei care funcționează mai bine. Concentrați-vă asupra celor mai de succes seturi de anunțuri și încetați să investiți bugetul în cele cu conversii reduse.

Prezentare generală

Nu este bugetul care determină succesul campaniei dvs., ci strategia dvs. Strategia dvs. bugetară PPC se referă la concentrarea pe anunțurile cu cele mai bune performanțe, în timp ce revizuiește constant performanțele pentru a vă asigura că alocați resurse în cele mai eficiente moduri.

Dacă vă simțiți limitat de bugetul dvs., este util să începeți mic și să extindeți acoperirea dvs. după ce ați aflat ce strategii funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs.
O bună înțelegere a publicului țintă, a cuvintelor cheie relevante și a unei strategii PPC structurate vă pot ajuta să maximizați potențialul campaniei dvs. chiar și pe un buget mic.