Strategia de căutare în marketing de lux, partea 2: Strategii și tactici

0
433
Strategia de căutare în marketing de lux, partea 2: Strategii și tactici

În primul articol din seria SERP în marketing de lux, am discutat despre mentalitatea consumatorului în verticala de lux. Am oferit informații despre ce îi motivează pe cumpărătorii de lux și ce îi determină să cumpere.

În cel de-al doilea articol, mă voi baza pe primul articol și voi explora cum să creați strategii SEO care să permită marketerilor de lux să maximizeze rezultatele în acest spațiu extrem de competitiv.

Recomandările SEO ale acestui articol se referă la factorii de clasare „on- page”. Moz definește „on- page SEO” ca fiind optimizarea atât a conținutului, cât și a codului sursă HTML al paginii web. Prioritizarea SEO pe pagină îi va ajuta pe marketerii de lux să-și crească vizibilitatea organică a căutării prin (1) Îmbunătățirea clasamentului motoarelor de căutare și (2) Prin conducerea traficului către site-ul lor web.

Din păcate, munca nu se oprește odată ce ai un SEO bun pe pagina (on page). Așa cum am explicat în primul meu articol, consumatorii cumpără deseori bunuri de lux pentru a satisface o nevoie emoțională. Deci, pentru a maximiza cu adevărat conversiile, oamenii de marketing de lux ar trebui să ofere o experiență de cumpărături plină de emoții. Voi împărtăși câteva idei despre cum să faci acest lucru cu conținut de înaltă calitate.

1. Înțelegeți intenția de cuvinte cheie și aduceți-vă marca în fața cumpărătorilor potriviți

Este esențial să înțelegeți intenția din spatele comportamentului de căutare al clienților. Trebuie să înțelegeți ce doresc pentru a vă optimiza eficient site-ul dvs. și a crea o bază solidă pentru o strategie de conținut. Cercetarea de cuvinte cheie, care implică o analiză strategică a intenției, vă va permite să înțelegeți nevoile specifice ale consumatorilor și modul în care ar trebui să vizați acei căutători.

Există trei tipuri de bază ale intenției de căutare:

  • Navigational – Acești căutători caută un site web sau o locație. De exemplu, „Gucci” sau „Gucci.com”. Rezultatele căutării duc la domeniul mărcii, adică Gucci.com.
  • Informațional – Acești căutători caută informații specifice. De exemplu, „Tipuri de piele Chanel”, „Ce este pielea de caviar?” Rezultatele căutării duc la pagini web care oferă informații specifice, cum ar fi ghiduri și liste despre tipurile de piele Chanel sau informații mai detaliate despre ce este pielea de caviar.
  • Tranzacțional – Acești căutători caută să ia măsuri specifice cum ar fi cumpărarea unui produs sau rezervarea unui serviciu. De exemplu, „cumpărați încălțăminte Jimmy Choo”, „de unde să cumpărați genți de mână de aur?” Rezultatele căutării duc la site-urile web ale retailerului unde puteți cumpăra pantofi Jimmy Choo sau genți de mână din aur.

Punerea în practică

De unde știți dacă site-ul dvs. web se adresează intenției clientului dvs.? Începeți prin a evalua keyword targetig. Priviți dincolo de volumul de căutare și întrebați-vă dacă cuvintele cheie pe care le vizați se potrivesc cu intenția de căutare. De exemplu, dacă pagina dvs. are un caracter informațional, este termenul pe care îl vizați și îl optimizați pentru a fi în concordanță cu o căutare bazată pe cuvinte cheie bazată pe informație? Verificați manual rezultatele căutării pentru a vă asigura că pagina și cuvintele cheie pe care le vizați sunt potrivite pentru ceea ce apare în rezultatele căutării.

2. Investește în meta description pentru a câștiga clicul

Deși meta-descrierile nu au fost un factor de clasare direct din 2009, rata de clic-uri poate afecta capacitatea de clasare a paginilor site-ului dvs. web. Având în vedere acest lucru, marketerii trebuie să continue să investească în meta descrieri. Deși meta descrierile personalizate funcționează mai mult (mai ales atunci când aveți de-a face cu site-uri de comerț electronic unde conținutul se schimbă frecvent), merită efortul depus pentru a obține clicul.

Cum scrieți o meta-descriere stelară? Iată câteva sfaturi.

1. Prioritizează-ți paginile evergreen

Paginile evergreen sunt acele pagini în care pagina în sine rămâne aceeași, chiar dacă conținutul se poate schimba ușor în timp. Acestea sunt principalele dvs. pagini de destinație, în special paginile dvs. de pornire și paginile de nivel de categorii, cum ar fi „colecțiile de designeri” sau „bijuterii și accesorii”, de unde provine cea mai mare parte a traficului. Chiar dacă conținutul se schimbă ușor, aceste pagini vor avea șansa de a construi echitate / credibilitate în motoarele de căutare, așa că asigurați-vă că faceți o descriere meta.

2. Pictează o imagine

În primul meu articol, am explicat câți consumatori cumpără bunuri de lux pentru a satisface nevoile emoționale. Utilizați meta description ca o oportunitate pentru a aborda acele nevoi și a crea o experiență. Puteți face acest lucru cu descrieri atrăgătoare vizual care folosesc foarte mult verbele de acțiune. Verbele de acțiune oferă informații importante și adaugă impact și scop. Rata de clicuri s-a îmbunătățit cu aproape 2% pe o pagină pe care echipa mea a optimizat-o folosind o copie mai descriptivă. Câteva exemple sunt:

  • Aruncați o privire la cele mai noi modele de genți.
  • Vedeți-vă în tropice cu această colecție de rochii fluide.
  • Obține aspectul perfect de afaceri.
  • Obține jachete din denim sărutate de soare, cămăși și alte îmbrăcăminte.

3. Creați urgență cu apeluri la acțiune – calls-to-action

În primul articol, am discutat și despre importanța comunicării exclusivității atunci când sunt promovate produse de lux. Utilizați meta description ca o modalitate de a crea o „frică de a pierde” cu apelul la acțiune. Câteva exemple sunt:

  • Cumpărați astăzi această ediție limitată!
  • Vezi astăzi colecția noastră exclusivă!
  • Nu pierdeți această șansă unică în viață!

4. Asigurați-vă că se potrivește

Fiți atenți la limitele caracterului. Asigurați-vă că rămâneți între 150 și 160 de caractere, în caz contrar, descrierea dvs. va fi tăiată în rezultatele căutării. Nu oferă utilizatorului o experiență bună atunci când o parte-cheie a mesajului dvs. lipsește.

5. Angajați un redactor profesionist

Dacă vă confruntați cu scrierea unor descrieri creative și convingătoare, vă recomand cu drag să lucrați cu un redactor profesionist, în special pentru paginile cheie ale site-ului dvs. Redactori buni pot adăuga o notă magică la meta-descrieri.

Punerea în practică

Efectuați o evaluare sinceră a meta descrierilor dvs. Este ceva pe care ai face clic pentru mai multe informații? Câștigarea clicului vă poate ajuta să vă îmbunătățiți rata de clic și, prin urmare, poziția dvs. SEO. Mai important, vă poate ajuta să vă îmbunătățiți rata de conversie, ceea ce se traduce în vânzări și mai mulți bani câștigați.

Și nu uitați să țineți cont de ceea ce fac concurenții dvs. Câștigă clicul pentru că folosesc descrieri mai creative și apeluri urgente mai îndrăznețe la acțiune?

3. Creați conținut relevant și satisfăcător emoțional care reiterează urgența

Am vorbit mult despre importanța conținutului emoțional care se împlinește în marketingul de lux. Deci, ce se califică exact ca și conținut satisfăcător emoțional? Ce tip de conținut sau experiență la cumpărături va declanșa acel hit de dopamină care ne face să ne simțim bine și să ne întoarcem mai mult?

În sensul său de bază, conținutul care îndeplinește emoțional este conținut care te face să simți ceva. Gândiți-vă la o poveste pe care o iubiți. Vă amintiți cum v-ați simțit să fiți cu totul cufundați în poveste? Dacă ar fi o carte, nu ați putea să vă opriți din citi. Sau dacă ar fi fost o emisiune TV pe care trebuie să o vizionați pentru întreaga serie, trebuie să continuați să vizionați pentru că nu puteți obține suficient.

Acesta este tipul de conținut despre care vorbesc. Conținutul te lasă să te simți mulțumit, împlinit și implicat. Acest tip de conținut satisface nevoile noastre la nivel înalt, așa cum am discutat în primul articol. Achiziționarea acelei geantă Fendi sau ceasul Rolex ne poate oferi încrederea de care avem nevoie și să apelăm la sentimentul nostru de apartenență.

Ne conectăm cu povești, în special povești cu care ne putem raporta. Chanel face o treabă excelentă cu acest tip de conținut web deoarece creează o experiență în care te poți cufunda cu adevărat.

Consumatorii nu sunt singurii care iubesc conținutul bun

De ani de zile Google a subliniat importanța conținutului de înaltă calitate. Acest tip de conținut este scris pentru utilizator, nu pentru motorul de căutare, dar știm că motoarele tind să răsplătească conținut puternic cu o poziție de clasare a motorului de căutare.

Pe lângă conținutul puternic, utilizarea elementelor de urgență și apelurile la acțiune descriptive sunt modalități puternice de a conduce conversii. Cât de des ați defilat printr-un site web pentru a găsi produsul dorit cu o „cantitate limitată – au rămas doar trei!”. Acesta este un motivator puternic care îi împinge pe consumatori să efectueze achiziții în acest moment. Utilizarea „fricii de a pierde” este o tactică puternică care poate fi aplicată produselor pentru a ajuta conversiile. Lyst a înregistrat o creștere a ratei de conversie de 17% când au expus articole pe paginile de produse care se vindeau rapid prin „ultima bucată”.

Puteți crea urgențe în câteva moduri diferite:

  • Limitări de cantitate (a rămas doar unul la acest preț!)
  • Limitări de timp (bilete reduse până la 1 aprilie!)
  • Limitări contextuale (Ziua Mamei vine, cumpără un cadou acum!)

Punerea în practică

Petreceți ceva timp examinând conținutul dvs. Este suficient de relevant emoțional și relevant pentru clientul vostru? Este ceva ce v-ar interesa? Dacă nu, ce puteți face pentru a-l îmbunătăți? Conținutul care este satisfăcător și relevant din punct de vedere emoțional spune adesea o poveste și îi menține pe utilizatori să revină pentru mai mult. Nu uitați, Google are tendința de a recompensa acest tip de conținut prin clasamentele crescute ale motoarelor de căutare.

De asemenea, luați în considerare modul în care puteți încorpora elemente de urgență în anumite pagini. Gândiți-vă în termeni de cantitate, timp și context.

Gânduri finale

Un conținut relevant și care creează o experiență plină de satisfacție emoțională pentru utilizator ar trebui să fie în centrul campaniei de marketing a oricărei mărci de lux. Ne dorim acest conținut datorită experienței oferite de noi și a modului în care ne face să ne simțim. Nu uitați de conexiunea dopamină!

Fundația campaniei dvs. SEO ar trebui să înceapă cu cercetarea privind intențiile de cuvinte cheie. Nu este suficient să vizați doar volumul de căutare, ci trebuie să îl echilibrați cu intenția utilizatorului. În cele din urmă, investește în meta-descrierea dvs. creând ceva care este într-adevăr atrăgător care îi face pe oameni să dorească să facă clic , să afle mai multe despre marca dvs. și să-i convertiți.

În articolul final al seriei, vom lega totul și vom discuta despre integrarea marketingului de căutare cu alte canale din industria bunurilor de lux. Rămâneți aproape!